Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců M2C

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11583

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců M2C

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 9. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Mark2 Corporation Czech a.s.

Sídlo zadavatele: Pod Višňovkou 23/1662, 140 00 Praha 4

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Stanislava Bártová

IČ zadavatele: 25719751

DIČ zadavatele: CZ25719751

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Kateřina Nováková
  • Telefon: +420725819592
  • E-mail: projekt.vzdelavani@m2c.eu

Lhůta pro podání nabídek: 18. 9. 2017 16:00

Místo pro podání nabídek:
Spálená 29, Praha 1, 110 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění je poskytnutí odborných služeb vzdělávání v rozsahu stanoveném touto zadávací dokumentací a jejími přílohami. Předmět plnění veřejné zakázky proběhne v jazyce českém.

Cílem je rozšířit odborné znalosti a dovednosti zaměstnanců Zadavatele.

Předmětem plnění zakázky jsou vzdělávací kurzy rozdělené do 4 vzdělávacích aktivit, a to:

a) Obecné IT,
b) Měkké dovednosti,
c) Účetní, ekonomické a právní kurzy,
d) Technické kurzy.

Bližší specifikace požadavků na kurzy je uvedena v Příloze č. 1. Obsahuje jak seznam a počet kurzů, tak požadavky na obsahovou náplň kurzů, počet proškolených osob a povinnou dokumentaci a publicitu.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Celková doba plnění musí být ukončena nejdéle do 30.4.2019 (poslední školení musí být ukončeno do tohoto termínu).

Místo dodání / převzetí plnění:
Středočeský, Jihomoravský, Moravskoslezský a Pardubický kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické výhodnosti nabídky, která bude posuzována dle:

• Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH ………….………………….. váha 70%
• Flexibilita realizace v pracovních dnech ………………………….…. váha 30%

Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH

Zadavatel uvádí, že v rámci hodnocení tohoto kritéria hodnocení je pro něj nejvýhodnější nejnižší nabídková cena za celý předmět plnění veřejné zakázky.

Předmětem hodnocení bude celková výše nabídkové ceny v Kč bez DPH a podle výše nabídkové ceny bude určeno pořadí nabídek. Jako nejvýhodnější nabídka bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH.

Flexibilita realizace v pracovních dnech

Zde zadavatel bude hodnotit počet pracovních dnů, za které je dodavatel schopen realizovat kurz od zadání poptávky.

Zadavatel uvádí, že v rámci hodnocení tohoto kritéria hodnocení je pro něj nejvýhodnější nejkratší doba realizace kurzu.

Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce je přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky. Stejné hodnocení bude provedeno i v rámci kritéria A. a B.

nejvhodnější nabídka

Počet bodů = ---------------------------------- x 100 x 70% resp. 30%

hodnocená nabídka

Účastník není oprávněn podmínit jím navrhované podmínky. Podmínění nebo uvedení několika rozdílných hodnot na různých místech v nabídce je důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení. Obdobně bude zadavatel postupovat v případě, že dojde k uvedení podmínek hodnocení v jiné formě či měně než zadavatel požaduje.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (výpis ze živnostenského rejstříku a výpis z obchodního rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

 

Viz dále v Zadávací dokumentaci v kapitole 1.7

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

a) Nabídka musí obsahovat návrh Smlouvy o poskytování vzdělávacích aktivit, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za Dodavatele, a to v souladu se způsobem podepisování uvedeným ve výpisu z obchodního rejstříku nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu podle právních předpisů.

