- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávací program zaměstnanců společnosti
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12183
Název zakázky: Vzdělávací program zaměstnanců společnosti
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 3. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: B&artoni spol.s.r.o.
Sídlo zadavatele: Doubraviška 18, 294 30 Doubravička
- Jméno: Tomáš Barton
- Telefon: +420776125520
- E-mail: tomas.barton@b-bartoni.cz
IČ zadavatele: 26763915
DIČ zadavatele: CZ26763915
- Jméno: Dagmar Doleželová, MBA
- Telefon: +420608043824
- E-mail: dolezelova@czcis.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 3. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Doubravička 18, 294 30 Doubravička
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předměte veřené zakázky je realizace vzdělávacích aktivit zaměstnanců společnosti v souladu s požadavky zadavatele na obsahovou náplň kurzů, která je přílohou č. 1 výzvy k podání nabídky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1100000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 31.12.2018
Místo dodání / převzetí plnění: Doubravička 18, 294 30 Doubravička
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- nejnižší nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- výpis z obchodního rejstříku
- doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky
- min. 3 významné služby, jejichž předmět plnění spočíval v realizaci vzdělávacích aktivit
- realizační tým ve složení alespoň
- min. 2 členové realizačního týmu mají vysokoškolské vzdělání
- min. 2 členové realizačního týmu mají minimálně 5 let praxe v oblasti vzdělávání dospělých
- min. 1 člen realizačního týmu má vysokoškolské vzdělání v oblasti psychologie dospělých a min. 15 v poskytování služeb poradenství v oblasti vzdělávání dospělých
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídku podá uchazeč v listniné podobě ve dvou vyhotoveních dle formálních a technických podmínek zadavatele. Elekronické podání nabídky není možné.
Nabídka bude podepsána u fyzických osob uchazečem a u právnických osob bude potvrzena statutárním orgánem uchazeče nebo osobou k podání nabídky pověřenou zastupování statutárního orgánu.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za zajištění požadovaného rozsahu služeb absolutní částkou v Kč. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č.2 - Krycí list.docx (9. 3. 2018 14:40)
- Příloha č.3 - čestné prohlášení.docx (9. 3. 2018 14:40)
- Příloha č.4 - Návrh smlouvy.docx (9. 3. 2018 14:40)
- Příloha č.5 - Tabulka pro výpočet nabídkové ceny.xlsx (9. 3. 2018 14:40)
- Příloha č.1 - rozsah předmětu veřejné zakázky - rozdělené.pdf (9. 3. 2018 14:40)
- Vyzva_k_podani_nabidek.pdf (9. 3. 2018 14:40)
- Oznámení o výsledku výběru s razítkem.pdf (20. 4. 2018 12:46)
- Rozhodnutí o zrušení VŘ.pdf (25. 6. 2018 10:36)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nemohl zadavatel v řízení pokračovat.
Datum ukončení: 25. 6. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.