Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti KOVONA SYSTEM, a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11846

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti KOVONA SYSTEM, a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: KOVONA SYSTEM, a.s.

Sídlo zadavatele: Průmyslová 2007, 737 01 Český Těšín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. David Molin, předseda představenstva, Aleš Nosek, místopředseda představenstva, Ing. Jiří Chrastina, člen představenstva
  • Telefon: +420558764111
  • E-mail: kovona@kovona.cz

IČ zadavatele: 25855646

DIČ zadavatele: CZ25855646

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jan Niemiec
  • Telefon: +420725091636
  • E-mail: niemiec@kazuist.cz

Lhůta pro podání nabídek: 27. 11. 2017 14:00

Místo pro podání nabídek:
KOVONA SYSTEM, a.s., Průmyslová 2007, 737 01 Český Těšín

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zakázka obsahuje odborné vzdělávání zaměstnanců žadatele, které je členěno do výše uvedených samostatných částí.
Následující tabulka uvádí hodinový rozsah jednotlivých školení a uvažovaný počet účastníků školení. Závazné požadavky na obsah, rozsah, formu a místo školení jsou uvedeny v příloze č. 4, do které dodavatel vyplní požadované údaje a předloží jí jako součást nabídky.

Nabídky se podávají na jednotlivé části zakázky a dodavatele může nabídnout libovolné části zakázky či pouze jednou část zakázky.

 

Část zakázkyNázev školeníPočet hodinPočet účastníků
1.Svařování MIG/MAG (CO2)120 h11
2.Svařování TIG120 h3
3.Pneumatické řídicí systémy48 h3
4.NC řídicí systémy Haidenhein, Fanuc100 h5
5.Obsluha manipulačních vozíků59 h20
6.Vazač břemen40 h40
7.Solid Works24 h7
8.Autodesk Inventor 201716 h7
9.Windows PowerShell Basics35 h1
10.SQL24 h2
11.Windows server 2012 – správa serveru35 h1
12.DPH16 h2
13.DPPO8 h2
14.MS Office Word 36516 h2
15.Právním minimum pro účetnictví a daně16 h2
16.Účetní závěrka8 h2
17.Základy pracovněprávních vztahů8 h2
18.Projektové řízení24 h16
19.Postupy výběru zaměstnanců16 h16
20.Snižování nákladů16 h16
21.Vedení a koučink zaměstnanců16 h16
22.Zvyšování efektivity procesů16 h16
23.Týmová spolupráce16 h16
24.Asertivní jednání16 h2

Požadavky na obsah školení, formu, rozsah, místo a ostatní požadavky jsou uvedeny v příloze č. 4.

 

Pro všechny aktivity určené na podporu dalšího profesního vzdělávání platí, že jednotku představuje účast jedné osoby na dalším vzdělávání (kurzu) v délce 60 minut (osobohodina). Každý vzdělávací kurz má určenou maximální způsobilou délku trvání v hodinách.

Tento projekt je spolufinancován ze zdrojů EU prostřednictvím výzvy 43 Operačního programu Zaměstnanost (OPZ) „Podnikové vzdělávání zaměstnanců“, proto musí být dodrženy podmínky tohoto operačního programu. Podpora z OPZ je poskytována výhradně na prezenční vzdělávání s přesně vymezenou dobou výuky (jednoznačně odlišitelnou od běžného výkonu pracovních povinností účastníka kurzu) v učebně nebo na pracovišti za účasti lektora (resp. kouče, instruktora apod.).

Dodavatel garantuje vést dokumentaci ke každému vzdělávacímu kurz, která obsahuje min.:

- název vzdělávacího kurzu,
- název vzdělávacího subjektu,
- typ kurzu – otevřený/uzavřený kurz,
- obsahovou strukturu vzdělávacího kurzu,
- forma vzdělávání: prezenční forma
- časovou dotaci kurzu/počet hodin výuky ve vyučovacích hodinách,
- vymezení, jaký podíl docházky musí každý úspěšný absolvent minimálně splnit, pokud je takový podíl stanoven v rozsahu větším než 70 % délky daného kurzu,
- výčet případných školicích (výukových) materiálů a pomůcek,
- seznam doporučené studijní literatury,
- způsob ověření znalostí/dovedností,
- vzor dokladu o absolvování zveřejněném na portálu www.esfcr.cz.

