Zpět

Realizace rekvalifikací a poradenských činností pro ÚP ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem (evid.č. zakázky na ISVZUS: 348634)

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8579

Název zakázky: Realizace rekvalifikací a poradenských činností pro ÚP ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem (evid.č. zakázky na ISVZUS: 348634)

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 4. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce České republiky

Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 1359/1, 12801 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Osoba pověř. zadav. činností: JUDr. Marianna Svobodová, Duška & Svobodová advokátní kancelář, tel. +420 222 222 065, email: dsak@dsak.cz. Adresou pro doručování veškerých zásilek (včetně nabídek) uchazečů zadavateli v celém zadávacím řízení na tuto veřejnou zakázku je poštovní adresa advokátní kanceláře: Duška & Svobodová advokátní kancelář, Karlovo nám. 24, 110 00 Praha 1

IČ zadavatele: 72496991

DIČ zadavatele: CZ72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Marianna Svobodová, Duška & Svobodová advokátní kancelář
  • Telefon: +420 222 222 065
  • E-mail: dsak@dsak.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 6. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Duška & Svobodová advokátní kancelář, Karlovo nám. 24, 110 00 Praha 1

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Realizace rekvalifikací a poradenských činností.

Veřejná zakázka je rozdělena na 53 dílčích částí. Uchazeč může podat nabídku na jednu, více nebo i všechny části.

Plnění bude probíhat na základě rámcových smluv uzavřených pro každou jednotlivou část veřejné zakázky.

Výběr klientů do jednotlivých rekvalifikací a poradenských programů je plně v kompetenci zadavatele. Krajská pobočka Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem (dále též jen KrP) ve spolupráci se všemi kontaktními pracovišti spadajícími pod KrP (dále též jen KoP) vytipuje vhodné účastníky (dle požadovaných specifikací) do jednotlivých rekvalifikací a poradenských programů.

 

Část veřejné zakázky

Přehled rekvalifikací a poradenských činností, na které hodlá zadavatel uzavřít s vybranými dodavateli rámcovou smlouvu

Předpokládaná hodnota části veřejné zakázky

 

1.

Obsluha osobního počítače dle ECDL (moduly 1 – 4 a 7) pro okres Děčín

1.450.000 Kč

2.

Obsluha osobního počítače dle ECDL (moduly 1 – 4 a 7) pro okres Chomutov

1.450.000 Kč

3.

Obsluha osobního počítače dle ECDL (moduly 1 – 4 a 7) pro okres Litoměřice

1.450.000 Kč

4.

Obsluha osobního počítače dle ECDL (moduly 1 – 4 a 7) pro okres Louny

1.450.000 Kč

5.

Obsluha osobního počítače dle ECDL (moduly 1 – 4 a 7) pro okres Most

1.450.000 Kč

6.

Obsluha osobního počítače dle ECDL (moduly 1 – 4 a 7) pro okres Teplice

1.450.000 Kč

7.

Obsluha osobního počítače dle ECDL (moduly 1 – 4 a 7) pro okres Ústí nad Labem

1.450.000 Kč

8.

Řízení a obsluha motorových vozíků pro „Oblast Sever“

2.700.000 Kč

9.

Řízení a obsluha motorových vozíků pro „Oblast Jih“

2.000.000 Kč

10.

Rekvalifikace k získání svářečského oprávnění (svářečské kurzy) pro „Oblast Sever“

6.000.000 Kč

11.

Rekvalifikace k získání svářečského oprávnění (svářečské kurzy) pro „Oblast Jih“

4.500.000 Kč

12.

Práce s motorovou pilou, křovinořezem a travní sekačkou pro „Oblast Sever“

1.200.000 Kč

13.

Práce s motorovou pilou, křovinořezem a travní sekačkou pro „Oblast Jih“

950.000 Kč

14.

Příprava teplých pokrmů dle dílčí kvalifikace (kód 65-001-H) pro „Oblast Sever“

3.800.000 Kč

15.

Příprava teplých pokrmů dle dílčí kvalifikace (kód 65-001-H) pro „Oblast „Jih“

2.850.000 Kč

16.

Obsluha osobního počítače dle ECDL (moduly 1 – 7) pro „Oblast Sever“

2.000.000 Kč

17.

Obsluha osobního počítače dle ECDL (moduly 1 – 7) pro „Oblast Jih“

1.500.000 Kč

18.

Zhotovitel zateplovacích systémů dle dílčí kvalifikace (kód 36-022-H) pro „Oblast Sever“

3.200.000 Kč

19.

Zhotovitel zateplovacích systémů dle dílčí kvalifikace (kód 36-022-H) pro „Oblast Jih“

2.400.000 Kč

20.

Strojník stavebních strojů pro Ústecký kraj

1.200.000 Kč

21.

Obsluha CNC obráběcích strojů dle dílčí kvalifikace (kód 23-026-H) pro „Oblast Sever“

2.400.000 Kč

22.

Obsluha CNC obráběcích strojů dle dílčí kvalifikace (kód 23-026-H) pro „Oblast Jih“

1.800.000 Kč

23.

Soustružení kovových materiálů dle dílčí kvalifikace (kód 23-022-H) pro „Oblast Sever“

2.400.000 Kč

24.

Soustružení kovových materiálů dle dílčí kvalifikace (kód 23-022-H) pro „Oblast Jih“

1.800.000 Kč

25.

Montér suchých staveb dle dílčí kvalifikace (kód 36-021-H) pro „Oblast Sever“

2.000.000 Kč

26.

Montér suchých staveb dle dílčí kvalifikace (kód 36-021-H) pro „Oblast Jih“

1.500.000 Kč

27.

Účetnictví s využitím výpočetní techniky pro „Oblast Sever“

1.200.000 Kč

28.

Účetnictví s využitím výpočetní techniky pro „Oblast Jih“

900.000 Kč

29.

„JAK VHODNĚ NA TO“ – kombinovaný poradenský program s pracovní diagnostikou zaměřený na podporu aktivního a efektivního vyhledávání zaměstnání pro město Děčín

850.000 Kč

30.

