- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění grafických a multimediálních služeb, tisku a distribuce
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12239
Název zakázky: Zajištění grafických a multimediálních služeb, tisku a distribuce
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 4. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002997 Podpora vzdělávání volených zástupců obcí I. typu příjemce: Sdružení místních samospráv České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Sdružení místních samospráv ČR
Sídlo zadavatele: Nábřeží 599, Prštné, 760 01 Zlín
- Jméno: Ing. Mgr. Jan Sedláček
- Telefon: +420724076338
- E-mail: sedlacek@smscr.cz
IČ zadavatele: 75130165
- Jméno: Mgr. Dana Kratochvílová
- Telefon: +420733104255
- E-mail: kratochvilova@smscr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 4. 2018 12:00
Místo pro podání nabídek: SMS ČR, Žižkova 98, 586 01 Jihlava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zajištění grafického zpracování učebních materiálů vzdělávacího programu pro volené zástupce a zaměstnance obcí I. typu, grafické zpracování již existujícího informačního systému https://elearning.rokvobci.cz/ (z důvodu návaznosti na již realizované aktivity je třeba využít tohoto prostředí) včetně vzdělávacích materiálů, animací a videí, grafického zpracování, tisku a distribuce brožury příkladů dobré praxe v rámci realizace projektu „Podpora vzdělávání volených zástupců obcí I. typu“. Obsah učebních materiálů, videí i brožury bude zaměřen na 13 oblastí (Zákon o obcích a související předpisy, Veřejné finance, dotace, majetek obce, Evidence obyvatel, ochrana osobních údajů, Stavební zákon, Občanský zákoník, Zákoník práce, Správní řád,Kontrolní řád, Školství, Životní prostředí, Sociální oblast, Oblast dopravy, Krizové řízení.
U všech dílčích plnění bude vyžadováno zpracování 3 jednoduchých námětů, ze kterých zadavatel vybere námět k finálnímu zpracování.
Podrobněji viz Výzva
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 650000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 30. 11. 2018; časový harmonogram viz výzva
Místo dodání / převzetí plnění: Jihlava, Žižkova 98, PSČ 586 01
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Předmětem hodnocení bude uchazečem uvedená výše ceny v Kč bez DPH za zajištění předmětu veřejné zakázky v plném rozsahu.
Pro nabídkovou cenu (číselné kritérium) bude za nejvhodnější považováno nejmenší číslo ze všech podaných nabídek.
Při rovnosti nejnižších nabídkových cen bude přistoupeno k transparentnímu losování za umožnění účasti dotčených uchazečů.
Maximálně přípustná výše nabídkové ceny je 650.000,-Kč bez DPH. Při překročení maximálně přípustné výše nabídkové ceny bude účastník vyloučen.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel je povinen
1) splnit základní kvalifikační předpoklady podle § 74 ZZVZ,
2) splnit profesní kvalifikační předpoklady podle § 77 ZZVZ,
3) splnit technické kvalifikační předpoklady podle § 79 ZZVZ.
Ad. 1) Základní kvalifikační předpoklady
Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel v rozsahu přílohy č. 2 této výzvy k podání nabídek. Uchazeč prokáže předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že
splňuje požadované základní kvalifikační předpoklady, a které bude podepsáno osobou
oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče.
Ad. 2) Profesní kvalifikační předpoklady
Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel v rozsahu přílohy č. 3 této výzvy k podání nabídek. Uchazeč prokáže předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že
splňuje požadované profesní kvalifikační předpoklady, a které bude podepsáno osobou
oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče.
Ad. 3) Technické kvalifikační předpoklady
Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží seznam alespoň 3 referenčních služeb poskytnutých v posledních třech letech s uvedením rozsahu a doby poskytnutí, jejichž hodnota je v součtu minimálně 200.000,-Kč (referenční službou se rozumí zajištění grafických či multimediálních služeb, tisku nebo distribuce).
Doklady, které je dodavatel povinen předložit k prokázání splnění kvalifikace mohou být předloženy v kopii.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Zadávací řízení na veřejnou zakázku může být ukončeno:
- uzavřením smlouvy s vítězným uchazečem,
- uzavřením smlouvy s uchazečem umístěným v dalším pořadí, jestliže nedojde k uzavření
smlouvy s vítězným uchazečem,
- zrušením zadávacího řízení na veřejnou zakázku, a to
- vždy pokud:
a) nebyly ve stanovené lhůtě podány žádné nabídky;
b) byly ve stanovené lhůtě podány pouze neúplné nabídky nebo nabídky, které jsou v rozporu s předepsanými požadavky;
c) byly zjištěny vážné nesrovnalosti nebo chyby ve výzvě;
d) smlouvu se zadavatelem odmítli uzavřít všichni dodavatelé, s nimiž bylo možné smlouvu uzavřít, příp. neposkytli potřebnou součinnost k uzavření smlouvy;
e) došlo ke střetu zájmů a jiné opatření k nápravě není možné.
