Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Moderní a otevřený úřad Veltrusy VZ002

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12227

Název zakázky: Moderní a otevřený úřad Veltrusy VZ002

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 4. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Město Veltrusy

Sídlo zadavatele: Palackého 9, 277 46 Veltrusy

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Filip Volák
  • Telefon: +420724181109
  • E-mail: starosta@veltrusy.cz

IČ zadavatele: 00237272

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Kateřina Koláčková
  • Telefon: +420295565120
  • E-mail: zakazky@otidea.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 4. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Městský úřad Veltrusy, Palackého 9, 277 46 Veltrusy

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zvýšení akceschopnosti a efektivity Městského úřadu Veltrusy (dále jen MÚ), v oblasti strategického plánování a operativního řízení. Dílčími cíli projektu jsou pak konkrétní aktivity vedoucí ke zvýšení využívání kapacit úřadu. Jedná se především o zvýšení kompetencí pracovníků a vybudování zázemí pro projektové a procesní řízení, vedení a řízení lidí cestou zlepšení interní komunikace, zvyšování kvality procesů a zejména v této veřejné zakázce vytvoření významných strategických dokumentů.

Veřejná zakázka je rozdělena na 7 částí. Účastník může podat nabídku do jedné nebo více nebo do všech částí dle svého rozhodnutí.

1. část:  Studie potřebnosti a stanovení rozsahu sociálních služeb

2. část: Strategie pro spolupráci města a Veltruského zámku

3. část: Studie proveditelnosti - revitalizace veřejné zeleně

4. část: Studie proveditelnosti - výstavba multifunkčního centra

5. část: Studie proveditelnosti - rekonstrukce hlavní třídy

6. část: Studie proveditelnosti - výstavba sběrného dvora

7. část: Studie - strategie nakládání s majetkem města

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1253000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
viz kapitola 1.3, ve vazbě na část veřejné zakázky je lhůta dodání od 10. do 12. měsíce 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Městský úřad Veltrusy, Palackého 9, 277 46 Veltrusy

Pravidla pro hodnocení nabídek:

   1. KRITÉRIUM ORGANIZACE, KVALIFIKACE NEBO ZKUŠENOST OSOB váha 60 %

Zadavatel bude v rámci dílčího kritéria hodnotit zkušenosti osoby či osob (přičemž v případě více osob bude přepočten průměr na jednu osobu) zapojených do realizace veřejné zakázky, které bude hodnoceno níže uvedeným způsobem:

Délka praxe v oblasti zpracovávání studií - za každý rok praxe 5 bodů (max. 8 let)
Počet studií obdobného charakteru (předmět veřejné zakázky) zpracovaných nad min. požadavek zpracovaný v rámci technické kvalifikace – za každou studii bude přiděleno 5 bodů (max. 10 studií)       

Počet bodů bude následně vynásoben váhou dílčího kritéria 60 %.

   2. Cena celkem bez DPH           váha 40 %

Nabídce, která má nejnižší hodnotu (nejvhodnější) „Cena celkem v Kč bez DPH“, bude přiděleno 100 bodů, ostatní nabídky obdrží body dle vzorce:

počet bodů kritéria = (100)*(Hodnota nejvhodnější nabídky)/(Hodnota nabídky)

Na závěr bude počet bodů dosažený každým účastníkem násoben vahou příslušného  dílčího hodnotícího kritéria „Celková cen v Kč bez DPH“, tedy 40 %. Výsledné číslo bude zaokrouhleno na 2 desetinná místa.

Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější je stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

1. Základní způsobilost pro všechny části veřejné zakázky

Způsobilý není dodavatel, který:

a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením čestného prohlášení, z kterého bude patrné splnění výše uvedených podmínek.

2. Profesní způsobilost pro všechny části veřejné zakázky

Splnění profesní způsobilosti prokáže účastník, který předloží:

dle ust. § 77 odst. 1 zákona, ve vztahu k České republice výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. 

3. Technická kvalifikace pro jednotlivé části veřejné zakázky

Technická kvalifikace pro 1. část veřejné zakázky

Účastník prokáže splnění dané kvalifikace předložením osvědčením o ukončeném středoškolském vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám v počtu min. 1 osoby. Účastník je povinen doložit, že disponuje odbornou způsobilostí k výkonu povolání sociálního pracovníka v souladu se zákonem 108/2006 Sb. Zákon o sociálních službách dle § 110 odst. 4 zákona.

Technická kvalifikace pro 2. část veřejné zakázky

Účastník prokáže splnění dané kvalifikace předložením seznam osob v počtu min. 1 osoby. Danou zkušenost doloží seznamem ve formě čestného prohlášení a podepsaným životopisem dané osoby, z kterého bude vyplývat vztah vůči dodavateli, ukončené středoškolské vzdělání a min. 1 zkušenost se zpracováním strategických dokumentů na úrovni územně samosprávných celků.

