Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

APS Fabrio pro optimalizaci výroby

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12294

Název zakázky: APS Fabrio pro optimalizaci výroby

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 5. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: ROTAS STROJÍRNY spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Nejdecká 183, Rotava 358 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jiří Hrůza
  • Telefon: +420352668296
  • E-mail: jednatel@rotas-strojirny.cz

IČ zadavatele: 64356922

DIČ zadavatele: CZ64356922

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Petr Nováček
  • Telefon: +420608820989
  • E-mail: petr.novacek1@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 27. 5. 2018 09:00

Místo pro podání nabídek:
Nejdecká 183, Rotava 358 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců ve společnosti ROTAS STROJÍRNY spol. s r.o. v oblasti školení obsluhy softwarového nástroje pro optimalizaci výroby. Zakázka je rozčleněna na jednotlivé okruhy, ale účastníci musí předložit a podat nabídku kompletně za zajištění všech okruhů s položkovým členěním dle jednotlivých části. Nabídka bude posuzována a hodnocena jako celek!

Dodavatel je povinen dodržovat podmínky projektu Podpora odborného vzdělávání CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053.

 

Školení APS Fabrio - optimalizace výroby - plánování + výroba

Počet hodin (1 výuková hodina = 60 minut):      
    teorie   218 h,  praxe  0 h,  zkouška    2  h, celkem 220 h

Počet účastníků  9  osob

Maximální cena     345.400,- Kč bez DPH

Obsah školení          - dle přílohy č.1. Učební osnova APS Fabrio - optimalizace výroby - plánování + výroba

 

Školení APS Fabrio - optimalizace výroby - obchod

Počet hodin (1 výuková hodina = 60 minut):      
    teorie   118 h,  praxe  0 h,  zkouška    2  h, celkem 120 h

Počet účastníků    4 osoby

Maximální cena     188.400,- Kč bez DPH

Obsah školení          - dle přílohy č.2. Učební osnova APS Fabrio - optimalizace výroby - obchod

 

Školení APS Fabrio - optimalizace výroby - nákup + ekonomika

Počet hodin (1 výuková hodina = 60 minut):      
    teorie   218 h,  praxe  0 h,  zkouška    2  h, celkem 220 h

Počet účastníků  6  osob

Maximální cena     345.400,- Kč bez DPH

Obsah školení          - dle přílohy č.3. Učební osnova APS Fabrio - optimalizace výroby - nákup + ekonomika

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 879200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dle harmonogramu dohodnutým mezi zadavatelem a dodavatelem a to v postupných denních školeních dle učební osnovy. Učební osnova je přílohou této zadávací dokumentace. Dodavatel musí být schopen realizovat dodávku v intervalu od 15.06.2018 do 31.12.2018.

Místo dodání / převzetí plnění:
Nejdecká 183, Rotava 358 01

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  1. Kritéria hodnocení
  1. Nabídková cena
    při hodnocení se bude vycházet z ceny za celkovou hodnotu celého souboru školení v cenách bez DPH. Cena jednotlivých školení nesmí překročit maximální cenu uvedenou v této výzvě, i kdyby celková cena celého souboru školení byla nižší.
     
  2. Flexibilita zahájení školení
    Dodavatel ve své nabídce uvede maximální počet kalendářních dnů, za které je schopen zahájit školení (nebo část školení) na výzvu zadavatele. Počet dnů se začíná počítat od následujícího dne, kdy zadavatel odešle objednávku kontaktní osobě dodavatele, dodavatel je povinen zahájit školení nejpozději den následující po skončení lhůty.
    Např. Dodavatel uvedl lhůtu 14 dnů. Objednatel odešle objednávku 1.6.. Lhůta začíná běžet 2.6.. Dodavatel musí zahájit školení 15.6..
    Minimální hodnota je 1 den.
     
  3. Zkušenosti dodavatele
    (subjektivní hodnocení)
    Zadavatel při hodnocení subjektivně zhodnotí zkušenosti Dodavatele v oblasti školení a implementace sw Fabrio. Hodnotitelé budou primárně vycházet z referencí uvedených

 

  1. Metoda vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích
Celkové hodnocení nabídky   100 % 100
         
1. Nabídková cena      
         
koeficientxcena z nabídky, která je
nejvýhodnější
tzn. nejnižší hodnota
/cena hodnocené nabídkyxváha
kritéria
=Body
100 0,00 0,00 70 % 70
2. Flexibilita zahájení školení      
(minimální hodnota 1 den)      
koeficientxdny z nabídky, která je
nejvýhodnější
tzn. nejnižší hodnota
/dny hodnocené nabídkyxváha
kritéria
=Body
100 0,00 0,00 15 % 15
3. Zkušenosti dodavatele (subjektivní hodnocení)    
(dodavatel popíše v příloze č. 5 Nabídkový formulář)    
  počet bodů hodnocené nabídky   xváha
kritéria
=Body
(1-100) 0,00   15 % 15