- dle vůle zadavatele pokud:
a) v průběhu výběrového řízení se vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby ve výběrovém řízení pokračoval;
b) dodavatel vyzvaný k uzavření smlouvy odmítl uzavřít smlouvu nebo neposkytl zadavateli k jejímu uzavření dostatečnou součinnost,
c) zadavateli byla podána pouze jedna úplná nabídka.
Pokud zadavatel zruší zadávací řízení, nevzniká dodavatelům vůči zadavateli jakýkoliv nárok.
Zadavatel si vyhrazuje níže uvedená práva a podmínky:
- Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet podané nabídky.
- Zadavatel nebude poskytovat náhradu jakýchkoli nákladů, které dodavatelé vynaloží v souvislosti se svou účastí v zadávacím řízení na veřejnou zakázku.
- Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit ve spolupráci s vybraným uchazečem smluvní ustanovení výslovně neuvedená v těchto zadávacích podmínkách, která nejsou předmětem hodnocení.
- Uchazeč se ve své nabídce zaváže k povinnosti umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb., o DPH).
Dodavatelé jsou vázáni svou nabídkou po dobu 90 kalendářních dní od konce lhůty pro podání nabídek.
Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí dnem doručení oznámení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky.
Zadávací lhůta neběží po dobu, ve které zadavatel nesmí uzavřít podle ZZVZ smlouvu na plnění veřejné zakázky.
Dodavatel je povinen uchovávat veškeré doklady související s plněním veřejné zakázky nejméně po dobu deseti (10) let od skončení celého projektu „Podpora vzdělávání volených zástupců obcí I. typu“ a umožnit zadavateli a příslušným kontrolním orgánům provádění kontroly.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za provedení veřejné zakázky v souladu s touto výzvou k podání nabídek, a to absolutní částkou v korunách českých (CZK).
Nabídková cena bude dále strukturována v korunách českých v tomto členění:
- celková nabídková cena bez DPH (v CZK),
- sazba DPH, která se vztahuje k nabídkové ceně (v %),
- výše DPH (v CZK),
- celková nabídková cena s DPH (v CZK)
Nabídková cena za provedení veřejné zakázky je stanovena po dobu trvání smlouvy. Uvedená nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady, které dodavateli vzniknou v souvislosti s plněním veřejné zakázky. Nabídková cena bude stanovena jako „nejvýše přípustná“. Nabídková cena může být překročena pouze v souvislosti se změnou sazeb DPH či daňových předpisů majících vliv na výši nabídkové ceny, a to ve výši odpovídající navýšení těchto sazeb.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Dodavatel zpracuje nabídku v písemné formě, v českém jazyce, v souladu s požadavky zadavatele uvedenými v této výzvy k podání nabídek.Dokumenty musí být podepsány osobou oprávněnou/osobami oprávněnými jednat za dodavatele.V případě smluvního zastoupení musí být předložena plná moc podle § 441 a násl. zákona č. 89/2012, Sb., občanský zákoník, v platném znění.Dodavatel předloží nabídku v jednom originále a v jedné kopii. Součástí nabídky bude CD s elektronickou verzí nabídky. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy. Všechny listy nabídky budou ve spodním okraji očíslovány nepřerušovanou vzestupnou číselnou řadou.Nabídka bude předložena v uzavřené obálce opatřená názvem zakázky „Zajištění grafických a multimediálních služeb, tisku a distribuce“, poznámkou „NEOTVÍRAT“ a kontaktní adresou uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel v nabídce uvede kontaktní osobu dodavatele, a to včetně kontaktní adresy a e-mailové adresy.
Požadavek na jednu nabídku: Zadavatel nepřipouští varianty nabídek. Každý uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám ze strany dodavatelů musí být zadavateli zaslány písemně a doručeny nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Dále viz výzva.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz výzva
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva k podání nabídek.pdf (8. 4. 2018 21:48)
- Příloha č. 1_Krycí list_fin.docx (8. 4. 2018 21:48)
- Příloha č. 2_Čestné prohlášení_zákl+kvalifikační předpoklady_fin.docx (8. 4. 2018 21:48)
- Příloha č. 3_Čestné prohlášení_profes+kvalifikační předpoklady_fin.docx (8. 4. 2018 21:48)
- Příloha č. 4_Technické +kvalifikační předpoklady_fin.docx (8. 4. 2018 21:48)
- Příloha č. 5_Čestné prohlášení o vázanosti nabídky_fin.docx (8. 4. 2018 21:48)
- Příloha č. 6 _návrh smlouvy_fin.docx (8. 4. 2018 21:48)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.docx (12. 4. 2018 11:12)
- Vysvětlení zadávacích podmínek 2-8.docx (19. 4. 2018 20:36)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (27. 4. 2018 10:40)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (4. 6. 2018 07:57)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 538.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Zdeňka Šanovcová, Benecká 902, 543 01 Vrchlabí, IČ:72 87 41 63
Datum podpisu smlouvy: 25. 5. 2018
Datum ukončení: 25. 5. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.