- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Dodávka nástrojů pro komunikaci Městského úřadu Aš s veřejností
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13446
Název zakázky: Dodávka nástrojů pro komunikaci Městského úřadu Aš s veřejností
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 5. 2020
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Město Aš
Sídlo zadavatele: Kamenná 52, 352 01 Aš
- Jméno: Mgr. Dalibor Blažek
- Telefon: +420354524258
- E-mail: starosta@muas.cz
IČ zadavatele: 00253901
DIČ zadavatele: CZ00253901
- Jméno: Radka Muhrová
- Telefon: +420354524263
- E-mail: muhrova.radka@muas.cz
Lhůta pro podání nabídek: 8. 6. 2020 12:00
Místo pro podání nabídek: Výhradně elektronicky prostřednictvím NEN, elektronická adresa pro podání nabídek : https://nen.nipez.cz/profil/00253901
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Dodávka nástrojů pro komunikaci Městského úřadu Aš s veřejností
- rozšíření stávajícího informačního systému o modul, který umožní občanům vyřizovat svoje záležitosti s městským úřadem pomocí internetu
- aplikace pro mobilní telefon, která umožní městskému úřadu komunikovat s určitými skupinami občanů a získávat od nich zpětnou vazbu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2660643,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 30.11.2020
Místo dodání / převzetí plnění: MěÚ v Aši, Kamenná 52, 352 01 Aš
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nejnižší nabídková cena bez DPH
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
- Další požadavky jsou uvedeny ve výzvě.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude seřazena do těchto oddílů:
Identifikační údaje účastníka (bude použit formulář, který je přílohou výzvy – krycí list)
Prokázání kvalifikačních předpokladů (budou doloženy doklady požadované v čl. 7 této výzvy a Čestné prohlášení, jehož vzor je přílohou č. 4 této ZD)
Prohlášení k podmínkám zadávacího řízení – tzv. Čestné prohlášení (bude použit formulář, který je přílohou výzvy)
Cenová nabídka
Podepsaný návrh smlouvy (pro příslušnou část VZ)
Případné další přílohy a doplnění nabídky
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude stanovena pro danou dobu plnění jako cena nejvýše přípustná se započtením veškerých nákladů, rizik, zisku a finančních vlivů (např. inflace); po celou dobu realizace zakázky v souladu s podmínkami uvedenými ve výzvě.
Nabídkové ceny budou zahrnovat veškeré práce, dodávky, licence a činnosti vyplývající ze zadávacích podkladů a o kterých zhotovitel podle svých odborných znalostí vědět měl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení, dokončení a zprovoznění díla dané povahy díla třeba. Platební podmínky přímo vyplývají z návrhů smluv, které jsou přílohou č. 3 této zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Výhradně elektronicky prostřednictvím NEN, elektronická adresa pro podání nabídek : https://nen.nipez.cz/profil/00253901
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý účastník může podat pouze jednu nabídku na jednu část nebo na obě části.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace mohou účastníci zasílat výhradně po registraci účastníka v systému NEN přes tento systém a to nejpozději do 8 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky mohou být podány výhradně elektronicky prostřednictvím NEN. Nabídka musí být šifrována prostřednictvím certifikátu veřejného klíče, který je zadavatelem poskytovánna profilu zadavatele v NEN spolu se zadávací dokumentací. Dodavatel je povinen zašifrovat svou nabídku výhradně prostřednictvím klíče poskytnutého zadavatelem v elektronickém nástroji dle tam uvedených podmínek a pokynů.
Nabídky podané po uplynutí lhůty pro podání nabídek budou považovány za nepodané a v průběhu zadávacího řízení se k nim nebude přihlížet.
Účastník již ve fázi podání nabídky musí vědět, zda podá nabídku na jednu část nebo na obě části, jelikož lze do systému NEN podat pouze jednu nabídku a to buď na obě části, nebo na jednu. Pokud by účastník podal nabídku na jednu část, a následně se rozhodl podat nabídku na další část, nebude nu to umožněno, pokud neprovede zpětvzetí nabídky a nepodá nabídku znovu na obě části.
Zadávací řízení se řídí: Na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- ZD portál a mob. rozhlas.pdf (28. 5. 2020 11:35)
- Příloha č. 6 - příručka pro dodavatele.zip (28. 5. 2020 11:35)
- Příloha č. 5 - Mobil tel_tech specifikace .docx (28. 5. 2020 11:35)
- Příloha č. 5 - Portál_občana_tech specifikace.docx (28. 5. 2020 11:35)
- Příloha č 4-ZD vzor ČP kvalifikace.docx (28. 5. 2020 11:35)
- Příloha č. 3 - SMLOUVA MR_.docx (28. 5. 2020 11:36)
- P1-P2_přílohy výzvy.doc (28. 5. 2020 11:36)
- Příloha č. 3 - SMLOUVA PO.docx (28. 5. 2020 11:36)
- pro dodavatele2020.cer (28. 5. 2020 11:36)
- Vysvětlení ZD č. 1 a 2.pdf (29. 5. 2020 11:07)
- Vysvětlení ZD č. 3.pdf (2. 6. 2020 14:48)
- Vysvětlení ZD č. 1 a 2 (1).pdf (2. 6. 2020 14:48)
- Vysvětlení ZD č. 4.pdf (5. 6. 2020 10:17)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc-1 (26. 6. 2020 10:34)
- Oznámení o zrušení ZŘ část 1.pdf (16. 7. 2020 08:36)
- Oznámení o zrušení ZŘ část 2.pdf (12. 8. 2020 09:22)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Usnesení RM Aš č. 08/365/20 ze dne 10.8.2020
Datum ukončení: 12. 8. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.