 

  1. Váha nebo jiný matematický vztah mezi kritérii
  1. Nabídková cena
    70%
  2. Flexibilita zahájení školení
    15%
  3. Zkušenosti dodavatele (subjektivní hodnocení)
    15%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

dodavatel předloží:

Základní kvalifikační požadavky

  1. čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  2. výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;

Profesní kvalifikační požadavky:

  1. doklad opravňující dodavatele vzdělávací aktivity poskytovat vzdělávání za úplatu (např. obchodní rejstřík, živnostenský list);
  2. doklad o akreditaci či jiný doklad, který opravňuje dodavatele vzdělávání tyto vzdělávací aktivity realizovat (např. rozhodnutí příslušného ministerstva). Pokud se nejedná o akreditovaný kurz, tak dodavatel doloží doklady, ze kterých bude zřejmé, že má s poskytováním dané služby dostatečné zkušenosti.
  3. U neakreditovaných vzdělávacích aktivit se předkládá doklad o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity:
  1. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom).
  2. Pokud vzdělání lektorů neodpovídá školené oblasti je zapotřebí doložit dokumenty, které prokazují jejich odbornost v dané oblasti (osvědčení, pracovní smlouvu.

Dodavatel je povinen doložit profesní kvalifikaci minimálně za své 3 zaměstnance.

(Dodavatel předloží doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů v prosté kopii.)

Technické kvalifikační požadavky

  1. v rámci technických kvalifikačních požadavků doloží dodavatel seznamu minimálně 3 významných služeb poskytnutých v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění. Za významnou službu je považováno plnění v oblasti dalšího profesního vzdělávání nebo implementace systému Fabrio v minimální výši 400.000,- Kč. Tyto skutečnosti dodavatel doloží uvedením těchto skutečností v příloze č.5  Nabídkový formulář. Případné doložení těchto skutečností může zadavatel požadovat před podpisem Smlouvy o dílo.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel dodá nabídku zpracovanou v českém jazyce a dle dalších požadavků uvedených v části Požadavek na písemnou formu nabídky.

Dokumenty prokazující kvalifikaci se dokládají v prostých kopijích.

Dodavatele doloží dle svého uvážení další dokumenty, které může zadavatel použít při vyhodnocení zkušeností dodavatele.

Dodavatel doplní do smlouvy:

  • Identifikační údaje Dodavatele (bod. č.2)
  • článek II bod 6. Náklady na jednoho účastníka vzdělávací aktivity do výše maximálně:
bez DPH                                 Kčs DPH                   Kč 
Celkové náklady na vzdělávací aktivitu do výše maximálně
bez DPH                              Kčs DPH                Kč 

Ceny budou odpovídat cenám uvedeným v příloze č.5  Nabídkový formulář

 

  •  Článek III bod 1 - počet dnů

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel vyplní atributy potřebné k vyhodnocení zakázky do přílohy č.5  Nabídkový formulář

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavateleNabídka musí být zadavateli podána v českém jazyce v písemné podobě a současně v elektronické podobě ve formátu pdf na CD v jedné obálce.Součástí nabídky uchazeče bude také podepsaný návrh smlouvy, který přílohou č.4Součástí nabídky uchazeče bude také vyplněná tabulka, která je přílohou č.5 Nabídkový formulář.Nabídkový formulář dodá dodavatel jak v tištěné formě, tak elektronické formě xls nebo xlsx.Řádně uzavřená obálka označená názvem zakázky. Obálka bude označena nápisem „NEOTVÍRAT“ a bude opatřena adresou, na kterou je možné v případě potřeby nabídku vrátit.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Výše smluvní pokuty, která bude uložena v případě nesplnění nebo porušení povinnosti vyplývající ze smlouvy uvede dodavatel do přílohy č.5  Nabídkový formulář, případně doplněný o nepovinné přílohy. V případě nejasností může hodnotitel použít i další zjištěné informace o Dodavateli.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 879200.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Merica s.r.o., U Ládek 353/37, Strašín, 251 01 Říčany, IČO: 26074699

    Datum podpisu smlouvy: 31. 5. 2018

Datum ukončení: 31. 5. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 5. 2018
 
Aktualizováno: 12. 6. 2018