- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění školících prostor, cateringu a ubytování – hlavní část
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13037
Název zakázky: Zajištění školících prostor, cateringu a ubytování – hlavní část
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 10. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/15_019/0010271 Vzdělávání zástupců a zaměstnanců obcí I.typu 2018-21 příjemce: Sdružení místních samospráv České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Sdružení místních samospráv ČR
Sídlo zadavatele: Nábřeží 599, Prštné, 760 01 Zlín
- Jméno: Ing. Mgr. Jan Sedláček
- Telefon: +420724076338
- E-mail: sedlacek@smscr.cz
IČ zadavatele: 75130165
- Jméno: Mgr. Dana Kratochvílová
- Telefon: +420733104255
- E-mail: kratochvilova@smscr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 10. 2019 12:00
Místo pro podání nabídek: SMS ČR, Žižkova 98, 586 01 JIHLAVA
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmět zakázky sestává ze zajištění pronájmu, cateringu a ubytování na tyto vzdělávací aktivity:
Škola místních samospráv
Zajištění pronájmu školících prostor a cateringu.
Jedná se o 48 třídenních kurzů (rozděleno vždy na část jednodenní a dvoudenní) v období listopad 2019 – listopad 2021 (předpokládaný počet kurzů v jednotlivých letech: 2019 - 5, 2020 - 23, 2021 - 20). Zadavatelem bude stanovena oblast konání akce.
Předpokládaný počet účastníků je cca 30, kurzy se konají ve všech krajích ČR s výjimkou města Prahy.
Univerzita starosty
Zajištění pronájmu školících prostor, cateringu a ubytování
Jedná se o tři třídenní kurzy, konané listopad 2019 – listopad 2021. Předpokládaný počet účastníků je 40. Vzhledem k tomu, že Univerzita starosty bude probíhat v blízkosti předem vybraných obcí, bude zadavatelem kromě termínu stanovena i oblast konání akce nebo místo konání.
Termíny kurzů jednotlivých etap (Škola místních samospráv a Univerzita starosty), požadované kraje a vybrané oblasti nebo místa konání budou od zadavatele dodávány dle harmonogramu uvedeného v příloze č. 1.
Podrobný popis aktivit, harmonogram, požadavky na školící prostory, catering a ubytování jsou uvedeny v příloze č. 1 této výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1280000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění: -ihned po podpisu smlouvy s vybraným účastníkem Časový harmonogram plnění je uveden v příloze č. 1 této výzvy Předpokládaný termín ukončení plnění: 30. 11. 2021
Místo dodání / převzetí plnění: Česká republika
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena v Kč za zajištění předmětu veřejné zakázky včetně DPH (číselné kritérium) váha 100 %
Předmětem hodnocení bude účastníkem uvedená výše ceny v Kč včetně DPH za zajištění předmětu veřejné zakázky v plném rozsahu.
Pro nabídkovou cenu (číselné kritérium) bude za nejvhodnější považováno nejmenší číslo ze všech podaných nabídek.
Maximálně přípustná výše nabídkové ceny je 1547000,- Kč včetně DPH.
Maximálně přípustná výše nabídkové ceny včetně DPH pro dílčí plnění je:1. školící prostory - maximálně přípustná výše nabídkové ceny: 659 000 Kč včetně DPH
2. catering - maximálně přípustná výše nabídkové ceny: 649 000 Kč včetně DPH 3. ubytování – maximálně přípustná výše nabídkové ceny: 239.000,- Kč včetně DPH
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1) Základní kvalifikační předpoklady
Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel v rozsahu přílohy č. 2 této výzvy k podání nabídek. Účastník prokáže předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že splňuje požadované základní kvalifikační předpoklady, a které bude podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem nebo za účastníka.
2) Profesní kvalifikační předpoklady
Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel v rozsahu přílohy č. 3 této výzvy k podání nabídek. Účastník prokáže předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že splňuje požadované profesní kvalifikační předpoklady, a které bude podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem nebo za účastníka.
Doklady, které je dodavatel povinen předložit k prokázání splnění kvalifikace mohou být předloženy v kopii.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatelé jsou vázáni svou nabídkou po dobu 3 měsíců od konce lhůty pro podání nabídek.
Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí dnem doručení oznámení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za provedení veřejné zakázky v souladu s touto výzvou k podání nabídek, a to absolutní částkou v korunách českých (CZK).
Nabídková cena bude dále strukturována v korunách českých v tomto členění:
celková nabídková cena bez DPH (v CZK),
sazba DPH, která se vztahuje k nabídkové ceně (v %),
výše DPH (v CZK),
celková nabídková cena s DPH (v CZK)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Dodavatel zpracuje nabídku v písemné formě, v českém jazyce, v souladu s požadavky zadavatele uvedenými v této výzvě k podání nabídek.Dokumenty musí být podepsány osobou oprávněnou/osobami oprávněnými jednat za dodavatele.V případě smluvního zastoupení musí být předložena plná moc podle § 441 a násl. zákona č. 89/2012, Sb., občanský zákoník, v platném znění.Dodavatel předloží nabídku v jednom originále a v jedné kopii. Součástí nabídky bude CD s elektronickou verzí nabídky. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy. Všechny listy nabídky budou ve spodním okraji očíslovány nepřerušovanou vzestupnou číselnou řadou.Nabídka bude předložena v uzavřené obálce opatřená názvem zakázky „Zajištění školících prostor, cateringu a ubytování – hlavní část“ a poznámkou „NEOTVÍRAT“.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel v nabídce uvede kontaktní osobu dodavatele, a to včetně kontaktní adresy a e-mailové adresy.
Požadavek na jednu nabídku: Zadavatel nepřipouští varianty nabídek. Každý účastník je oprávněn podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám ze strany dodavatelů musí být zadavateli zaslány písemně, a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Dodatečné informace, včetně přesného znění žádosti o ně, odešle zadavatel současně všem dodavatelům, kterým byla výzva k podání nabídek poskytnuta, do dvou pracovních dnů od doručení žádosti.Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti. Předchozí odstavce se použijí obdobně.V případě rozporu mezi jednotlivými odstavci této výzvy k podání nabídek nebo výzvy k podání nabídek a přílohami, platí to ustanovení, které je obsahově širší či pro zadavatele výhodnější.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel povoluje plnění veřejné zakázky prostřednictvím poddodavatele/ů.
Zadavatel nepřipouští dílčí plnění předmětu této veřejné zakázky.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- VMS_Příloha+č.+1+popis+harmonoram+požadavky.docx (11. 10. 2019 13:54)
- VMS_Příloha+č.+2_Čestné+prohlášení+zákl+kvalifikační+předpoklady.docx (11. 10. 2019 13:54)
- VMS_Příloha+č+.+3_Čestné+prohlášení+profes+kvalifikační+předpoklady.docx (11. 10. 2019 13:54)
- VMS_Příloha+č.+4_Krycí+list.docx (11. 10. 2019 13:54)
- VMS_Příloha+č.+5_Čestné+prohlášení+o+vázanosti+nabídky.docx (11. 10. 2019 13:54)
- VMS_Příloha+č.+6+Návrh+smlouvy.docx (11. 10. 2019 13:54)
- výzva_fin.pdf (14. 10. 2019 09:48)
- vysvětlení zadávacích podmínek_1.pdf (24. 10. 2019 16:03)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (4. 11. 2019 10:04)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf-1 (10. 12. 2019 10:40)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1179600.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Everesta s.r.o.Sídlo: Mimoňská 3223, Česká Lípa, 470 01IČO: 25014650
Datum podpisu smlouvy: 19. 11. 2019
Datum ukončení: 25. 11. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.