Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Efektivní Městský úřad v Českém Krumlově

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14056

Název zakázky: Efektivní Městský úřad v Českém Krumlově

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 5. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Město Český Krumlov

Sídlo zadavatele: náměstí Svornosti 1, 381 01 Český Krumlov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Štěpánka Kučerová
  • Telefon: +420380766707
  • E-mail: stepanka.kucerova@ckrumlov.cz

IČ zadavatele: 00245836

DIČ zadavatele: CZ00245836

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Tomáš Rýc
  • Telefon: +420774939400
  • E-mail: tomas.ryc@osigeno.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 6. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
https://zakazky.ckrumlov.cz/vz00000631

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této Veřejné zakázky je poskytnutí služeb pro Zadavatele, a to provedení základní analýzy, dekompozice a katalogizace procesů městského úřadu, jeho služeb a dalších prvků jeho architektury a optimalizace vybraných procesů, se zaměřením na proces Řízení portfolií, programů a projektů.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3900000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
28.2.2023

Místo dodání / převzetí plnění:
Český Krumlov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Zadavatel provede hodnocení Nabídek podle jejich ekonomické výhodnosti. V souladu s § 114 odst. 2 ZZVZ bude ekonomickou výhodnost nabídek hodnotit dle nejnižší nabídkové ceny s váhou 100%.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Požadavky na kvalifikaci jsou stanoveny v zadávací dokumentaci v odstavci č. 6.4,č. 6.5 a č. 6.6 zadávací dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

  • Doporučené požadavky na zpracování nabídky jsou podrobně specifikovány v článku 8 zadávací dokumentace.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

  • Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou specifikovány v článku 12 zadávací dokumentace , v podrobnostech v příloze č.4 zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být podána elektronicky prostřednictvím profilu zadavatele na adrese: https://zakazky.ckrumlov.cz/profile_display_2.html Konkrétní adresa veřejné zakázky: https://zakazky.ckrumlov.cz/vz00000631

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena v souladu s ust.§98 odst.3 ZZVZ, tedy nejpozději 8 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek v platném znění.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 3120400.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ernst & Young, s.r.o.Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1IČ: 26705338

    Datum podpisu smlouvy: 7. 9. 2022

Datum ukončení: 9. 9. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 5. 2022
 
Aktualizováno: 19. 9. 2022