„JAK VHODNĚ NA TO“ – kombinovaný poradenský program s pracovní diagnostikou zaměřený na podporu aktivního a efektivního vyhledávání zaměstnání pro město Chomutov

1.050.000 Kč

31.

„JAK VHODNĚ NA TO“ – kombinovaný poradenský program s pracovní diagnostikou zaměřený na podporu aktivního a efektivního vyhledávání zaměstnání pro město Litoměřice

850.000 Kč

32.

„JAK VHODNĚ NA TO“ – kombinovaný poradenský program s pracovní diagnostikou zaměřený na podporu aktivního a efektivního vyhledávání zaměstnání pro město Louny

850.000 Kč

33.

„JAK VHODNĚ NA TO“ – kombinovaný poradenský program s pracovní diagnostikou zaměřený na podporu aktivního a efektivního vyhledávání zaměstnání pro město Most

850.000 Kč

34.

„JAK VHODNĚ NA TO“ – kombinovaný poradenský program s pracovní diagnostikou zaměřený na podporu aktivního a efektivního vyhledávání zaměstnání pro město Rumburk

850.000 Kč

35.

„JAK VHODNĚ NA TO“ – kombinovaný poradenský program s pracovní diagnostikou zaměřený na podporu aktivního a efektivního vyhledávání zaměstnání pro město Teplice

550.000 Kč

36.

„JAK VHODNĚ NA TO“ – kombinovaný poradenský program s pracovní diagnostikou zaměřený na podporu aktivního a efektivního vyhledávání zaměstnání pro město Ústí nad Labem

1.050.000 Kč

37.

„HLEDÁM PRÁCI“ - poradenský program zaměřený na rozvoj schopností efektivního vyhledávání zaměstnání pro město Děčín

750.000 Kč

38.

„HLEDÁM PRÁCI“ - poradenský program zaměřený na rozvoj schopností efektivního vyhledávání zaměstnání pro město Chomutov

750.000 Kč

39.

„HLEDÁM PRÁCI“ - poradenský program zaměřený na rozvoj schopností efektivního vyhledávání zaměstnání pro město Kadaň

300.000 Kč

40.

„HLEDÁM PRÁCI“ - poradenský program zaměřený na rozvoj schopností efektivního vyhledávání zaměstnání pro město Litoměřice

500.000 Kč

41.

„HLEDÁM PRÁCI“ - poradenský program zaměřený na rozvoj schopností efektivního vyhledávání zaměstnání pro město Louny

500.000 Kč

42.

„HLEDÁM PRÁCI“ - poradenský program zaměřený na rozvoj schopností efektivního vyhledávání zaměstnání pro město Most

300.000 Kč

43.

„HLEDÁM PRÁCI“ - poradenský program zaměřený na rozvoj schopností efektivního vyhledávání zaměstnání pro město Roudnice nad Labem

300.000 Kč

44.

„HLEDÁM PRÁCI“ - poradenský program zaměřený na rozvoj schopností efektivního vyhledávání zaměstnání pro město Rumburk

400.000 Kč

45.

„HLEDÁM PRÁCI“ - poradenský program zaměřený na rozvoj schopností efektivního vyhledávání zaměstnání pro město Teplice

300.000 Kč

46.

„HLEDÁM PRÁCI“ - poradenský program zaměřený na rozvoj schopností efektivního vyhledávání zaměstnání pro město Ústí nad Labem

750.000 Kč

47.

Kombinovaný poradenský program pro osoby se zdravotním postižením s pracovní diagnostikou a podporou aktivního a efektivního vyhledávání vhodného zaměstnání pro „Oblast Sever“

1.700.000 Kč

48.

Kombinovaný poradenský program pro osoby se zdravotním postižením s pracovní diagnostikou a podporou aktivního a efektivního vyhledávání vhodného zaměstnání pro „Oblast Jih“

1.300.000 Kč

49.

Poradenská činnost Bilanční diagnostika  - program zaměřený na diagnostiku pracovního potenciálu uchazeče nebo zájemce o zaměstnání, včetně návrhu kroků směřujících k návratu do profesního života pro okres Děčín

500.000 Kč

50.

Poradenská činnost Bilanční diagnostika  - program zaměřený na diagnostiku pracovního potenciálu uchazeče nebo zájemce o zaměstnání, včetně návrhu kroků směřujících k návratu do profesního života pro okres Litoměřice

500.000 Kč

51.

Poradenská činnost Bilanční diagnostika  - program zaměřený na diagnostiku pracovního potenciálu uchazeče nebo zájemce o zaměstnání, včetně návrhu kroků směřujících k návratu do profesního života pro okres Louny

500.000 Kč

52.

Poradenská činnost Bilanční diagnostika  - program zaměřený na diagnostiku pracovního potenciálu uchazeče nebo zájemce o zaměstnání, včetně návrhu kroků směřujících k návratu do profesního života pro okres Most

500.000 Kč

53.

Poradenská činnost Bilanční diagnostika  - program zaměřený na diagnostiku pracovního potenciálu uchazeče nebo zájemce o zaměstnání, včetně návrhu kroků směřujících k návratu do profesního života pro okres Ústí nad Labem

500.000 Kč

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 75700000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení plnění: 1.9.2013 Uchazeč je povinen zahájit plnění v termínu, který stanoví zadavatel v písemné výzvě k uzavření Dohody o provedení rekvalifikace nebo Dohody o provedení poradenské činnosti. Plnění veřejné zakázky bude uzavřeno s ukončením a vypořádáním rekvalifikací nebo poradenských činností na základě dohod uzavřených do 31.12.2015. Rámcové smlouvy budou uzavřeny na dobu určitou do 31.8.2016.