Touto dokumentací k obsahu vzdělávacího kurzu může být sylabus, anotace, akreditace, program kurzu, norma, vyhláška anebo jiný obdobný dokument nebo dokumenty, které budou obsahovat výše uvedené náležitosti. Dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu musí být podepsána statutárním zástupcem příjemce, resp. osobou oprávněnou jednat za příjemce, a v případě externě zajišťovaných kurzů také statutárním zástupcem externího vzdělávacího subjektu, resp. osobou oprávněnou jednat za tento subjekt. V případě, že na straně dodavatele podpis připojuje zmocněnec, musí mít příjemce k dispozici (pro účely kontroly) originál či ověřenou kopii příslušné plné moci. K dokladování počtu absolvovaných hodin účastníků vzdělávacích kurzů slouží prezenční listiny, jejichž vzory budou zveřejněny na portálu www.esfcr.cz.

Vzorová dokumentace se může v průběhu realizace projektu měnit, aktualizovat apod. dle podmínek poskytovatele dotace. https://www.esfcr.cz/vyzva-043-opz 

 

Předpokládaná hodnota pro jednotlivé části zadávacího řízení je uvedena ve výzvě/zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1196000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Období vzdělávání: listopad 2017 (dle ukončení zadávacího řízení) – květen 2019 Termíny jednotlivých školení budou smluvními stranami sjednávány průběžně vždy v dostatečném předstihu (min. 1 měsíc před plánovaným školením), přičemž po odsouhlasení oběma smluvními stranami jsou závazné.

Místo dodání / převzetí plnění:
Pro jednotlivé části stanoveno odlišně (viz specifikace výzvy/ZD)

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení provede komise jmenovaná zadavatelem. 
Hodnocení nabídek může být provedeno před jejich posouzením. V takovém případě dojde k pouze k posouzení nabídky, která byla podána dodavatelem, se kterým má být uzavřena smlouva (nikoliv všech nabídek).
 

Část č. 1,2,3,5,7-17 Zakázky:

Zadavatel stanoví, že nabídky budou hodnoceny na základě ekonomické výhodnosti na základě nabídkové ceny a vzdálenosti nabízeného místa plnění od sídla zadavatele. 

  • Nabídková cena v Kč bez DPH - 90 %
  • Dopravní vzdálenost místa plnění od sídla zadavatele v km - 10 %

 

Nabídková cena:
Bude hodnocena nabídková cena v Kč bez DPH uvedena v návrhu smlouvy.

Dopravní vzdálenost místa plnění od sídla dodavatele:
Bude hodnocena vzdálenost místa realizace školení od sídla dodavatele. Pomocí tohoto kritéria zadavatel zohledňuje náklady související s realizací školení mimo sídlo zadavatele na dopravu zaměstnanců a čas na cestě.
Dopravní vzdálenost bude stanovena ve formě dopravní vzdálenosti silniční dopravou v celých km, kterou dodavatel uvede v nabídce.
Pro školení realizovaná v místě sídla zadavatele bude pro hodnocení použita vzdálenost 1 km, což je minimální hodnocená hodnota.
U specifikace jednotlivých kurzů v příloze č. 4 je vždy uvedeno, zda školení bude uspořádáno v sídle zadavatele, nebo v místě dle návrhu dodavatele a případné omezení vzdálenosti pro místo školení.

 

Část č. 4, 6, 24 Zakázky

Zadavatel stanoví, že nabídky budou hodnoceny na základě ekonomické výhodnosti, která bude stanovena na základě nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH. 

  • Nabídková cena v Kč bez DPH  - 100 %

 

Nabídková cena:
Bude hodnocena nabídková cena v Kč bez DPH uvedena v návrhu smlouvy.

 

Část č. 18 až 23 Zakázky
Zadavatel stanoví, že nabídky budou hodnoceny na základě ekonomické výhodnosti na základě nabídkové ceny a zkušeností a kvalifikace osob, které se mají přímo podílen na plnění veřejné zakázky. 

  • Nabídková cena v Kč bez DPH - 70 %
  • Zkušenost osob, které se mají přímo podílet na plnění veřejné zakázky (body) - 20 %
  • Kvalifikace osob, které se mají přímo podílet na plnění veřejné zakázky (body) - 10 %

 

Nabídková cena:
Bude hodnocena nabídková cena v Kč bez DPH uvedena v návrhu smlouvy.

