- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání ve společnosti THERMONT spol. s r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11923
Název zakázky: Vzdělávání ve společnosti THERMONT spol. s r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 12. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004474 Vzdělávání - cesta k posílení konkurenceschopnosti a růstu společnosti THERMONT spol. s r.o. příjemce: THERMONT spol. s r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: THERMONT spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: 2.května 1574, 763 61 Napajedla
- Jméno: Jaromír Berger
- Telefon: +420724147195
- E-mail: thermont@thermont.cz
IČ zadavatele: 63491206
DIČ zadavatele: CZ63491206
- Jméno: Jaromír Berger
- Telefon: +420724147195
- E-mail: thermont@thermont.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 12. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: THERMONT spol. s.r.o., 2.května 1574, 763 61 Napajedla
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem projektu je realizace požadovaných vzdělávacích aktivit v rámci projektu „Vzdělávání - cesta k posílení konkurenceschopnosti a růstu společnosti THERMONT spol. s r.o.
Konkrétní specifikace jednotlivých dílčích plnění a kurzů obsahují přílohy č. 3-9 Výzvy k podání nabídek.
Hlavním cílem vzdělávacích kurzů je zvýšit úroveň znalostí a dovedností zaměstnanců a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti. Počet osob zapojených do projektu je 46. Cílem vzdělávací aktivity je rozvoj odborných dovedností a znalostí, které povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.
Do projektu jsou zapojeni administrativní, techničtí, vedoucí i výrobní zaměstnanci. Místo realizace praktických i teoretických aktivit projektu je na adrese sídla zadavatele. Výjimku tvoří dílčí plnění č. 3 a 5, vzhledem k charakteru školení může být vzdělávání v rámci těchto dílčích plnění realizováno u dodavatele vzdělávacích aktivit.
Místo realizace – sídlo zadavatele je na adrese:
THERMONT spol. s.r.o.
2.května 1574,
763 61 Napajedla
Tato Výzva k podání nabídek je soubor dokumentů, údajů, požadavků a technických podmínek zadavatele vymezujících předmět zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky.
Předmět zakázky je rozdělen do 7 dílčích plnění, které jsou specifikovány níže a v přílohách výzvy.
Všechny vzdělávací aktivity a školení budou probíhat formou uzavřených kurzů, připravených dle požadavků zadavatele na míru. Vzdělávací učebnu zajistí zadavatel školicích aktivit. Náklady na školicí místnost tedy nejsou součástí nabídkové ceny – zajistí zadavatel.
V případě realizace kurzů, které vyžadují práci na počítači zajistí tuto mobilní počítačovou učebnu uchazeč.
Nabídková cena, kterou předloží uchazeč, musí být konečná a obsahovat veškeré náklady spojené s realizací vzdělávání a zajištěním vzdělávacích aktivit.
Předmětem zakázky je poskytování odborného vzdělávání zaměstnanců zadavatele v těchto dílčích plněních:
Dílčí plnění 1 – Obecné IT: MS Office
Dílčí plnění 2 – Obecné IT: AutoCAD
Dílčí plnění 3 – Obecné IT: Informační systém MRP
Dílčí plnění 4 – Měkké a manažerské dovednosti
Dílčí plnění 5 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Svařování
Dílčí plnění 6 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Obsluha CNC obráběcích strojů
Dílčí plnění 7 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Opakovací školení vazačů, lešenářů a obsluhy pracovních plošin
Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:
Jedné vzdělávací aktivity (kurzu) se může hromadně účastnit skupina max. 12 osob.
Vzdělávací aktivity mohou probíhat od pondělí do pátku v pracovní dobu od 6:00 do 14:30 hod. Kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele a dle termínů stanovených v harmonogramu. Harmonogram bude stanoven při podpisu smlouvy mezi zadavatelem a vítězným uchazečem.
Uchazeč poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály.