Místo dodání / převzetí plnění:
Ústecký kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Pro část 1 - 7 1. Nabídková cena celkem bez DPH (65%) 2. Celkový počet hodin výuky (35%) Pro část 8 - 13 1. Nabídková cena celkem bez DPH (100%) Pro část 14 - 15 1. Nabídková cena celkem bez DPH (70%) 2. Celkový počet hodin výuky (30%) Pro část 16 - 17 1. Nabídková cena celkem bez DPH (65%) 2. Celkový počet hodin výuky (35%) Pro část 18 - 19 1. Nabídková cena celkem bez DPH (70%) 2. Celkový počet hodin výuky (30%) Pro část 20 1. Nabídková cena celkem bez DPH (100%) Pro část 21 - 28 1. Nabídková cena celkem bez DPH (70%) 2. Celkový počet hodin výuky (30%) Pro část 29 - 53 1. Nabídková cena celkem bez DPH (50%) 2. Celkový počet hodin výuky (15%) 3. Kvalita poradenského programu (35%)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady: v rozsahu a způsobem uvedeným v § 53 odst.1 písm. a) až h) a j) až k) Zákona + pro části č. 1 – 28 navíc v § 53 odst.1 písm. i) Zákona, tj. předložením: čestného prohlášení (§ 53 odst. 1 písm. c) až e), g), i) až k) Zákona), výpis z evidence Rejstříku trestů (§ 53 odst. 1 písm. a) a b) Zákona); potvrzení příslušného Finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestné prohlášení (§ 53 odst. 1 písm. f) Zákona); potvrzení příslušného orgánu či instituce (§ 53 odst. 1 písm. h) Zákona). Profesní kvalifikační předpoklady: podle § 54 písm. a) a b) Zákona + pro části č. 1 – 28 navíc § 54 písm. d) Zákona a způsobem v cit. ust. uvedeným, tj. předložením: výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (§ 54 písm. a) Zákona); doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména příslušné živnostenské oprávnění či licence (§ 54 písm. b) Zákona); doklad osvědčující odbornou způsobilost (§ 54 písm. d) Zákona): i) akreditace MŠMT ČR pro příslušnou rekvalifikaci; ii) akreditovaný vzdělávací program podle zvláštního právního předpisu; výpis z Rejstříku škol a školských zařízení (schválené obory vzdělání) a profil absolventa s učebním plánem příslušného oboru vzdělání, v rámci něhož škola provádí rekvalifikaci, nebo rozhodnutí o udělení akreditace studijního programu, v rámci něhož škola provádí rekvalifikaci nebo iv) vzdělávací program podle zvláštního právního předpisu. Ekonomická a finanční způsobilost: Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Technické kvalifikační předpoklady: podle § 56 odst. 2 písm b) + e) Zákona osvědčením o vzdělání a odborné kvalifikaci osob v realizačním týmu + seznamem realizačního týmu: i) požadavky na vzdělání a odbornou kvalifikaci, ii) doklady: Části 1 - 28: 1 vyučující: i) praxe 3 roky, znalost českého jazyka (ČJ), ii) životopis. Části 29–36 a 47-48: 1 vyučující: i) praxe 3 roky, ČJ, ii) životopis; 1 odborný garant: i) VŠ vzdělání-humanitní, praxe 3 roky, ČJ, ii) VŠ diplom, životopis; 1 psycholog: i) VŠ vzdělání-psychologie a u 1-obor. studia 3 roky praxe a u víceobor. studia 5 let praxe, ČJ, ii) VŠ diplom, životopis; Vyučující, odborný garant a psycholog mohou být stejnou osobou. Části 37 – 46: 1 vyučující: i) praxe 3 roky, ČJ, ii) životopis, 1 odborný garant: i) VŠ vzdělání-humanitní, praxe 3 roky, ČJ, ii) VŠ diplom, životopis; Vyučující a odborný garant mohou být stejnou osobou. Části 49–53: 1 psycholog: i) VŠ vzdělání-psychologie a u 1-obor. studia 3 roky praxe a u víceobor. studia 5 let praxe, schopnost samostatné práce s diagnostickým SW a dalšími psychodiagn. metodami, vlastnictví psychodiagn. testů, ČJ, ii) VŠ diplom, doklad k práci s diagnostickým SW. doklad o vlastnictví psychodiagn. testů, životopis

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Ano - viz. zadávací podmínky

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Ano - viz. zadávací podmínky

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk, s výjimkou uvedenou v ZD a/nebo Zákoně pro doklady ke kvalifikaci

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ano - viz. zadávací podmínky

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7

Další podmínky:
Dodavatel je povinen ve vztahu k účastníkům projektu dodržovat zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za tímto účelem zajistit splnění všech oznamovacích a registračních povinností týkajících se nakládání s osobními údaji. Dodavatel je povinen po celou dobu realizace veřejné zakázky dodržovat informační povinnost zejm. dle Manuálu pro publicitu OP LZZ včetně uvádění relevantních log a řídit se relevantními ustanoveními tzv. Desatera příruček OP LZZ. Podrobněji viz. ZD. „Zákonem“ se rozumí zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. "ZD" se rozumí zadávací dokumentace včetně příloh.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

PRO ČÁST VZ Č. 1

  • Vítězný dodavatel
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
    IČ: 183 83 874
    DIČ:
    Sídlo: Bratislavská 2166, 407 47 Varnsdorf

  • 3. uchazeč
    Název: JOB ASISTENT s.r.o.
    IČ: 254 57 080
    DIČ: CZ25457080
    Sídlo: Teplice, Masarykova třída 668/29, PSČ 415 01

PRO ČÁST VZ Č. 2

  • Vítězný dodavatel
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: JOB ASISTENT s.r.o.
    IČ: 254 57 080
    DIČ: CZ25457080
    Sídlo: Teplice, Masarykova třída 668/29, PSČ 415 01

  • 3. uchazeč
    Název: Střední průmyslová škola a vyšší odborná škola, Chomutov, Školní 50, příspěvková organizace
    IČ: 477 96 006
    DIČ:
    Sídlo: Školní 1060/50, 430 01 Chomutov

PRO ČÁST VZ Č. 3

  • Vítězný dodavatel
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: JOB ASISTENT s.r.o.
    IČ: 254 57 080
    DIČ: CZ25457080
    Sídlo: Teplice, Masarykova třída 668/29, PSČ 415 01