Zkušenost osob, které se mají přímo podílet na plnění veřejné zakázky:Body budou přiděleny za maximální délku praxe v oblasti firemního vzdělávání v příslušné problematice před zahájením zakázky a max. délku praxe týkající se příslušné školené odbornosti před zahájením zakázky. Praxe týkající se příslušné školené odbornosti je vymezena v čl. 5.3 v tabulce v části týkající se požadavku na seznam osob podílejících se na realizaci zakázky. Body, které budou použity pro hodnocení v tomto kritériu, budou přiděleny dle následující bodovací tabulky:

ZkušenostBody
délka praxe v oblasti firemního vzdělávání v příslušné problematice – více než 5 let 9 bodů
délka praxe v oblasti firemního vzdělávání v příslušné problematice – více než 10 let18 bodů
délka praxe v oblasti firemního vzdělávání v příslušné problematice – více než 15 let27 bodů
délka praxe týkající se příslušné školené odbornosti – více než 5 let24 bodů
délka praxe týkající se příslušné školené odbornosti – více než 10 let48 bodů
délka praxe týkající se příslušné školené odbornosti – více než 15 let73 bodů

Minimální a maximální hodnota, která bude brána v potaz, vyplývá z této tabulky.

 

Kvalifikace osob, které se mají přímo podílet na plnění veřejné zakázky:
Body, které budou použity pro hodnocení v tomto kritériu, budou přiděleny dle následující bodovací tabulky:

KvalifikaceBody
postgraduální vysokoškolské vzdělání a vyšší (tituly: CSc., PhD. apod.)60 bodů
odborné kurzy/odborné vzdělání týkající se dané problematiky30 bodů
vzdělání/kurzy v oblasti vzdělávání dospělých10 bodů

Minimální a maximální hodnota, která bude brána v potaz, vyplývá z této tabulky.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel je povinen prokázat, že je kvalifikovaným pro plnění této veřejné zakázky. Zadavatel může účastníka, který neprokáže splnění kvalifikačních kritérií ze zadávacího řízení vyloučit.

Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který:

  • prokáže základní způsobilost dle čl. 5.1 ZD,
  • prokáže profesní způsobilost dle čl. 5.2 ZD,
  • a pro část č. 17 až 23 prokáže technickou kvalifikaci dle čl. 5.3 ZD

v níže uvedeném rozsahu.

K prokazování splnění kvalifikace prostřednictvím jiných osob, v rámci nabídky podané více uchazeči společně a pro ostatní touto výzvou neupravené záležitosti se použijí příslušná ustanovení zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek přiměřeně.

 

Základní způsobilost (viz čl. 5.1 ZD)

Způsobilým není dodavatel, který:

  • byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zák. č. 134/2016 Sb., nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
  • má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
  • má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
  • má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
  • je v likvidaci (§ 187 občanského zákoníku ), proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku (§  136  zákona  č.  182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), ve znění pozdějších předpisů.), vůči   němuž   byla   nařízena  nucená  správa  podle  jiného  právního předpisu (Například  zákon  č.  21/1992  Sb., o bankách, ve znění pozdějších předpisů,  zákon č. 87/1995 Sb., o spořitelních a úvěrních družstvech a některých  opatřeních  s  tím  souvisejících  a o doplnění zákona České národní  rady  č.  586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů,  zákon  č. 363/1999 Sb., o pojišťovnictví a o změně některých souvisejících zákonů)  nebo  v  obdobné  situaci  podle právního řádu země sídla dodavatele.

Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat tato

  • právnická osoba,
  • každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
  • osoba zastupující tuto právnickou osobu ve statutárním orgánu dodavatele.

Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu

  • zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle prvního odstavce písm. a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu,
  • české právnické osoby, musí podmínku podle prvního odstavce písm. a) splňovat osoby uvedené v předchozím odstavci a vedoucí pobočky závodu.

Způsob prokázání:

Účastník prokáže splnění základní způsobilosti předložením čestného prohlášením, které bude potvrzovat výše uvedené požadavky (vzor prohlášení je uveden v příloze č. 3).

