- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců členů OHK Karviná
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11368
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců členů OHK Karviná
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 7. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Karviná
Sídlo zadavatele: Svatováclavská 97/6, 73301 Karviná Fryštát
- Jméno: Zdeněk Starý
- Telefon: +420602632630
- E-mail: havirov@hkok.cz
IČ zadavatele: 60793023
DIČ zadavatele: CZ60793023
- Jméno: Petr Psotka, Mgr.
- Telefon: +420775209289
- E-mail: psotka@advokatova.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 8. 2017 08:30
Místo pro podání nabídek: adresa administrátora Mgr. Petra Psotky, advokáta, se sídlem U Staré elektrárny 291/11, 710 00 Ostrava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění jsou vzdělávací služby v rámci projektu Vzdělávání zaměstnanců členů OHK Karviná, realizovaného v souladu s Operačním programem Zaměstnanost, výzva: „Vzdělávání – společná cesta k rozvoji!“, reg. č. projektu: 03_16_060, CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_060/0005962.
Veřejná zakázka je rozdělena na 5 dílčích částí se samostatným plněním.
Výběrové řízení se týká dvou částí - zakázky malého rozsahu:
část I. - Obecné a specializované IT,
část V. - Účetní, právní a ekonomické kurzy.
Výzvou k podání cenových nabídek byli osloveni možní dodavatelé pro každou z uvedených částí. Níže uvedená předpokládaná hodnota zakázky představuje součet hodnot jednotlivých zakázek uvedených pro každou z částí v Příloze č.1 - Seznam kurzů. Tyto hodnoty představují max. možnou cenu v nabídce, tedy cenu nepřekročitelnou.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 478000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do konce února 2020
Místo dodání / převzetí plnění: okres Karviná
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena - hodnocena bude cena celkem, tj. za celý předmět příslušné části zakázky bez DPH. Váha předmětného kritéria, tj. nejnižsí nabídkové ceny, tak dosahuje 100 %.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Zadavatel požaduje, aby účastník prokázal:
a) základní kvalifikaci podle § 74 odst. 1,2 a 3 zákona, předložením:
- výpisu z evidence Rejstříku trestů ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. a),
- potvrzení příslušného finančního úřadu ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b),
- písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b),
- písemného čestného prohlášení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. c),
- potvrzení příslušné okresní správy sociálního zabezpečení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. d),
- výpisu z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. e),
a dále, je-li účastníkem právnická osoba, je povinna doložit rovněž dokumenty podle § 74 odst. 2 zákona;
b) splnění profesního kritéria podle § 77 zákona předložením
- výpisu z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence, je-li v něm dodavatel zapsán,
- dokladu o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (živnostenské či jiné obdobné oprávnění),
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- Lhůta pro podání nabídky končí dne 9.8.2017 v 8:30 hodin.
- Účastníci jsou svou nabídkou vázáni do 30.9.2017.
- Nabídka bude obsahovat doklady uvedené ve Výzvě k podání cenové nabídky
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
- Účastník je povinen doplnit do Přílohy č. 1 cenu jednotlivých kurzů společně s cenou jednotlivých kurzů. Nabídková cena za realizaci příslušné části zakázky musí vycházet ze součtu cenových položek u jednotlivých kurzů.
- Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady související s řádnou realizací příslušné části veřejné zakázky, a to i včetně případných zvýšených nákladů spojených s vývojem cen vstupních nákladů a včetně zahrnutí podnikatelského rizika.
- Účastník doplní nabídkovou cenu rovněž do Smlouvy o poskytování vzdělávacích služeb
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídku lze podat výlučně v listinné podobě, doručením na adresu administrátora veřejné zakázky Mgr. Petra Psotky, advokáta, se sídlem U Staré elektrárny 291/11, Ostrava – Slezská Ostrava, PSČ 710 00.- Nabídka musí být doručena v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky „Vzdělávání zaměstnanců členů OHK Karviná“ a textem „CENOVÁ NABÍDKA – NEOTEVÍRAT“
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na realizaci příslušné části zakázky. Dodavatel může podat nabídky na více částí zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastníci jsou oprávněni požadovat vysvětlení zadávací dokumentace , a to prostřednictvím e-mailové adresy: jkp@advokatova.cz. Požadavek musí být vznesen min. 8 dnů před koncem lhůty pro podání nabídky.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz. Výzva k podání cenové nabídky
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 03_16_060), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- ČÁST I._Čestné prohlášení W.docx (18. 7. 2017 15:35)
- ČÁST I._Příloha č 1 Seznam kurzů.xlsx (18. 7. 2017 15:35)
- ČÁST I._Příloha č. 2_Specifikace kurzů W.docx (18. 7. 2017 15:35)
- ČÁST I._Příloha č. 3 _Povinná dokumentace.docx (18. 7. 2017 15:35)
- ČÁST I._Smlouva o vzdělávacích službách W.docx (18. 7. 2017 15:35)
- Výzva k podání cenové nabídky.pdf (18. 7. 2017 15:35)
- ČÁST V._Čestné prohlášení W.docx (18. 7. 2017 15:35)
- ČÁST V._Příloha č 1 Seznam kurzů (2) (1)_17.7.2017.xlsx (18. 7. 2017 15:35)
- ČÁST V._Příloha č. 2_Specifikace kurzů.docx (18. 7. 2017 15:35)
- ČÁST V._Příloha č. 3 _Povinná dokumentace.docx (18. 7. 2017 15:35)
- ČÁST V._Smlouva o vzdělávacích službách W.docx (18. 7. 2017 15:35)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_final-signed.pdf (17. 8. 2017 16:07)
- ESFCR_oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_V._Aktivní život od A do Z.doc-signed.pdf (22. 9. 2017 15:28)
- ESFCR_oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_I._Poski.pdf (20. 10. 2017 08:19)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část V: Aktivní život od A do Z, z.s., sídlem Polní 963, Lutyně, 735 14 Orlová, IČ: 22875531, zastoupena Bc. Radkem Sikorou, ředitelem spolku
Datum podpisu smlouvy: 13. 9. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část I: Poski.com, sídlem 28. října 1584/281, Hulváky, 709 00 Ostrava, IČ: 27791505, zastoupena Ing. Vladimírem Vaňkem, jednatelem
Datum podpisu smlouvy: 9. 10. 2017
Datum ukončení: 9. 10. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.