b) V nabídce musejí být na Krycím listu uvedeny identifikační údaje o Dodavateli. Nabídka musí být zpracována ve všech částech v českém jazyce či slovenském jazyce (výjimku tvoří odborné názvy a údaje) a podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za Dodavatele, a to v souladu se způsobem podepisování uvedeným ve výpisu z obchodního rejstříku nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu podle právních předpisů. Bude-li nabídka zpracována v jiném než v českém či slovenském jazyce, bude k nabídce připojen její úředně ověřený překlad do českého jazyka.
c) Všechny dokumenty budou řádně čitelné, bez škrtů a přepisů. Všechny stránky nabídky budou očíslovány vzestupnou řadou.
d) Dodavatel v nabídce výslovně uvede jednu kontaktní adresu pro písemný styk mezi Dodavatelem a Zadavatelem.
e) Zadavatel doporučuje řazení nabídky v tomto pořadí:
• Titulní list;
• Obsah nabídky, včetně číslování všech stránek nepřerušovanou vzestupnou číselnou řadou;
• Vyplněný formulář "Krycí list nabídky“ obsahující identifikační údaje Zadavatele a Dodavatele, opatřený razítkem a podpisem podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za Dodavatele, a to v souladu se způsobem podepisování uvedeným ve výpisu z obchodního rejstříku nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu podle právních předpisů (plná moc, ve formě originálu nebo úředně ověřené kopie, pak musí být součástí nabídky, uložená za krycím listem nabídky) jehož vzor tvoří Přílohu č. 2.
• Dokumenty k prokázání splnění kvalifikace:
- dokumenty prokazující splnění základní způsobilost,
- dokumenty prokazující splnění profesní způsobilosti,
- dokumenty prokazující splnění technické kvalifikace.
• Doplněný návrh Smlouvy o poskytování vzdělávacích aktivit včetně jejích příloh. Všechny tyto dokumenty budou podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za Dodavatele, a to v souladu se způsobem podepisování uvedeným ve výpisu z obchodního rejstříku nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu podle právních předpisů.
• Kalkulace nabídkové ceny.
• Prohlášení o pravdivosti údajů v nabídce a prohlášení o počtu listů v nabídce.
• Další dokumenty, které považuje Dodavatel za nezbytné.

Zadavatel, pro větší přehlednost a orientaci, doporučuje oddělení jednotlivých částí nabídky barevnými předělovými listy (rozlišovači).

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídkovou cenou se pro účely výběrového řízení rozumí celková cena za celý předmět veřejné zakázky. Nabídková cena bude uvedena v tabulce – Kalkulace nabídkové ceny, která je Přílohou č. 8.

Nabídková cena bude uvedena v Kč bez DPH, samostatně pak DPH a cena včetně DPH, a to v celých korunách. V návaznosti na stanovené zadávací podmínky bude výslovně označena jako cena nejvýše přípustná se započtením veškerých nákladů, rizik a zisku Účastníka a bude pokrývat veškerá plnění Účastníka, která jsou nezbytná pro řádnou realizaci předmětu plnění.

Zadavatel zdůrazňuje, že součástí nabídkové ceny jsou skutečně veškeré náklady potřebné pro zajištění vzdělávacích aktivit, které jsou uvedeny ve Smlouvě o poskytování vzdělávacích aktivit.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Každý Dodavatel může podat pouze jednu nabídku, a to v listinné podobě, v českém či slovenském jazyce. Dodavatel, který podal nabídku ve výběrovém řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný Dodavatel v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci. Zadavatel vyloučí Dodavatele, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými Dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný Dodavatel výběrového řízení v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci. Nabídky se podávají pouze v listinné podobě ve lhůtě pro podání nabídek v počtu 1 ks originálu, v uzavřené obálce, která musí být opatřena názvem veřejné zakázky, tj.„Vzdělávání zaměstnanců M2C“a textem „NEOTVÍRAT – VEŘEJNÁ ZAKÁZKA – NABÍDKA“ a opatřena na uzavření razítky Dodavatelů. Na obálce musí být uvedena adresa Dodavatele, na níž je možné zaslat vyrozumění, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Doručené nabídky zaznamená Zadavatel do seznamu nabídek podle pořadového čísla nabídky, data a hodiny doručení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po Zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně předmětné veřejné zakázky. Písemná žádost musí být Zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může Zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AVAJO Company s.r.o., Slavojova 579/9, Praha 2, 128 00 IČ 24159891

    Datum podpisu smlouvy: 26. 9. 2017

Datum ukončení: 26. 9. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 6. 9. 2017
 
Aktualizováno: 18. 10. 2017