 

Profesní způsobilost (viz čl. 5.2 ZD)

a) Dodavatel prokáže splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

Způsob prokázání:
Dodavatel předloží originál, úředně ověřenou kopii nebo prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku.
Doklad prokazující tuto profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.

b) Dále dodavatel prokáže splnění profesní způsobilosti předložením dokladu, že je:
oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, zejména předložením výpisu ze živnostenského rejstříku, prokazujícího:
živnostenské oprávnění v rozsahu živnosti volné (Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona) nebo jiné či jiná živnostenská oprávnění pokrývající předmět veřejné zakázky.
(Platí, že dodavatel, který disponuje živnostenským oprávněním v rozsahu živnosti volné Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, je bez ohledu na obory činnosti uvedené ve výpisu z živnostenského rejstříku, oprávněn k podnikání ve všech oborech patřících do živnosti volné, včetně oboru s názvem Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti)
Způsob prokázání:
Dodavatel předloží originál, úředně ověřenou kopii nebo prostou kopii výpisu z živnostenského rejstříku.
Povinnost předložit doklad dle písm. a) a b) může dodavatel splnit odkazem na odpovídající informace vedené v informačním systému veřejné správy (zákon č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů) nebo v obdobném systému vedeném v jiném členském státu, který umožňuje neomezený dálkový přístup.  Takový odkaz musí obsahovat internetovou adresu a údaje pro přihlášení a vyhledání požadované informace, jsou-li takové údaje nezbytné.
V souladu s tímto ustanovením k prokázání profesní způsobilosti postačí uvedení odkazu na informace uvedené např. ve veřejném rejstříku na krycím listu nabídky, v takovém případě dodavatel nemusí do nabídky přikládat výpis z obchodního rejstříku v listinné podobě.

 

Technická kvalifikace (viz čl. 5.3 ZD)

Zadavatel stanovil kritéria technické kvalifikace pouze pro část č. 18-23 zakázky za účelem prokázání lidských zdrojů, technických zdrojů nebo odborných schopností a zkušeností nezbytných pro plnění veřejné zakázky v odpovídající kvalitě. 
U ostatních částí není prokazování technické kvalifikace vyžadováno.

Seznam významných služeb
K prokázání technické kvalifikace pro část č. 18 až 23 zadavatel požaduje předložení seznamu významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele.
K prokázání lze využít vzorový formulář seznamu významných služeb, který je uveden v příloze č. 3.

Minimální úroveň:
Předložený seznam významných služeb musí prokazovat, že účastník v posledních 3 letech před zahájením zadávacího řízení uskutečnil alespoň 3 školení v oblasti manažerských dovedností, kde každé z nich trvalo alespoň 8 výukových hodin a absolvovalo jej alespoň 8 osob.

 

Seznam osob podílejících se na realizaci zakázky

K prokázání technické kvalifikace pro část č. 18 až 23 zadavatel požaduje předložení seznamu osob podílejících se na realizaci zakázky – lektorů, a dokladů o jejich vzdělání a praxi.

K prokázání lze využít vzorový formulář osob podílejících se na realizaci zakázky – lektorů, přílohou k němu musí být doklad o absolvování vysokoškolského studia (diplom) a životopis, na základě kterého bude možné posoudit splnění níže uvedené minimální úrovně)

Minimální úroveň:

Každý z lektorů podílejících se na realizaci příslušné části zakázky musí mít vysokoškolské vzdělání, praxi v oblasti vzdělávání dospělých min. 2 roky před zahájením zadávacího řízení a praxi týkající se příslušné školené odbornosti min. 2 roky před zahájením zadávacího řízení.
Za praxi týkající se příslušné školené odbornosti bude považována následující praxe:

ŠkoleníPraxe
18. Projektové řízení

- praxe na pozici ve vrcholovém managementu firmy, nebo

- praxe v oblasti přípravy a realizace výrobních, investičních a ostatních projektů, nebo

