Zpět

Realizace analýzy stavu v oblasti ICT, tvorba ICT strategie, analýza požadavků pro implementaci ekonomického informačního systému

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9457

Název zakázky: Realizace analýzy stavu v oblasti ICT, tvorba ICT strategie, analýza požadavků pro implementaci ekonomického informačního systému

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 12. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Státní fond životního prostředí České republiky

Sídlo zadavatele: Kaplanova 1931, Praha 11 – Chodov, PSČ: 148 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jaroslav Hrubeš, jaroslav.hrubes@sfzp.cz, +420 267 994 303

IČ zadavatele: 00020729

DIČ zadavatele: ---

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jan Šubrt
  • Telefon: +420 267 994 352
  • E-mail: jan.subrt@sfzp.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 2. 2014 12:30

Místo pro podání nabídek:
Olbrachtova 2006/9, 140 00 Praha 4

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Realizace Analýzy v oblasti ICT

A) Definice katalogu služeb

-       Vytvoření seznamu služeb

-       Alokace nákladů k jednotlivým službám

-       Identifikace požadavků na kvalitu služeb

-       Nastavení reportingu

B) Vytvoření standardů provozního prostředí

-       Definice architektury IT prostředí

-       Vytvoření seznamu požadavků na systémy a technologie přebírané do IT provozu

-       Nastavení požadavků na dokumentaci dodanou při přebírání systémů do provozu

C) Optimalizace procesů v IT

-       Procesní audit podle normy ČSN ISO/IEC 20000

-       GAP analýza a cílový model

-       Vytvoření procesní dokumentace

Tvorba ICT strategie

Návrh nové ICT strategie, vycházející zejména z:

-       revize cílů a priorit

-       hodnocení business požadavků

-       hodnocení aplikací

-       hodnocení technologie

-       hodnocení projektového portfolia

-       revize financí

Nová ICT strategie bude v souladu se strategií zadavatele tak, aby co nejlépe naplňovala roli IT v organizaci. Aktuálně připravovaná strategie je zaměřena na centralizaci podpůrných činností, mezi něž řadí i IT. Strategie dále preferuje i pro oblast IT orientaci na služby, které podporují zadavatele v efektivní práci s jednotlivými agendami.

 Analýza požadavků pro implementaci ekonomického informačního systému

-       Příprava funkční analýzy zadavatele

-       Analýza a mapování ICT aktiv vztažených k EKIS a jejich vzájemných provazeb

-       Analýza datových struktur a toků v aplikacích: Měšec, GINIS, Řízení akcí a IN-SY-CO; Formalizovaný popis dat a toků

-       Analýza nákladů na současné aplikace a infrastrukturu

-       Cost-benefit analýza

-       Sestavení požadavků na změny funkcionalit stávajících IT systémů

-       Sestavení požadavků na nové komponenty IT systémů / výměnu IT systémů

Součástí dodávky služeb bude i odborné poradenství a služby včetně odborného dohledu související s budoucí implementací centrálního ekonomického systému.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 8479320,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od uzavření smlouvy do 31. 07. 2014.

Místo dodání / převzetí plnění:
Olbrachtova 2006/9, 140 00 Praha 4

Pravidla pro hodnocení nabídek:
výše nabídkové ceny váha 70 % metodika a postup řešení předmětu zakázky váha 30 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje prokázání splnění: - základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 3 zákona - profesních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 54 písm. a) a b) zákona - čestného prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku - Zadavatel požaduje prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů uchazeče. Dle ustanovení § 56, odst. 2 zákona. Uchazeč v prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů předloží podle ustanovení § 56 odst. 2 písm. a) zákona seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí. Podle ustanovení § 56 odst. 2 písm. e) zákona osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb. Podle ustanovení § 56 odst. 2 písm. b) seznam techniků či technických útvarů, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky, a to zejména techniků či technických útvarů zajišťujících kontrolu jakosti, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 s platností od 1. 11. 2012.

Další podmínky:
Kompletní zadávací podmínky lze nalézt na internetových stránkách zadavatele: https://www.sfzp.cz/sekce/549/verejne-zakazky-vyhlasene-sfzp/

Soubory ke stažení:


 
Uveřejněno: 23. 12. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016