Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění grafických a multimediálních služeb, tisku a distribuce

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12239

Název zakázky: Zajištění grafických a multimediálních služeb, tisku a distribuce

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 4. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Sdružení místních samospráv ČR

Sídlo zadavatele: Nábřeží 599, Prštné, 760 01 Zlín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Mgr. Jan Sedláček
  • Telefon: +420724076338
  • E-mail: sedlacek@smscr.cz

IČ zadavatele: 75130165

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Dana Kratochvílová
  • Telefon: +420733104255
  • E-mail: kratochvilova@smscr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 4. 2018 12:00

Místo pro podání nabídek:
SMS ČR, Žižkova 98, 586 01 Jihlava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění grafického zpracování učebních materiálů vzdělávacího programu pro volené zástupce a zaměstnance obcí I. typu, grafické zpracování již existujícího informačního systému https://elearning.rokvobci.cz/ (z důvodu návaznosti na již realizované aktivity je třeba využít tohoto prostředí) včetně vzdělávacích materiálů, animací a videí, grafického zpracování, tisku a distribuce brožury příkladů dobré praxe v rámci realizace projektu „Podpora vzdělávání volených zástupců obcí I. typu“. Obsah učebních materiálů, videí i brožury bude zaměřen na 13 oblastí (Zákon o obcích a související předpisy, Veřejné finance, dotace, majetek obce, Evidence obyvatel, ochrana osobních údajů, Stavební zákon, Občanský zákoník, Zákoník práce, Správní řád,Kontrolní řád, Školství, Životní prostředí, Sociální oblast, Oblast dopravy, Krizové řízení.

U všech dílčích plnění bude vyžadováno zpracování 3 jednoduchých námětů, ze kterých zadavatel vybere námět k finálnímu zpracování.

Podrobněji viz Výzva

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 650000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30. 11. 2018; časový harmonogram viz výzva

Místo dodání / převzetí plnění:
Jihlava, Žižkova 98, PSČ 586 01

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Předmětem hodnocení bude uchazečem uvedená výše ceny v Kč bez DPH za zajištění předmětu veřejné zakázky v plném rozsahu.

Pro nabídkovou cenu (číselné kritérium) bude za nejvhodnější považováno nejmenší číslo ze všech podaných nabídek.

Při rovnosti nejnižších nabídkových cen bude přistoupeno k transparentnímu losování za umožnění účasti dotčených uchazečů.

Maximálně přípustná výše nabídkové ceny je 650.000,-Kč bez DPH. Při překročení maximálně přípustné výše nabídkové ceny bude účastník vyloučen.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel je povinen

1) splnit základní kvalifikační předpoklady podle § 74 ZZVZ,

2) splnit profesní kvalifikační předpoklady podle § 77 ZZVZ,

3) splnit technické kvalifikační předpoklady podle § 79 ZZVZ.

Ad. 1) Základní kvalifikační předpoklady

Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel v rozsahu přílohy č. 2 této výzvy k podání nabídek. Uchazeč prokáže předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že

splňuje požadované základní kvalifikační předpoklady, a které bude podepsáno osobou

oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče.

Ad. 2) Profesní kvalifikační předpoklady

Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel v rozsahu přílohy č. 3 této výzvy k podání nabídek. Uchazeč prokáže předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že

splňuje požadované profesní kvalifikační předpoklady, a které bude podepsáno osobou

oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče.

Ad. 3) Technické kvalifikační předpoklady

Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží seznam alespoň 3 referenčních služeb poskytnutých v posledních třech letech s uvedením rozsahu a doby poskytnutí, jejichž hodnota je v součtu minimálně 200.000,-Kč (referenční službou se rozumí zajištění grafických či multimediálních služeb, tisku nebo distribuce).

Doklady, které je dodavatel povinen předložit k prokázání splnění kvalifikace mohou být předloženy v kopii.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadávací řízení na veřejnou zakázku může být ukončeno:

- uzavřením smlouvy s vítězným uchazečem,

- uzavřením smlouvy s uchazečem umístěným v dalším pořadí, jestliže nedojde k uzavření

smlouvy s vítězným uchazečem,

- zrušením zadávacího řízení na veřejnou zakázku, a to

  • vždy pokud:

a) nebyly ve stanovené lhůtě podány žádné nabídky;

b) byly ve stanovené lhůtě podány pouze neúplné nabídky nebo nabídky, které jsou v rozporu s předepsanými požadavky;

c) byly zjištěny vážné nesrovnalosti nebo chyby ve výzvě;

d) smlouvu se zadavatelem odmítli uzavřít všichni dodavatelé, s nimiž bylo možné smlouvu uzavřít, příp. neposkytli potřebnou součinnost k uzavření smlouvy;

e) došlo ke střetu zájmů a jiné opatření k nápravě není možné.