  • 3. uchazeč není

PRO ČÁST VZ Č. 4

  • Vítězný dodavatel
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: JOB ASISTENT s.r.o.
    IČ: 254 57 080
    DIČ: CZ25457080
    Sídlo: Teplice, Masarykova třída 668/29, PSČ 415 01

  • 3. uchazeč není

PRO ČÁST VZ Č. 5

  • Vítězný dodavatel
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: JOB ASISTENT s.r.o.
    IČ: 254 57 080
    DIČ: CZ25457080
    Sídlo: Teplice, Masarykova třída 668/29, PSČ 415 01

  • 3. uchazeč není

PRO ČÁST VZ Č. 6

  • Vítězný dodavatel
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: JOB ASISTENT s.r.o.
    IČ: 254 57 080
    DIČ: CZ25457080
    Sídlo: Teplice, Masarykova třída 668/29, PSČ 415 01

  • 3. uchazeč není

PRO ČÁST VZ Č. 7

  • Vítězný dodavatel
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: JOB ASISTENT s.r.o.
    IČ: 254 57 080
    DIČ: CZ25457080
    Sídlo: Teplice, Masarykova třída 668/29, PSČ 415 01

  • 3. uchazeč
    Název: Sociální agentura, o.s.
    IČ: 265 40 495
    DIČ:
    Sídlo: Velká Hradební 484/2, 400 01 Ústí nad Labem

PRO ČÁST VZ Č. 8

  • Zadávací řízení bylo zrušeno.

    Důvod zrušení:

    V otevřeném řízení pro výše uvedenou část veřejné zakázky obdržel zadavatel ve lhůtě pro podání nabídek nabídky dvou uchazečů. V rámci posouzení nabídek zadavatelem jmenovaná hodnotící komise rozhodla o vyřazení nabídky obou uchazečů z otevřeného řízení pro výše uvedenou část veřejné zakázky, když tyto nabídky pro výše uvedenou část veřejné zakázky nesplnily zadávací podmínky této veřejné zakázky a závazná ustanovení zákona a nevyhověly tak kontrole v rámci posuzování dle § 76 zákona. Zadavatel se ztotožnil se závěry hodnotící komise a rozhodl o vyloučení obou uchazečů z účasti v otevřeném řízení pro výše uvedenou část veřejné zakázky s tím, že ve lhůtě pro podání námitek proti rozhodnutí zadavatele o vyloučení z účasti v zadávacím řízení neobdržel zadavatel námitky žádného z uchazečů. Z účasti v zadávacím řízení pro výše uvedenou část veřejné zakázky tak byli vyloučeni všichni uchazeči.

    Zadavatel přijal rozhodnutí v souladu s ustanovením § 84 odst. 1 písm. b) zákona, které stanoví zadavateli povinnost zrušit zadávací řízení, pokud byli z účasti v zadávacím řízení vyloučeni všichni dodavatelé, ve spojení s ustanovením § 98 odst. 4 zákona, které stanoví v případě veřejné zakázky rozdělené na části, že ustanovení zákona týkající se postupů zadavatele v zadávacím řízení či práv a povinností dodavatele se vztahují na každou jednotlivou část veřejné zakázky.

PRO ČÁST VZ Č. 9

  • Zadávací řízení bylo zrušeno.

    Důvod zrušení:

    V otevřeném řízení v částech veřejné zakázky č. 9, 25 obdržel zadavatel ve lhůtě pro podání nabídek nabídky dvou uchazečů. V rámci posouzení nabídek zadavatelem jmenovaná hodnotící komise rozhodla o vyřazení nabídky vždy jednoho z uchazečů, kteří pro výše uvedené části veřejné zakázky podali nabídku, z otevřeného řízení pro výše uvedené části veřejné zakázky, když nabídka dotčených uchazečů pro výše uvedené části veřejné zakázky nesplnila zadávací podmínky této veřejné zakázky a závazná ustanovení zákona a nevyhověla tak kontrole v rámci posuzování dle § 76 zákona. Zadavatel se ztotožnil se závěry hodnotící komise a rozhodl o vyloučení dotčených uchazečů z účasti v otevřeném řízení pro výše uvedené části veřejné zakázky s tím, že ve lhůtě pro podání námitek proti rozhodnutí zadavatele o vyloučení z účasti v zadávacím řízení neobdržel zadavatel námitky vyloučeného uchazeče. Po posouzení nabídek tak pro výše uvedené části veřejné zakázky zbyla pouze jedna nabídka.

    Zadavatel přijal toto rozhodnutí v souladu s ustanovením § 84 odst. 1 písm. e) zákona, které stanoví zadavateli povinnost zrušit zadávací řízení, pokud zadavatel obdržel pouze jednu nabídku nebo po posouzení nabídek zbyla k hodnocení pouze jedna nabídka, ve spojení s ustanovením § 98 odst. 4 zákona, které stanoví v případě veřejné zakázky rozdělené na části, že ustanovení zákona týkající se postupů zadavatele v zadávacím řízení či práv a povinností dodavatele se vztahují na každou jednotlivou část veřejné zakázky.

PRO ČÁSTI VZ Č. 10 a Č. 11

  • Zadávací řízení bylo zrušeno.

    Důvod zrušení:

    Zadavatel přistoupil ve smyslu ustanovení § 84 odst. 2 písm. e) zákona ke zrušení otevřeného řízení v uvedených částech veřejné zakázky, neboť se v průběhu otevřeného řízení pro uvedené části veřejné zakázky vyskytly níže uvedené důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval. Zadavatel dále přijímá toto rozhodnutí v souladu s ustanovením § 98 odst. 4 zákona, které v případě veřejné zakázky rozdělené na části stanoví, že ustanovení zákona týkající se postupů zadavatele v zadávacím řízení či práv a povinností dodavatele, se vztahují na každou jednotlivou část veřejné zakázky.