Technická kvalifikace pro 3. část veřejné zakázky

Účastník prokáže splnění dané kvalifikace předložením seznamu osob v počtu min. 1 osoby. Danou zkušenost doloží seznamem ve formě čestného prohlášení a podepsaným životopisem dané osoby, z kterého bude vyplývat vztah vůči dodavateli, ukončené středoškolské vzdělání a min. 1 zkušenost se zpracováním strategických dokumentů na úrovni územně samosprávných celků se zaměřením na veřejnou zeleň. Tato osoba musí dále disponovat autorizací krajinářská architektura nebo autorizovaný inženýr pro vodní hospodářství a krajinné inženýrství.

Technická kvalifikace pro 4. část veřejné zakázky

Účastník prokáže splnění dané kvalifikace předložením seznamu osob v počtu min. 1 osoby. Danou zkušenost doloží seznamem ve formě čestného prohlášení a podepsaným životopisem dané osoby, z kterého bude vyplývat vztah vůči dodavateli, ukončené středoškolské vzdělání a min. 1 zkušenost se studií proveditelnosti nebo investičních projektů včetně zpracování metody analýzy nákladů a přínosů (CBA) musí dále disponovat všeobecnou autorizací nebo autorizací pro techniku prostředí staveb.

Technická kvalifikace pro 5. část veřejné zakázky

Účastník prokáže splnění dané kvalifikace předložením seznamu osob v počtu min. 1 osoby. Danou zkušenost doloží seznamem ve formě čestného prohlášení a podepsaným životopisem dané osoby, z kterého bude vyplývat vztah vůči dodavateli, ukončené středoškolské vzdělání a min. 1 zkušenost se zpracováním projektu komunikace v minimální délce 1 km v intravilánu města, přičemž projekt zahrnuje řešení silnice, chodníků, parkovacích míst, veřejné zeleně, veřejného osvětlení a dešťové kanalizace musí dále disponovat všeobecnou autorizací nebo autorizací pro dopravní stavby.

Technická kvalifikace pro 6. část veřejné zakázky

Účastník prokáže splnění dané kvalifikace předložením seznamu osob v počtu min. 1 osoby. Danou zkušenost doloží seznamem ve formě čestného prohlášení a podepsaným životopisem dané osoby, z kterého bude vyplývat vztah vůči dodavateli, ukončené středoškolské vzdělání a min. 1 zkušenost se zpracováním podkladů pro získání rozhodnutí krajského úřadu, kterým je udělen souhlas k provozování zařízení k využívání, odstraňování, sběru nebo výkupu odpadů a jeho provozním řádem.

Technická kvalifikace pro 7. část veřejné zakázky

Účastník prokáže splnění dané kvalifikace předložením seznamu osob v počtu min. 1 osoby. Danou zkušenost doloží seznamem ve formě čestného prohlášení a podepsaným životopisem dané osoby, z kterého bude vyplývat vztah vůči dodavateli, ukončené středoškolské vzdělání a min. 1 zkušenost se zpracováním ekonomických dokumentů na úrovni územně samosprávných celků.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

  • Zadavatel přijímá nabídky podané pouze v listinné podobě.
  • Nabídky se podávají pro každou část veřejné zakázky SAMOSTATNĚ, přičemž účastník může podat svou nabídku do jedné, více nebo do všech částí. Nabídky v listinné podobě se podávají v řádně uzavřené obálce opatřené označené názvem veřejné zakázky a části, na kterou účastník podává svou nabídku, tzn.: „Neotevírat: NABÍDKA – Moderní a otevřený úřad Veltrusy VZ002 – NÁZEV ČÁSTI VZ"
  • Listinné nabídky se do výše uvedené lhůty pro podání nabídek podávají na adresu:  Městský úřad Veltrusy, Palackého 9, 277 46 Veltrusy (úřední hodiny podatelny: Po a St 8:00 - 12:00 a 13:00 - 17:30 hodin; Út a Čt 8:00 - 12:00 a 13:00 - 15:00; Pá 8:00 - 12:00).
  • V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje účastníka, zejména: obchodní firma, sídlo, identifikační číslo, osoba oprávněná jednat za účastníka, příp. osoba oprávněná zastupovat účastníka na základě plné moci, kontaktní poštovní adresa a e-mailová adresa pro písemný styk mezi účastníkem a zadavatelem v rámci daného zadávacího řízení.
  • Nabídka musí být zpracována v českém jazyce, není-li stanoveno dále jinak, a musí obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka.
  • Účastník předloží nabídku v jednom originálním vyhotovení. Zadavatel doporučuje, aby všechny listy nabídky byly navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky.
  • Zadavatel doporučuje, aby všechny stránky nabídky byly očíslovány vzestupnou kontinuální řadou. Nabídka musí být dobře čitelná a nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. 
  • Pokud podává nabídku více účastníků společně (společná nabídka), uvedou v nabídce též osobu, která bude zmocněna zastupovat (jako jediná) tyto účastníky při styku se zadavatelem v průběhu zadávacího řízení.
  • Účastník předloží nabídku též v elektronické podobě na CD, a to ve formátu MS Office nebo kompatibilním, případně ve formátu *.pdf.
  • Zadavatel doporučuje předložit nabídku v následující struktuře:

     1. Úvodní strana:     Název veřejné zakázky a její části, identifikační údaje účastníka, identifikační údaje zadavatele. 

