- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávací aktivity pro zaměstnance EKOFILTR spol. s r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11671
Název zakázky: Vzdělávací aktivity pro zaměstnance EKOFILTR spol. s r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 9. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0003789 Vzdělávací aktivity pro profesní rozvoj zaměstnanců společnosti EKOFILTR spol. s r.o. příjemce: EKOFILTR spol. s r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: EKOFILTR spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Divnice 134, 763 21 Slavičín
- Jméno: Jaromír Münster
- Telefon: +420603521649
- E-mail: jaromir@ekofiltr.cz
IČ zadavatele: 45467587
DIČ zadavatele: CZ45467587
- Jméno: Jaromír Münster
- Telefon: +420603521649
- E-mail: jaromir@ekofiltr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 10. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: EKOFILTR spol. s r.o., Divnice 134, 763 21 Slavičín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace odborných vzdělávacích kurzů na míru, v několika oblastech. Celá zakázka je rozdělena do částí (podrobněji specifikováno v přílohách č. 3-7). Uchazeč je povinen podat nabídku vždy výhradně na plnění předmětu celé zadavatelem definované části zakázky, není přípustné nabídnout pouze některé vybrané kurzy nebo jejich části. Uchazeč může podat svoji nabídku na jednu, všechny nebo libovolný počet částí zakázky.
Realizace kurzů probíhá ve školicích prostorách v sídle zadavatele formou uzavřených kurzů připravených na míru. Náklady na školicí místnost nejsou součástí nabídkové ceny (zajistí zadavatel). Nabídková cena je konečná, cena kurzu obsahuje veškeré náklady spojené s realizací vzdělávání.
V případě kurzů, které vyžadují práci na počítači zajistí tuto počítačovou učebnu zadavatel.
Předmětem zakázky je poskytování odborného vzdělávání zaměstnanců zadavatele.
Část č. 1: Obecné IT – MS Office
Část č. 2: Měkké a manažerské dovednosti
Část č. 3: Účetní, ekonomické a právní kurzy
Část č. 4: Odborné vzdělávání v oblasti skladování a logistiky
Část č. 5: Technické a jiné odborné vzdělávání
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1143840,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Říjen 2017 – Leden 2019 Školení bude probíhat po celou dobu dle harmonogramu a možností zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávání bude probíhat formou uzavřených kurzů. v sídle společnosti EKOFILTR spol. s r.o., Divnice 134, 763 21 Slavičín
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky.
Celková nabídková cena bez DPH – váha 100%
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku na každou část zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (25. 9. 2017 14:14)
- Příloha č. 1 Krycí list.docx (25. 9. 2017 14:14)
- Příloha č. 2 – Čestné_prohlášení - Základní kvalifikační předpoklady.doc (25. 9. 2017 14:14)
- Příloha_č. 3_Specifikace předmětu zakazky - část 1 - Obecné IT.DOCX (25. 9. 2017 14:14)
- Příloha_č. 4_Specifikace předmětu zakazky - část 2 - Měkké a manažerské ....docx (25. 9. 2017 14:14)
- Příloha_č. 5_Specifikace předmětu zakazky - část 3 - Účetní, ekonomické a právní kurzy.docx (25. 9. 2017 14:14)
- Příloha_č. 6_Specifikace předmětu zakazky - část 4 - Odborní vzdělávání v oblasti skladování a logistiky.docx (25. 9. 2017 14:14)
- Příloha_č. 7_Specifikace předmětu zakazky - část 5 - Technické a jiné odborné vzdělávání.docx (25. 9. 2017 14:14)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (4. 10. 2017 11:57)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (10. 10. 2017 15:00)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - část 1.pdf (16. 10. 2017 09:27)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (30. 11. 2017 08:52)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1045590.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s., Nad Porubkou 838/29, Svinov, 721 00 Ostrava, IČ: 26813335, Ing. Jan Dostalík, člen představenstva
Datum podpisu smlouvy: 28. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Paul Advisory s.r.o., Klíčova 1261/2d, 618 00 Brno, IČ: 05266521, Ing. Josef Ulrich, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 28. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): HERTIN s.r.o., Nádražní 707, 742 85 Vřesina, IČ: 48395617, Ing. Martin Pešat MBA, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 28. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Paul Advisory s.r.o., Klíčova 1261/2d, 618 00 Brno, IČ: 05266521, Ing. Josef Ulrich, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 28. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Paul Advisory s.r.o., Klíčova 1261/2d, 618 00 Brno, IČ: 05266521, Ing. Josef Ulrich, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 28. 11. 2017
Datum ukončení: 28. 11. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.