    Zadavatel zahájil otevřené řízení odesláním oznámení o zahájení zadávacího řízení (oznámení o zakázce) k uveřejnění do Věstníku veřejných zakázek dne 23.04.2013. Lhůta pro podání nabídek v otevřeném řízení pro uvedené části veřejné zakázky pak uplynula dne 10.06.2013. Zadavatel předpokládal, že k zadání veřejné zakázky, tedy k uzavření rámcových smluv s dodavateli vybranými pro realizaci jednotlivých částí zakázky dojde do 31.8.2013, tento předpoklad zadavatel uvedl v zadávacích podmínkách v kapitole A. 6 zadávací dokumentace. Současně zadavatel předpokládal, že k zahájení plnění, tj. k zahájení jednotlivých rekvalifikací a poradenských činností, dojde do 01.09.2013; tuto informaci zadavatel uvedl v čl. II.3) oznámení o zakázce.

    Zadavatel doposud otevřené řízení v uvedených částech veřejné zakázky neukončil a případné rámcové smlouvy neuzavřel, neboť ve vztahu k uvedeným částem veřejné zakázky je aktuálně vedeno řízení před Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže (dále jen „ÚOHS“) týkající se vyloučení uchazeče Igor Vyznal z účasti v zadávacím řízení pro uvedené části veřejné zakázky s tím, že zadavateli bylo ze strany ÚOHS zakázáno uzavřít v otevřeném řízení pro uvedené části veřejné zakázky smlouvu. Řízení před ÚOHS není stále pravomocně skončeno a zadavatel tak není oprávněn v otevřeném řízení pro dotčené části veřejné zakázky uzavřít smlouvu s případným vítězným dodavatelem.

    Předmět veřejné zakázky je financován z prostředků Evropské unie, konkrétně z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (dále jen „OPLZZ“) s tím, že zadavatel je oprávněn finanční prostředky z OPLZZ čerpat do června roku 2015. Zadavatel uvažoval o prodloužení čerpání finančních prostředků z OPLZZ i pro následující období. Prodloužení čerpání finančních prostředků z OPLZZ pro následující období nebylo ze strany poskytovatele dotace schváleno. Zadavateli tedy již k případné realizaci plnění za využití finančních prostředků z OPLZZ, tj. nejen samotné realizaci rekvalifikací, ale včetně finančního vypořádání plnění, zbývá méně než 1 rok namísto původně předpokládaných téměř dvou let, a to navíc za předpokladu, že by byl zadavatel schopen smlouvu na plnění veřejné zakázky ihned uzavřít, k čemuž však zadavatel vzhledem k aktuálnímu stavu řízení před ÚOHS oprávněn není.      

    Zadavatel na základě zákona o zaměstnanosti zabezpečuje uplatňování nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti. Vzhledem k tomu, že doposud nedošlo k zadání veřejné zakázky pro uvedené části veřejné zakázky, byly prostředky poskytnuté v rámci OPLZZ původně zamýšlené na realizaci uvedených částí veřejné zakázky zčásti použity na jiné aktivity, resp. jiné nástroje aktivní politiky zaměstnanosti, v rámci projektů z OPLZZ, a zčásti vráceny. Ve vztahu k uvedeným částem veřejné zakázky tak již zadavatel disponuje pouze omezenými finančními prostředky z OPLZZ.

    S ohledem na plnění svých povinností v rámci aktivní politiky zaměstnanosti zadavatel navíc nemohl čekat na pravomocné rozhodnutí ÚOHS a proto, aby byl schopen realizaci dotčených rekvalifikací zajistit, přesunul takovéto plnění na jiný nástroj aktivní politiky zaměstnanosti - tzv. zvolenou rekvalifikaci dle § 109a zákona o zaměstnanosti.

    Vzhledem k veškerému výše uvedenému tak již zadavatel nemá časový prostor ani finanční dispozice pro zadání plnění předmětu uvedených částí veřejné zakázky v otevřeném řízení pro uvedené části veřejné zakázky.

    K otevřenému řízení pro část veřejné zakázky č. 11 pak zadavatel navíc uvádí, že zadavatel v otevřeném řízení pro uvedenou část veřejné zakázky obdržel ve lhůtě pro podání nabídek pouze nabídky dvou uchazečů. V rámci posouzení nabídek zadavatelem jmenovaná hodnotící komise rozhodla o vyřazení nabídky jednoho z uchazečů z otevřeného řízení pro uvedenou část veřejné zakázky s tím, že zadavatel se ztotožnil se závěry hodnotící komise a rozhodl o vyloučení dotčeného uchazeče z účasti v otevřeném řízení pro uvedenou část veřejné zakázky. Po posouzení nabídek tak pro výše uvedenou část veřejné zakázky zbyla pouze jedna nabídka. Zadavatel tak pro část veřejné zakázky č. 11 přijímá dále toto rozhodnutí v souladu s ustanovením § 84 odst. 1 písm. e) zákona, které stanoví zadavateli povinnost zrušit zadávací řízení, pokud zadavatel obdržel pouze jednu nabídku nebo po posouzení nabídek zbyla k hodnocení pouze jedna nabídka.

PRO ČÁST VZ Č. 12

  • Zadávací řízení bylo zrušeno.

    Důvod zrušení:

    V otevřeném řízení v části veřejné zakázky č. 12 obdržel ve lhůtě pro podání nabídek zadavatel pouze jednu nabídku, a tedy v souladu s ust. dle § 84 odst. 1 písm. e) zákona je zadavatel povinen otevřené řízení pro uvedenou část veřejné zakázky zrušit.

PRO ČÁST VZ Č. 13

  • Zadávací řízení bylo zrušeno.

    Důvod zrušení:

    V otevřeném řízení v části veřejné zakázky č. 13 zbyla po posouzení nabídek k hodnocení pouze jedna nabídka, a tedy v souladu s ust. § 84 odst. 1 písm. e) zákona je zadavatel povinen otevřené řízení pro uvedenou část veřejné zakázky zrušit.