     2. Obsah:     Musí obsahovat všechny dále uvedené kapitoly nabídky dle požadovaného členění, ke kterým budou přiřazena čísla příslušných listů, příp. stránek.

     3. Všeobecné údaje o účastníkovi:     Název účastníka, právní forma, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení, jména členů statutárního orgánu společnosti, kontaktní údaje dodavatele (telefon, ID datové schránky, e-mail, adresa), pověřená osoba zmocněná k dalšímu jednání včetně písemného pověření k zastupování a kontaktního emailu, který bude sloužit ke komunikaci se zadavatelem v rámci tohoto zadávacího řízení.

     4. Krycí list nabídky:    Na krycím listu budou uvedeny následující údaje: název veřejné zakázky a její části, základní identifikační údaje zadavatele a účastníka (včetně osob zmocněných k dalším jednáním a uvedení kategorizace velikosti podniku dle doporučení 2003/361/ES), nejvýše přípustná nabídková cena v členění podle zadávací dokumentace, datum a podpis osoby oprávněné jednat za účastníka. Účastník může použít přílohu č. 1 Zadávací dokumentace. 

     5. Kvalifikace:    Doklady prokazující splnění kvalifikace dle bodu 4 zadávací dokumentace. 

     6. Nabídková cena:     Nabídková cena v členění dle bodu 5 zadávací dokumentace. 

     7. Hodnocení:     Relevantní údaje a informace pro účely hodnocení dle bodu 7 zadávací dokumentace.

     8. Smlouva:    Doplněný návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat za účastníka.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Forma uvedení nabídkové ceny: Účastník je povinen uvést celkovou nabídkovou cenu, a to v následujícím členění cena v Kč bez DPH, sazba DPH v %, celková DPH v Kč a celková cena včetně DPH v Kč. Účastník je povinen uvést tyto hodnoty v krycím listě, příloze č. 1 zadávací dokumentace.

Rozsah nabídkové ceny: Celková nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná cena včetně všech poplatků a veškerých dalších nákladů spojených s plněním veřejné zakázky.

Změna nabídkové ceny: Nabídkovou cenu je možné překročit pouze v souvislosti se změnou právních daňových předpisů týkajících se DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku pro každou část veřejné zakázky a zároveň může dát nabídky na libovolný počet částí veřejné zakázky

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Zadavatel poskytne vysvětlení zadávací dokumentace na základě písemné žádosti. Písemná forma žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace musí být doručena na následující adresu: OTIDEA avz s.r.o., Thámova 681/32, 186 00 Praha 8 – Karlín nebo zakazky@otidea.cz, případně datovou schránkou: jsyfw2t a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1142000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 1. část: Studie potřebnosti a stanovení rozsahu sociálních služeb: BDO Advisory s.r.o, Karolinská 661/4, Karlín,186 00 Praha 8 IČ:27244784

    Datum podpisu smlouvy: 16. 5. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 2. část: Strategie pro spolupráci města a Veltruského zámku: M.C.Triton, spol. s r.o, Evropská846/176a, 160 00 Praha 6 IČ:49622005

    Datum podpisu smlouvy: 17. 5. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 3. část: Studie proveditelnosti - revitalizace veřejné zeleně: Ing.Michaela Suchoňová, 28.října12, 278 01 Kralupy nad Vltavou IČ:70580049

    Datum podpisu smlouvy: 15. 5. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 4. část: Studie proveditelnosti - výstavba multifunkčního centra: ARCHUM architekti s.r.o.,Gerstnerova 658/5,170 00 Praha 7 IČ: 01894871

    Datum podpisu smlouvy: 16. 5. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 5. část: Studie proveditelnosti - rekonstrukce hlavní třídy: A57-Ing.arch.Jiří Hánl,Všestudy 57,27746 Veltrusy IČ:11288884

    Datum podpisu smlouvy: 14. 5. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 6. část: Studie proveditelnosti - výstavba sběrného dvora:RNDr. Martina Vrbová,Ph.D,Javorová 200,25244 Psáry-Dolní Jirčany,IČ:68588879

    Datum podpisu smlouvy: 16. 5. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 7. část: Studie - strategie nakládání s majetkem města:BDO Advisory s.r.o, Karolinská 661/4, Karlín,186 00 Praha 8 IČ:27244784

    Datum podpisu smlouvy: 16. 5. 2018

Datum ukončení: 17. 5. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 6. 4. 2018
 
Aktualizováno: 6. 11. 2018