Plnění zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob. V případě indispozice lektora zajistí uchazeč náhradu na stejné či vyšší úrovní v původním termínu konání.
Uchazeč je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu její realizace.
Nabídka do každého dílčího plnění bude zpracována samostatně se všemi náležitostmi. Zadavatel umožňuje všem účastníku, aby podali nabídku na jednotlivá dílčí plnění nebo na všechna dílčí plnění. Uchazeč musí vždy podat nabídku výhradně na plnění předmětu celého, zadavatelem definovaného dílčího plnění, není přípustné nabídnout pouze některé vybrané vzdělávací aktivity nebo jejich části.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1126326,66 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Leden 2018 – leden 2019 Doba dodání může být upravena v závislosti na lhůtách v tomto zadávacím řízení. Vzdělávací aktivity budou po celou dobu realizovány dle harmonogramu a možností zadavatele. Harmonogram bude vytvořen dle dohody mezi vítězným uchazečem a zadavatelem.
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávání bude probíhat formou uzavřených kurzů v sídle společnosti na adrese 2. května 1574, 763 61 Napajedla. Výjimku tvoří dílčí plnění č. 3 a 5, vzhledem k charakteru školení může být vzdělávání v rámci těchto dílčích plnění realizováno u dodavatele vzdělávacích aktivit.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky.
Celková nabídková cena bez DPH – váha 100%
V rámci hodnotícího kritéria Celková nabídková cena bez DPH budou nabídky hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu bez DPH obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodu odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny bez DPH a hodnocené nabídkové ceny bez DPH vynásobeného 100.
(nejnižší nabídková cena bez DPH)
Hodnocení ceny = 100 * ---------------------------------------------------- * váha vyjádřená v %
(nabídková cena hodnocené nabídky)
V případě, že je uchazeč neplátce DPH uvede cenu bez DPH za kurz a cenu s DPH za kurz stejnou, do pole DPH uvede 0.
V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí, v jakém byly doručeny. Zadavatel bude hodnotit každou dílčí část samostatně.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní požadavky na prokázání kvalifikace jsou specifikovány ve Výzvě k podání nabídek v příloze.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka uchazeče bude obsahovat:
Vrchní stranu nabídky obsahující identifikační údaje o uchazeči: Firma, IČO, sídlo, kontaktní osoba ve věci nabídky a dílčí plnění, do kterého je nabídka podávána.
Krycí list nabídky (příloha č. 2) – Krycí list nabídky bude podepsaný statutárním orgánem nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče na základě plné moci – vyplní uchazeč.
Příloha č. 3 - 9 Specifikace předmětu zakázky pro dílčí plnění (dle dílčího plnění, do kterého uchazeč podává nabídku) – vyplní uchazeč
Doklady o prokázání Základních kvalifikačních předpokladů (Příloha č. 1 Čestné prohlášení)
Doklady o prokázání Profesních kvalifikačních předpokladů
Doklady o prokázání Technických kvalifikačních předpokladů
Plná moc – Uchazeč doloží plnou moc pouze v případě, že bude Krycí list nabídky, Příloha č. 3-9 Specifikace předmětu zakázky nebo Doklady o prokázání kvalifikace podepsány osobou oprávněnou jednat za dodavatele na základě plné moci
Uchazeč může k nabídce předložit i další dokumenty jako je např. ukázka vzdělávacích materiálů atp.
Základní i profesní kvalifikační předpoklady jsou pro jednotlivé dílčí plnění zakázky stejné. V případě, že uchazeč podává nabídky do více dílčích plnění, musí základní, profesní a technické kvalifikační předpoklady prokázat v každé nabídce.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Celková nabídková cena bude uvedena v českých korunách za danou část zakázky a bude uvedena absolutní částkou v Kč, a to v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH s příslušnou sazbou a nabídková cena včetně DPH.
Celková nabídková cena v tomto členění bude uvedena na krycím listu nabídky (Příloha č. 2 k této zadávací dokumentaci) a v příloze Specifikace předmětu zakázky pro dané dílčí plnění.