PRO ČÁST VZ Č. 14

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
    IČ: 183 83 874
    DIČ:
    Sídlo:
    Bratislavská 2166, 407 47 Varnsdorf
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Bc. Petr Jakubec
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
    IČ: 252 89 667
    DIČ:
    Sídlo: Praha 10 – Vršovice, Kubánské náměstí 1391/11, 101 00

  • 3. uchazeč není

PRO ČÁST VZ Č. 15

  • Vítězný dodavatel
    Název: Střední škola technická, gastronomická a automobilní, Chomutov, příspěvková organizace
    IČ: 183 83 696
    DIČ: CZ18383696
    Sídlo: Pražská 702/10, 430 01 Chomutov
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Václav Sailer
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
    IČ: 252 89 667
    DIČ:
    Sídlo: Praha 10 – Vršovice, Kubánské náměstí 1391/11, 101 00

  • 3. uchazeč není

PRO ČÁST VZ Č. 16

  • Vítězný dodavatel
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: JOB ASISTENT s.r.o.
    IČ: 254 57 080
    DIČ: CZ25457080
    Sídlo: Teplice, Masarykova třída 668/29, PSČ 415 01

  • 3. uchazeč
    Název: Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
    IČ: 183 83 874
    DIČ:
    Sídlo: Bratislavská 2166, 407 47 Varnsdorf

PRO ČÁST VZ Č. 17

  • Vítězný dodavatel
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: JOB ASISTENT s.r.o.
    IČ: 254 57 080
    DIČ: CZ25457080
    Sídlo: Teplice, Masarykova třída 668/29, PSČ 415 01

  • 3. uchazeč
    Název: Střední průmyslová škola a vyšší odborná škola, Chomutov, Školní 50, příspěvková organizace
    IČ: 477 96 006
    DIČ:
    Sídlo: Školní 1060/50, 430 01 Chomutov

PRO ČÁSTI VZ Č. 18 a Č. 19

  • Zadávací řízení bylo zrušeno.

    Důvod zrušení:

    V otevřeném řízení v částech veřejné zakázky č. 18, 19 zbyla po posouzení nabídek k hodnocení pouze jedna nabídka, a tedy v souladu s ust. § 84 odst. 1 písm. e) zákona je zadavatel povinen otevřené řízení pro uvedené části veřejné zakázky zrušit.

PRO ČÁST VZ Č. 20

  • Zadávací řízení bylo zrušeno.

    Důvod zrušení:

    V otevřeném řízení v části veřejné zakázky č. 20 neobdržel ve lhůtě pro podání nabídek zadavatel žádnou nabídku, a tedy v souladu s ust. dle § 84 odst. 1 písm. a) zákona je zadavatel povinen otevřené řízení pro uvedenou část veřejné zakázky zrušit.

PRO ČÁSTI VZ Č. 21., Č. 22, Č. 23 a Č. 24

  • Zadávací řízení bylo zrušeno.

    Důvod zrušení:

    V otevřeném řízení v částech veřejné zakázky č. 21, 22, 23, 24 obdržel ve lhůtě pro podání nabídek zadavatel vždy pouze jednu nabídku, a tedy v souladu s ust. dle § 84 odst. 1 písm. e) zákona je zadavatel povinen otevřené řízení pro uvedené části veřejné zakázky zrušit.

PRO ČÁST VZ Č. 25

  • Zadávací řízení bylo zrušeno.

    Důvod zrušení:

    V otevřeném řízení v částech veřejné zakázky č. 9, 25 obdržel zadavatel ve lhůtě pro podání nabídek nabídky dvou uchazečů. V rámci posouzení nabídek zadavatelem jmenovaná hodnotící komise rozhodla o vyřazení nabídky vždy jednoho z uchazečů, kteří pro výše uvedené části veřejné zakázky podali nabídku, z otevřeného řízení pro výše uvedené části veřejné zakázky, když nabídka dotčených uchazečů pro výše uvedené části veřejné zakázky nesplnila zadávací podmínky této veřejné zakázky a závazná ustanovení zákona a nevyhověla tak kontrole v rámci posuzování dle § 76 zákona. Zadavatel se ztotožnil se závěry hodnotící komise a rozhodl o vyloučení dotčených uchazečů z účasti v otevřeném řízení pro výše uvedené části veřejné zakázky s tím, že ve lhůtě pro podání námitek proti rozhodnutí zadavatele o vyloučení z účasti v zadávacím řízení neobdržel zadavatel námitky vyloučeného uchazeče. Po posouzení nabídek tak pro výše uvedené části veřejné zakázky zbyla pouze jedna nabídka.

    Zadavatel přijal toto rozhodnutí v souladu s ustanovením § 84 odst. 1 písm. e) zákona, které stanoví zadavateli povinnost zrušit zadávací řízení, pokud zadavatel obdržel pouze jednu nabídku nebo po posouzení nabídek zbyla k hodnocení pouze jedna nabídka, ve spojení s ustanovením § 98 odst. 4 zákona, které stanoví v případě veřejné zakázky rozdělené na části, že ustanovení zákona týkající se postupů zadavatele v zadávacím řízení či práv a povinností dodavatele se vztahují na každou jednotlivou část veřejné zakázky.

PRO ČÁST VZ Č. 26

  • Zadávací řízení bylo zrušeno.

    Důvod zrušení:

    V otevřeném řízení v částech veřejné zakázky č. 26 zbyla po posouzení nabídek k hodnocení pouze jedna nabídka, a tedy v souladu s ust. § 84 odst. 1 písm. e) zákona je zadavatel povinen otevřené řízení pro uvedenou část veřejné zakázky zrušit.