- praxe v oblasti poradenství pro projektové řízení, nebo

- jiná praxe prokazatelně související s projektovým řízením

19. Postupy výběru zaměstnanců

- praxe na pozici ve vrcholovém managementu firmy, nebo

- praxe v oblasti personalistiky, řízení lidských zdrojů, nebo

- praxe v oblasti poradenství pro výběr zaměstnanců, nebo

- jiná praxe prokazatelně související s výběrem zaměstnanců

20. Snižování nákladů

- praxe na pozici ve vrcholovém managementu firmy, nebo

- praxe v oblasti ekonomického řízení podniku, nebo

- praxe v oblasti poradenství pro snižování nákladů, nebo

- jiná praxe prokazatelně související se snižováním nákladů

21. Vedení a koučink zaměstnanců

- praxe na pozici ve vrcholovém managementu firmy, nebo

- praxe v oblasti vedení zaměstnanců, nebo

- praxe v oblasti poradenství pro vedení a koučink zaměstnanců, nebo

- jiná praxe prokazatelně související s vedením a koučinkem zaměstnanců

22. Zvyšování efektivity procesů

- praxe na pozici ve vrcholovém managementu firmy, nebo

- praxe v oblasti ekonomického řízení podniku,

- praxe v oblasti poradenství pro zvyšování efektivity procesů, nebo

- jiná praxe prokazatelně související se zvyšováním efektivity procesů

23. Týmová spolupráce

- praxe na pozici ve vrcholovém managementu firmy, nebo

- praxe v oblasti řízení týmů,

- praxe v oblasti poradenství pro týmovou spolupráci, nebo

- jiná praxe prokazatelně související se týmovou spoluprací

 

Prokazování kvalifikace
Doklady o kvalifikaci předkládají dodavatelé v nabídkách v kopiích a mohou je nahradit čestným prohlášením nebo jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky.
Doklady prokazující základní a profesní způsobilost podle čl. 5.1 a 5.2 písm. a) musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců před podáním nabídky.

 

Ostatní podmínky prokazován kvalifikace
V případě, že byla kvalifikace získána v zahraničí, prokazuje se doklady vydanými podle právního řádu země, ve které byla získána, a to v rozsahu požadovaném zadavatelem.
V případě společné účasti dodavatelů prokazuje základní způsobilost podle čl. 5.1 ZD a profesní způsobilost podle čl. 5.2 písm. a) ZD každý dodavatel samostatně.
Dodavatel oprávněn prokázat určitou část požadované technické kvalifikace prostřednictvím jiných osob. Dodavatel je v takovém případě povinen zadavateli předložit:
a) doklady prokazující splnění profesní způsobilosti podle čl. 5.2 písm. a) ZD jinou osobou,
b) doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,
c) doklady o splnění základní způsobilosti podle 5.1 ZD jinou osobou a
d) písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo
k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele.
Má se za to, že požadavek podle písm. d) je splněn, pokud obsahem písemného závazku jiné osoby je společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění veřejné zakázky společně s dodavatelem.
Pro ostatní postupy a podmínky prokazování kvalifikace se použijí přiměřeně ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Účastník je oprávněn předložit nabídku na kterékoliv části či část zakázky. Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na příslušnou část. Nabídky na více části zakázky mohou být předloženy v rámci jednoho svazku/obálky. Doklady k prokazování kvalifikace se přikládají pouze jednou.

Veškeré části musí být kvalitním způsobem vytištěny tak, aby byly dobře čitelné. Žádná část nabídky nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

Nabídka:

  • bude předložena v jednom originále v listinné podobě, v českém nebo slovenském jazyce,
  • bude podána v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky a nápise NEOTEVÍRAT, na které musí být uvedena adresa, na niž je možné zaslat oznámení u nabídky podané po uplynutí lhůty,
  • nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl,
  • bude obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče,

 

Zadavatel doporučuje dodavatelům, aby:

  • své nabídky zabezpečili proti manipulaci,
  • všechny listy nabídky byly navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky
  • všechny stránky nabídky byly očíslovány vzestupnou kontinuální řadou.

 

Zadavatel doporučuje, aby zpracovali nabídku v následujícím členění:

  • krycí list (Příloha č. 1)
  • návrh smlouvy o poskytnutí vzdělávacích služeb (Příloha č. 2)
  • doklady k prokázání způsobilosti/kvalifikace uchazeče (čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti + výpis z obchodního rejstříku výpis z živnostenského rejstříku + čestné prohlášení o splnění technických kritérií kvalifikace pro část č. 18 až 23 Příloha č. 3 vč. dokladů o vzdělání a životopisů lektorů)
  • specifikace nabízených školení (Příloha č. 4)
  • seznam poddodavatelů včetně uvedení části veřejné zakázky, kterou bude každý z poddodavatelů plnit (příloha č. 5).
  • zadavatel žádá dodavatele, aby v nabídce předložili CD s nabídkou v elektronické podobě.