V případě, že je uchazeč neplátce DPH uvede cenu bez DPH a cenu s DPH stejnou, do pole DPH uvede 0.
Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění vzdělávacích aktivit zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, atp. Součástí ceny jsou i náklady na zajištění výstupů a dokladů o absolvování jednotlivých kurzů.
Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka a všechny doklady v ní předložené budou zpracovány písemně v listinné podobě v českém jazyce a bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Certifikáty prokazující splnění technických kvalifikačních předpokladů lze předložit také v cizím jazyce. Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.Všechny popsané strany nabídky budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou včetně příloh. Nabídka bude zabezpečena resp. svázány tak, aby nemohlo dojít k manipulaci s obsahem nabídky.Nabídka bude doručena v řádně uzavřené obálce označené:-nápisem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - NEOTVÍRAT“-názvem zakázky: Vzdělávání ve společnosti THERMONT spol. s r.o.-názvem dílčího plnění pro kterou je nabídka podána: Dílčí plnění 1 – Obecné IT: MS Office Dílčí plnění 2 – Obecné IT: AutoCAD Dílčí plnění 3 – Obecné IT: Informační systém MRP Dílčí plnění 4 – Měkké a manažerské dovednosti Dílčí plnění 5 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Svařování Dílčí plnění 6 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Obsluha CNC obráběcích strojů Dílčí plnění 7 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Opakovací školení vazačů, lešenářů a obsluhy pracovních plošinNa obálce bude uvedena kontaktní adresa uchazeče.Nabídka do každého dílčího plnění bude zpracována samostatně se všemi náležitostmi. Pokud uchazeč podává nabídky pro více dílčích plnění zakázky, může nabídky doručit v jedné společné obálce, vždy ale musí být na obálce označeno, pro jaké dílčí plnění jsou nabídky podávány.Nabídka bude dodána poštou, doporučenou poštou, kurýrem nebo osobně. Podání nabídek e-mailem není možné.V případě doručení osobně, poštou, doporučenou poštou nebo kurýrem budou nabídky doručeny na adresu: THERMONT spol. s r.o.2. května 1574,763 61 NapajedlaNabídka bude zpracována v jednom tištěném originále.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu
Požadavek na jednu nabídku: Na každé dílčí plnění může uchazeč podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat pouze písemně (i emailem) dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.
Dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
Pokud není v této výzvě k podání nabídek uvedeno jinak, vztahují se příslušná ustanovení výzvy k podání nabídek, na všechna dílčí plnění.
Účastník může předložit nabídku na jedno dílčí plnění nebo na všechny dílčí plnění zakázky, přičemž každá z dílčích části bude mít stanovené samostatné hodnocení. Účastník předloží nabídku na každou dílčí část samostatně.
Veškerá komunikace mezi zadavatelem a účastníky bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. Komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to pouze v českém jazyce.
Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet uchazečům podané nabídky
Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace uvedené uchazeči v nabídkách a případně požádat o jejich upřesnění.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva_k_podání_nabídek_THERMONT.pdf (1. 12. 2017 10:23)
- Příloha_č._5_Specifikace_předmětu_zakazky_DP_3_Obecné_IT_Informační_systém_MRP.docx (1. 12. 2017 10:23)
- Příloha_č._6_Specifikace_předmětu_zakazky_DP_4_Měkké_a_manažerské_dovednosti.docx (1. 12. 2017 10:23)
- Příloha_č._7_Specifikace_předmětu_zakazky_DP_5_Technické_a_jiné_odborné_vzdělávání_Svařování.docx (1. 12. 2017 10:23)
- Příloha_č._8_Specifikace_předmětu_zakazky_DP_6_Technické_a_jiné_odborné_vzdělávání_Obsluha_CNC_obráběcích_strojů.docx (1. 12. 2017 10:23)
- Příloha_č._9_Specifikace_předmětu_zakazky_DP_7_Technické_a_jiné_odborné_vzdělávání_Opakovací_školení_vazačů,_lešenářů_a_obsluhy_pracovních_plošin.docx (1. 12. 2017 10:23)
- Příloha_č._1_Čestné_prohlášení.docx (1. 12. 2017 10:23)
- Příloha_č._2_Krycí_list_nabidky.docx (1. 12. 2017 10:23)
- Příloha_č._3_Specifikace_předmětu_zakazky_DP_1_Obecné_IT_MS Office.docx (1. 12. 2017 10:23)
- Příloha_č._4_Specifikace_předmětu_zakazky_DP_2_Obecné_IT_AutoCAD.docx (1. 12. 2017 10:23)
- 7) Výsledek_výzvy_k_podání_nabídek_oznámení_o_výsledku_hodnocení_výběru_DP_1.pdf (19. 12. 2017 13:56)
- 7) Výsledek_výzvy_k_podání_nabídek_oznámení_o_výsledku_hodnocení_výběru_DP_2.pdf (19. 12. 2017 13:56)
- 7) Výsledek_výzvy_k_podání_nabídek_oznámení_o_výsledku_hodnocení_výběru_DP_3.pdf (19. 12. 2017 13:56)
- 7) Výsledek_výzvy_k_podání_nabídek_oznámení_o_výsledku_hodnocení_výběru_DP_4.pdf (19. 12. 2017 13:56)
- 7) Výsledek_výzvy_k_podání_nabídek_oznámení_o_výsledku_hodnocení_výběru_DP_5.pdf (19. 12. 2017 13:56)
- 7) Výsledek_výzvy_k_podání_nabídek_oznámení_o_výsledku_hodnocení_výběru_DP_6.pdf (19. 12. 2017 13:56)
- 7) Výsledek_výzvy_k_podání_nabídek_oznámení_o_výsledku_hodnocení_výběru_DP_7.pdf (19. 12. 2017 13:56)
- Oznámení_o_nehodnocení_nabídky.pdf (21. 12. 2017 15:31)
- 8) Výsledek výzvy k podání nabídek_oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem část 1,2,3,5.pdf (22. 1. 2018 13:21)
- 8) Výsledek výzvy k podání nabídek_oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem část 6.pdf (5. 2. 2018 08:19)
- 8) Výsledek výzvy k podání nabídek_oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem část 4.pdf (28. 2. 2018 11:27)
- 8) Výsledek výzvy k podání nabídek_oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem část 1,2,3,5 - oprava.pdf (28. 2. 2018 14:04)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 578200.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 1: S&T CZ s.r.o., Na Strži 1702/65, 140 00 Praha 4, IČ: 44846029, Ing. Václav Kraus, jednatel, Miroslav Bečka, jednatel, Vojtěch Dvořák, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 16. 1. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 2: S&T CZ s.r.o., Na Strži 1702/65, 140 00 Praha 4, IČ: 44846029, Ing. Václav Kraus, jednatel, Miroslav Bečka, jednatel, Vojtěch Dvořák, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 16. 1. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 3: KELBL s.r.o., Bělohorská 2877/44, 636 00 Brno, IČ: 26231140, Ing. Jaroslav Kölbl, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 16. 1. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 4: CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, 128 00 Praha 2 – Nové Město, IČ: 02229919, Jaroslav Škývara, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 20. 2. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 5: SVÁŘEČSKÁ ŠKOLA WELDING, spol. s r.o., Na Stavidle 1505, 686 01 Uherské Hradiště, IČ: 26235846, Bc. Jaroslav Indra, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 15. 1. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 6: CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, 128 00 Praha 2 – Nové Město, IČ: 02229919, Jaroslav Škývara, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 1. 2. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 7: MARLIN, s.r.o., Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště, IČ: 60733306, Ing. Martin Bellovič, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 18. 1. 2018
Datum ukončení: 20. 2. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.