PRO ČÁST VZ Č. 27

  • Vítězný dodavatel
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Martin Petr
    IČ: 699 00 213
    DIČ:
    Sídlo: Masarykova 880/197, 400 01 Ústí nad Labem

  • 3. uchazeč není

PRO ČÁST VZ Č. 28

  • Vítězný dodavatel
    Název: S E L L I s.r.o.
    IČ: 490 96 893
    DIČ: CZ49096893
    Sídlo: Žatec, Masarykova 745, PSČ 438 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Ernest Illés
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4

  • 3. uchazeč
    Název: Střední průmyslová škola a vyšší odborná škola, Chomutov, Školní 50, příspěvková organizace
    IČ: 477 96 006
    DIČ:
    Sídlo: Školní 1060/50, 430 01 Chomutov

PRO ČÁST VZ Č. 29

  • Vítězný dodavatel
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: JOB ASISTENT s.r.o.
    IČ: 254 57 080
    DIČ: CZ25457080
    Sídlo: Teplice, Masarykova třída 668/29, PSČ 415 01

  • 3. Uchazeč není

PRO ČÁST VZ Č. 30

  • Vítězný dodavatel
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: ASISTA, s.r.o.
    IČ: 472 84 234
    DIČ: CZ47284234
    Sídlo: Most, Josefa Ressla 1793, PSČ 434 01

  • 3. uchazeč
    Název: JOB ASISTENT s.r.o.
    IČ: 254 57 080
    DIČ: CZ25457080
    Sídlo: Teplice, Masarykova třída 668/29, PSČ 415 01

PRO ČÁST VZ Č. 31

  • Vítězný dodavatel
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: JOB ASISTENT s.r.o.
    IČ: 254 57 080
    DIČ: CZ25457080
    Sídlo: Teplice, Masarykova třída 668/29, PSČ 415 01

  • 3. uchazeč
    Název: bfz-vzdělávací akademie s.r.o.
    IČ: 279 65 945
    DIČ:
    Sídlo: Cheb, Provaznická 425/16, PSČ 350 02

PRO ČÁST VZ Č. 32

  • Vítězný dodavatel
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: JOB ASISTENT s.r.o.
    IČ: 254 57 080
    DIČ: CZ25457080
    Sídlo: Teplice, Masarykova třída 668/29, PSČ 415 01

  • 3. uchazeč
    Název: Litvínovská vzdělávací společnost s.r.o.
    IČ: 287 16 515
    DIČ:
    Sídlo: Most, Višňová 666, PSČ 434 01

PRO ČÁST VZ Č. 33

  • Vítězný dodavatel
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: ASISTA, s.r.o.
    IČ: 472 84 234
    DIČ: CZ47284234
    Sídlo: Most, Josefa Ressla 1793, PSČ 434 01

  • 3. uchazeč
    Název: JOB ASISTENT s.r.o.
    IČ: 254 57 080
    DIČ: CZ25457080
    Sídlo: Teplice, Masarykova třída 668/29, PSČ 415 01

PRO ČÁST VZ Č. 34

  • Vítězný dodavatel
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
    Poznámka k dodavateli:  

  • 2. uchazeč
    Název: JOB ASISTENT s.r.o.
    IČ: 254 57 080
    DIČ: CZ25457080
    Sídlo: Teplice, Masarykova třída 668/29, PSČ 415 01

  • 3. Uchazeč není

PRO ČÁST VZ Č. 35

  • Vítězný dodavatel
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
    Poznámka k dodavateli: 

  • 2. uchazeč
    Název: JOB ASISTENT s.r.o.
    IČ: 254 57 080
    DIČ: CZ25457080
    Sídlo: Teplice, Masarykova třída 668/29, PSČ 415 01

  • 3. uchazeč
    Název: Litvínovská vzdělávací společnost s.r.o.
    IČ: 287 16 515
    DIČ:
    Sídlo: Most, Višňová 666, PSČ 434 01

PRO ČÁST VZ Č. 36

  • Vítězný dodavatel
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín
    Poznámka k dodavateli: 

  • 2. uchazeč
    Název: JOB ASISTENT s.r.o.
    IČ: 254 57 080
    DIČ: CZ25457080
    Sídlo: Teplice, Masarykova třída 668/29, PSČ 415 01

  • 3. uchazeč
    Název: Litvínovská vzdělávací společnost s.r.o.
    IČ: 287 16 515
    DIČ:
    Sídlo: Most, Višňová 666, PSČ 434 01

PRO ČÁST VZ Č. 37

  • Vítězný dodavatel
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
    IČ: 252 89 667
    DIČ:
    Sídlo: Praha 10 – Vršovice, Kubánské náměstí 1391/11, 101 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4

  • 3. uchazeč
    Název: TIVIT spol. s r.o.
    IČ: 472 83 823
    DIČ:
    Sídlo: Děčín XXVII - Březiny 77, PSČ 405 02

PRO ČÁST VZ Č. 38

  • Vítězný dodavatel
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
    IČ: 252 89 667
    DIČ:
    Sídlo: Praha 10 – Vršovice, Kubánské náměstí 1391/11, 101 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4

  • 3. uchazeč
    Název: VSE a.s.
    IČ: 254 11 454
    DIČ:
    Sídlo: Cihlářská 4132, 430 03, Chomutov

PRO ČÁST VZ Č. 39

  • Vítězný dodavatel
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
    IČ: 252 89 667
    DIČ:
    Sídlo: Praha 10 – Vršovice, Kubánské náměstí 1391/11, 101 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4

  • 3. uchazeč
    Název: Vzdělávací společnost EDOST s.r.o.
    IČ: 490 98 900
    DIČ:
    Sídlo: Chomutov, Cihlářská 4132, PSČ 430 03

PRO ČÁST VZ Č. 40

  • Vítězný dodavatel
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
    IČ: 252 89 667
    DIČ:
    Sídlo: Praha 10 – Vršovice, Kubánské náměstí 1391/11, 101 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4

  • 3. uchazeč
    Název: Litvínovská vzdělávací společnost s.r.o.
    IČ: 287 16 515
    DIČ:
    Sídlo: Most, Višňová 666, PSČ 434 01

PRO ČÁST VZ Č. 41

  • Vítězný dodavatel
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
    IČ: 252 89 667
    DIČ:
    Sídlo: Praha 10 – Vršovice, Kubánské náměstí 1391/11, 101 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4

  • 3. uchazeč
    Název: Litvínovská vzdělávací společnost s.r.o.
    IČ: 287 16 515
    DIČ:
    Sídlo: Most, Višňová 666, PSČ 434 01