  • dle vůle zadavatele pokud:

a) v průběhu výběrového řízení se vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby ve výběrovém řízení pokračoval;

b) dodavatel vyzvaný k uzavření smlouvy odmítl uzavřít smlouvu nebo neposkytl zadavateli k jejímu uzavření dostatečnou součinnost,

c) zadavateli byla podána pouze jedna úplná nabídka.

Pokud zadavatel zruší zadávací řízení, nevzniká dodavatelům vůči zadavateli jakýkoliv nárok.

Zadavatel si vyhrazuje níže uvedená práva a podmínky:

- Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet podané nabídky.

- Zadavatel nebude poskytovat náhradu jakýchkoli nákladů, které dodavatelé vynaloží v souvislosti se svou účastí v zadávacím řízení na veřejnou zakázku.

- Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit ve spolupráci s vybraným uchazečem smluvní ustanovení výslovně neuvedená v těchto zadávacích podmínkách, která nejsou předmětem hodnocení.

- Uchazeč se ve své nabídce zaváže k povinnosti umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb., o DPH).

Dodavatelé jsou vázáni svou nabídkou po dobu 90 kalendářních dní od konce lhůty pro podání nabídek.

Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí dnem doručení oznámení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky.

Zadávací lhůta neběží po dobu, ve které zadavatel nesmí uzavřít podle ZZVZ smlouvu na plnění veřejné zakázky.

Dodavatel je povinen uchovávat veškeré doklady související s plněním veřejné zakázky nejméně po dobu deseti (10) let od skončení celého projektu „Podpora vzdělávání volených zástupců obcí I. typu“ a umožnit zadavateli a příslušným kontrolním orgánům provádění kontroly.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za provedení veřejné zakázky v souladu s touto výzvou k podání nabídek, a to absolutní částkou v korunách českých (CZK).

Nabídková cena bude dále strukturována v korunách českých v tomto členění:

  • celková nabídková cena bez DPH (v CZK),
  • sazba DPH, která se vztahuje k nabídkové ceně (v %),
  • výše DPH (v CZK),
  • celková nabídková cena s DPH (v CZK)

Nabídková cena za provedení veřejné zakázky je stanovena po dobu trvání smlouvy. Uvedená nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady, které dodavateli vzniknou v souvislosti s plněním veřejné zakázky. Nabídková cena bude stanovena jako „nejvýše přípustná“. Nabídková cena může být překročena pouze v souvislosti se změnou sazeb DPH či daňových předpisů majících vliv na výši nabídkové ceny, a to ve výši odpovídající navýšení těchto sazeb.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Dodavatel zpracuje nabídku v písemné formě, v českém jazyce, v souladu s požadavky zadavatele uvedenými v této výzvy k podání nabídek.Dokumenty musí být podepsány osobou oprávněnou/osobami oprávněnými jednat za dodavatele.V případě smluvního zastoupení musí být předložena plná moc podle § 441 a násl. zákona č. 89/2012, Sb., občanský zákoník, v platném znění.Dodavatel předloží nabídku v jednom originále a v jedné kopii. Součástí nabídky bude CD s elektronickou verzí nabídky. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy. Všechny listy nabídky budou ve spodním okraji očíslovány nepřerušovanou vzestupnou číselnou řadou.Nabídka bude předložena v uzavřené obálce opatřená názvem zakázky „Zajištění grafických a multimediálních služeb, tisku a distribuce“, poznámkou „NEOTVÍRAT“ a kontaktní adresou uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel v nabídce uvede kontaktní osobu dodavatele, a to včetně kontaktní adresy a e-mailové adresy.

Požadavek na jednu nabídku:
Zadavatel nepřipouští varianty nabídek. Každý uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám ze strany dodavatelů musí být zadavateli zaslány písemně a doručeny nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Dále viz výzva.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz výzva

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 538.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Zdeňka Šanovcová, Benecká 902, 543 01 Vrchlabí, IČ:72 87 41 63

    Datum podpisu smlouvy: 25. 5. 2018

Datum ukončení: 25. 5. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 4. 2018
 
Aktualizováno: 5. 6. 2018