- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
APS Fabrio pro optimalizaci výroby
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12294
Název zakázky: APS Fabrio pro optimalizaci výroby
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 5. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: ROTAS STROJÍRNY spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Nejdecká 183, Rotava 358 01
- Jméno: Ing. Jiří Hrůza
- Telefon: +420352668296
- E-mail: jednatel@rotas-strojirny.cz
IČ zadavatele: 64356922
DIČ zadavatele: CZ64356922
- Jméno: Petr Nováček
- Telefon: +420608820989
- E-mail: petr.novacek1@gmail.com
Lhůta pro podání nabídek: 27. 5. 2018 09:00
Místo pro podání nabídek: Nejdecká 183, Rotava 358 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců ve společnosti ROTAS STROJÍRNY spol. s r.o. v oblasti školení obsluhy softwarového nástroje pro optimalizaci výroby. Zakázka je rozčleněna na jednotlivé okruhy, ale účastníci musí předložit a podat nabídku kompletně za zajištění všech okruhů s položkovým členěním dle jednotlivých části. Nabídka bude posuzována a hodnocena jako celek!
Dodavatel je povinen dodržovat podmínky projektu Podpora odborného vzdělávání CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053.
Školení APS Fabrio - optimalizace výroby - plánování + výroba
Počet hodin (1 výuková hodina = 60 minut):
teorie 218 h, praxe 0 h, zkouška 2 h, celkem 220 h
Počet účastníků 9 osob
Maximální cena 345.400,- Kč bez DPH
Obsah školení - dle přílohy č.1. Učební osnova APS Fabrio - optimalizace výroby - plánování + výroba
Školení APS Fabrio - optimalizace výroby - obchod
Počet hodin (1 výuková hodina = 60 minut):
teorie 118 h, praxe 0 h, zkouška 2 h, celkem 120 h
Počet účastníků 4 osoby
Maximální cena 188.400,- Kč bez DPH
Obsah školení - dle přílohy č.2. Učební osnova APS Fabrio - optimalizace výroby - obchod
Školení APS Fabrio - optimalizace výroby - nákup + ekonomika
Počet hodin (1 výuková hodina = 60 minut):
teorie 218 h, praxe 0 h, zkouška 2 h, celkem 220 h
Počet účastníků 6 osob
Maximální cena 345.400,- Kč bez DPH
Obsah školení - dle přílohy č.3. Učební osnova APS Fabrio - optimalizace výroby - nákup + ekonomika
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 879200,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dle harmonogramu dohodnutým mezi zadavatelem a dodavatelem a to v postupných denních školeních dle učební osnovy. Učební osnova je přílohou této zadávací dokumentace. Dodavatel musí být schopen realizovat dodávku v intervalu od 15.06.2018 do 31.12.2018.
Místo dodání / převzetí plnění: Nejdecká 183, Rotava 358 01
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Kritéria hodnocení
- Nabídková cena
při hodnocení se bude vycházet z ceny za celkovou hodnotu celého souboru školení v cenách bez DPH. Cena jednotlivých školení nesmí překročit maximální cenu uvedenou v této výzvě, i kdyby celková cena celého souboru školení byla nižší.
- Flexibilita zahájení školení
Dodavatel ve své nabídce uvede maximální počet kalendářních dnů, za které je schopen zahájit školení (nebo část školení) na výzvu zadavatele. Počet dnů se začíná počítat od následujícího dne, kdy zadavatel odešle objednávku kontaktní osobě dodavatele, dodavatel je povinen zahájit školení nejpozději den následující po skončení lhůty.
Např. Dodavatel uvedl lhůtu 14 dnů. Objednatel odešle objednávku 1.6.. Lhůta začíná běžet 2.6.. Dodavatel musí zahájit školení 15.6..
Minimální hodnota je 1 den.