 

Vybraný dodavatel bude vyzván k předložení:

  • originálů nebo ověřených kopií dokladů o jeho kvalifikaci, pokud je zadavatel již nebude mít k dispozici již k dispozici,

Předložení těchto dokladů je podmínkou uzavřením smlouvy.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena musí být stanovena na základě jednotkových cen za účastníka školení a počtů účastníků školení, které budou uvedeny v Příloze č. 4:  Specifikace školení.
Uchazeč stanoví nabídkovou celkovou cenu v Kč. Celková nabídková cena bude uvedena v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH a nabídková cena vč. DPH.
Nabídková cena bude obsahovat veškeré poplatky, obchodní a jiné přirážky, daně, pojištění, licenční poplatky, kromě daně z přidané hodnoty splatné v České republice, která bude uvedena samostatně.
Nabídková cena vč. DPH bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná zahrnující veškeré náklady související s touto veřejnou zakázkou.
Všechny ceny (celková cena a jednotkové ceny) a sazby nabídnuté uchazečem budou pevné po dobu, než budou závazky ze Smlouvy splněny, a nebudou předmětem žádných úprav, pokud není ve Smlouvě stanoveno jinak.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Zpracovaná nabídka musí být předložena v originále v českém nebo slovenském jazyce a v souladu se zadávacími podmínkami obsaženými v zadávací dokumentaci.Veškeré dokumenty či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis dodavatele, musejí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. V případě podpisu kteréhokoliv dokladu či prohlášení osobou oprávněnou jednat za dodavatele (tj. osobou pověřenou zastupováním osoby oprávněné jednat jménem dodavatele), musí dodavatel ve svazku předložit plnou moc pro takovou osobu v originále či v úředně ověřené kopii nebo jiný platný pověřovací dokument.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel v nabídce uvede kontaktní osobu vč. kontaktů, a to na krycím listu nabídky.

Požadavek na jednu nabídku:
Účastník je oprávněn předložit nabídku na kterékoliv části či část zakázky. Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na příslušnou část. Nabídky na více části zakázky mohou být předloženy v rámci jednoho svazku/obálky. Doklady k prokazování kvalifikace se přikládají pouze jednou.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel požaduje, aby účastník zadávacího řízení v nabídce předložil seznam poddodavatelů, pokud jsou účastníkovi zadávacího řízení známi, a uvedl, kterou část veřejné zakázky bude každý z poddodavatelů plnit. V případě, že účastník nebude využívat poddodavatele, uvede tuto skutečnost na krycím listu nabídky.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1 Svařování MIG/MAG (CO2):STŘEDNÍ ŠKOLA TECHNIKY A SLUŽEB Karviná, příspěvková organizacetř. Osvobození 1111/60, 735 05 Karviná - Nové MěstoIČ: 13644254Osoba oprávněna jednat: RNDr. Iva Sandriová, ředitelka

    Datum podpisu smlouvy: 8. 3. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 2 Svařování TIG:STŘEDNÍ ŠKOLA TECHNIKY A SLUŽEB Karviná, příspěvková organizacetř. Osvobození 1111/60, 735 05 Karviná - Nové MěstoIČ: 13644254Osoba oprávněna jednat: RNDr. Iva Sandriová, ředitelka

    Datum podpisu smlouvy: 8. 3. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 5: Obsluha manipulačních vozíků:ENVIFORM a.s.Závodní 814, 739 61 Třinec - Staré MěstoIČ: 25839047Osoba oprávněna jednat: Ing. Jaroslav Ligocki, místopředseda představenstva, PhDr. Uršula Rusnoková, členka představenstva

    Datum podpisu smlouvy: 6. 3. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 6: Vazač břemen:REKVAL, s.r.o.28. října 68/165, 709 00 Ostrava - Mariánské HoryIČ: 26832542Osoba oprávněna jednat: Ing. Jarmila Kolatová, jednatelka

    Datum podpisu smlouvy: 9. 3. 2018

Zrušené části zakázky: část 3. Pneumatické řídicí systémyčást 4. NC řídicí systémy Haidenhein, Fanucčást 7. Solid Worksčást 8. Autodesk Inventor 2017část 9. Windows PowerShell Basicsčást 10. SQLčást 11. Windows server 2012 – správa serveručást 12. DPHčást 13. DPPOčást 14. MS Office Word 365část 15. Právním minimum pro účetnictví a daněčást 16. Účetní závěrka část 17. Základy pracovněprávních vztahůčást 18. Projektové řízeníčást 19. Postupy výběru zaměstnancůčást 20. Snižování nákladůčást 21. Vedení a koučink zaměstnancůčást 22. Zvyšování efektivity procesůčást 23. Týmová spoluprácečást 24. Asertivní jednání

Datum ukončení: 9. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 15. 11. 2017
 
Aktualizováno: 14. 3. 2018