PRO ČÁST VZ Č. 42

  • Vítězný dodavatel
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
    IČ: 252 89 667
    DIČ:
    Sídlo: Praha 10 – Vršovice, Kubánské náměstí 1391/11, 101 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4

  • 3. uchazeč
    Název: COMÉNIA CONSULT MOST s.r.o.
    IČ: 250 15 150
    DIČ:
    Sídlo: Most, Báňská 287, PSČ 434 01

PRO ČÁST VZ Č. 43

  • Vítězný dodavatel
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
    IČ: 252 89 667
    DIČ:
    Sídlo: Praha 10 – Vršovice, Kubánské náměstí 1391/11, 101 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4

  • 3. uchazeč
    Název: Litvínovská vzdělávací společnost s.r.o.
    IČ: 287 16 515
    DIČ:
    Sídlo: Most, Višňová 666, PSČ 434 01

PRO ČÁST VZ Č. 44

  • Vítězný dodavatel
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
    IČ: 252 89 667
    DIČ:
    Sídlo: Praha 10 – Vršovice, Kubánské náměstí 1391/11, 101 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4

  • 3. uchazeč
    Název: TIVIT spol. s r.o.
    IČ: 472 83 823
    DIČ:
    Sídlo: Děčín XXVII - Březiny 77, PSČ 405 02

PRO ČÁST VZ Č. 45

  • Vítězný dodavatel
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
    IČ: 252 89 667
    DIČ:
    Sídlo: Praha 10 – Vršovice, Kubánské náměstí 1391/11, 101 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4

  • 3. uchazeč
    Název: Sociální agentura, o.s.
    IČ: 265 40 495
    DIČ:
    Sídlo: Velká Hradební 484/2, 40001 Ústí nad Labem-město - Ústí nad Labem-centrum

PRO ČÁST VZ Č. 46

  • Vítězný dodavatel
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
    IČ: 252 89 667
    DIČ:
    Sídlo: Praha 10 – Vršovice, Kubánské náměstí 1391/11, 101 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 261 70 621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4

  • 3. uchazeč
    Název: TIVIT spol. s r.o.
    IČ: 472 83 823
    DIČ:
    Sídlo: Děčín XXVII - Březiny 77, PSČ 405 02

PRO ČÁST VZ Č. 47

  • Zadávací řízení bylo zrušeno.

    Důvod zrušení:

    V otevřeném řízení v části veřejné zakázky č. 47 obdržel ve lhůtě pro podání nabídek zadavatel pouze jednu nabídku, a tedy v souladu s ust. dle § 84 odst. 1 písm. e) zákona je zadavatel povinen otevřené řízení pro uvedenou část veřejné zakázky zrušit.

PRO ČÁST VZ Č. 48

  • Vítězný dodavatel
    Název: ASISTA, s.r.o.
    IČ: 472 84 234
    DIČ: CZ47284234
    Sídlo: Most, Josefa Ressla 1793, PSČ 434 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:  Mgr. Pavel Staněk
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: OMNI TEMPORE o.p.s.
    IČ: 254 36 139
    DIČ:
    Sídlo: Báňská 287, 434 01 Most

  • 3. uchazeč není

PRO ČÁST VZ Č. 49

  • Zadávací řízení bylo zrušeno.

    Důvod zrušení:

    V otevřeném řízení v části veřejné zakázky č. 49 zbyla po posouzení nabídek k hodnocení pouze jedna nabídka, a tedy v souladu s ust. § 84 odst. 1 písm. e) zákona je zadavatel povinen otevřené řízení pro uvedenou část veřejné zakázky zrušit.

PRO ČÁST VZ Č. 50

  • Vítězný dodavatel
    Název: COMÉNIA CONSULT MOST s.r.o.
    IČ: 250 15 150
    DIČ:
    Sídlo: Most, Báňská 287, PSČ 434 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Dagmar Prošková
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: bfz-vzdělávací akademie s.r.o.
    IČ: 279 65 945
    DIČ:
    Sídlo: Cheb, Provaznická 425/16, PSČ 350 02

  • 3. uchazeč
    Název: Vzdělávací společnost EDOST s.r.o.
    IČ: 490 98 900
    DIČ:
    Sídlo: Chomutov, Cihlářská 4132, PSČ 430 03

PRO ČÁST VZ Č. 51

  • Vítězný dodavatel
    Název: COMÉNIA CONSULT MOST s.r.o.
    IČ: 250 15 150
    DIČ:
    Sídlo: Most, Báňská 287, PSČ 434 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Dagmar Prošková
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: bfz-vzdělávací akademie s.r.o.
    IČ: 279 65 945
    DIČ:
    Sídlo: Cheb, Provaznická 425/16, PSČ 350 02

  • 3. uchazeč
    Název: S E L L I s.r.o.
    IČ: 490 96 893
    DIČ: CZ49096893
    Sídlo: Žatec, Masarykova 745, PSČ 438 01

PRO ČÁST VZ Č. 52

  • Vítězný dodavatel
    Název: COMÉNIA CONSULT MOST s.r.o.
    IČ: 250 15 150
    DIČ:
    Sídlo: Most, Báňská 287, PSČ 434 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Dagmar Prošková
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: bfz-vzdělávací akademie s.r.o.
    IČ: 279 65 945
    DIČ:
    Sídlo: Cheb, Provaznická 425/16, PSČ 350 02

  • 3. uchazeč není

PRO ČÁST VZ Č. 53

  • Vítězný dodavatel
    Název: COMÉNIA CONSULT MOST s.r.o.
    IČ: 250 15 150
    DIČ:
    Sídlo: Most, Báňská 287, PSČ 434 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Dagmar Prošková
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: bfz-vzdělávací akademie s.r.o.
    IČ: 279 65 945
    DIČ:
    Sídlo: Cheb, Provaznická 425/16, PSČ 350 02

    3. uchazeč není
     

Datum ukončení: 19. 6. 2014


 
Uveřejněno: 23. 4. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016