- Zkušenosti dodavatele
(subjektivní hodnocení)
Zadavatel při hodnocení subjektivně zhodnotí zkušenosti Dodavatele v oblasti školení a implementace sw Fabrio. Hodnotitelé budou primárně vycházet z referencí uvedených
|
- Váha nebo jiný matematický vztah mezi kritérii
- Nabídková cena
70% - Flexibilita zahájení školení
15% - Zkušenosti dodavatele (subjektivní hodnocení)
15%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
dodavatel předloží: Základní kvalifikační požadavky
Profesní kvalifikační požadavky:
Dodavatel je povinen doložit profesní kvalifikaci minimálně za své 3 zaměstnance. (Dodavatel předloží doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů v prosté kopii.) Technické kvalifikační požadavky
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel dodá nabídku zpracovanou v českém jazyce a dle dalších požadavků uvedených v části Požadavek na písemnou formu nabídky.
Dokumenty prokazující kvalifikaci se dokládají v prostých kopijích.
Dodavatele doloží dle svého uvážení další dokumenty, které může zadavatel použít při vyhodnocení zkušeností dodavatele.
Dodavatel doplní do smlouvy:
- Identifikační údaje Dodavatele (bod. č.2)
| |||||||||||||||
bez DPH | Kč | s DPH | Kč | ||||||||||||
Celkové náklady na vzdělávací aktivitu do výše maximálně | |||||||||||||||
bez DPH | Kč | s DPH | Kč |
Ceny budou odpovídat cenám uvedeným v příloze č.5 Nabídkový formulář
- Článek III bod 1 - počet dnů
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatel vyplní atributy potřebné k vyhodnocení zakázky do přílohy č.5 Nabídkový formulář
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavateleNabídka musí být zadavateli podána v českém jazyce v písemné podobě a současně v elektronické podobě ve formátu pdf na CD v jedné obálce.Součástí nabídky uchazeče bude také podepsaný návrh smlouvy, který přílohou č.4Součástí nabídky uchazeče bude také vyplněná tabulka, která je přílohou č.5 Nabídkový formulář.Nabídkový formulář dodá dodavatel jak v tištěné formě, tak elektronické formě xls nebo xlsx.Řádně uzavřená obálka označená názvem zakázky. Obálka bude označena nápisem „NEOTVÍRAT“ a bude opatřena adresou, na kterou je možné v případě potřeby nabídku vrátit.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Výše smluvní pokuty, která bude uložena v případě nesplnění nebo porušení povinnosti vyplývající ze smlouvy uvede dodavatel do přílohy č.5 Nabídkový formulář, případně doplněný o nepovinné přílohy. V případě nejasností může hodnotitel použít i další zjištěné informace o Dodavateli.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č.1. Učení osnova školení APS Fabrio - optimalizace výroby - plánování + výroba.pdf (11. 5. 2018 11:02)
- Příloha č.2. Učení osnova školení APS Fabrio - optimalizace výroby - obchod.pdf (11. 5. 2018 11:02)
- Příloha č.3. Učení osnova školení APS Fabrio - optimalizace výroby - nákup + ekonomika.pdf (11. 5. 2018 11:02)
- Příloha č.4.1. Smlouva o dílo-APS Fabrio-plánování.pdf (11. 5. 2018 11:02)
- Příloha č.4.2. Smlouva o dílo-APS Fabrio-obchod.pdf (11. 5. 2018 11:02)
- Příloha č.4.3. Smlouva o dílo-APS Fabrio-ekonomika.pdf (11. 5. 2018 11:02)
- Příloha č.5 Nabídkový formulář.xlsx (11. 5. 2018 11:02)
- Výzva k podání nabídek-podepsaná.pdf (11. 5. 2018 12:00)
- Př.č.1 posouzení úplnosti Rotas Fabrio.pdf (8. 6. 2018 17:02)
- Příl 3_Zápis hodnotící komise.pdf (8. 6. 2018 17:02)
- Zápis o posouzení a hodnocení nabídek.pdf (8. 6. 2018 17:02)
- Výsledek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (11. 6. 2018 08:17)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 879200.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Merica s.r.o., U Ládek 353/37, Strašín, 251 01 Říčany, IČO: 26074699
Datum podpisu smlouvy: 31. 5. 2018
Datum ukončení: 31. 5. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.