- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Age management ve společnosti G.T.TRADE
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12906
Název zakázky: Age management ve společnosti G.T.TRADE
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 8. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/17_079/0009473 Age management ve společnosti G.T.TRADE příjemce: G.T. TRADE, s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: G.T. TRADE, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Liberecká 5223, 466 01 Jablonec nad Nisou
- Jméno: Jaroslav Bárta
- Telefon: +420777838138
- E-mail: barta@gttrade.cz
IČ zadavatele: 25935330
DIČ zadavatele: CZ25935330
- Jméno: Pavlína Komedová
- Telefon: +420604207021
- E-mail: komedova@ak-komedova.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 8. 2019 09:00
Místo pro podání nabídek: Zlepšovatelé s.r.o. Kolbenova 616/34, 190 00 Praha 9, nabídky mohou být doručovány vždy v pracovní dny mezi 9.00 a 16:00.
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívajících zejména ve školení a vzdělávání zaměstnanců zadavatele a dalších níže uvedených souvisejících služeb. Předmět zakázky je rozdělen na následující čtyři části - více viz Výzva.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1231500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Veškeré aktivity budou realizovány v období od září 2019 (zahájení aktivit se očekává neprodleně po uzavření smlouvy) do října 2021.
Místo dodání / převzetí plnění: Služby budou poskytovány v místě sídla zadavatele, tj. Liberecká 5223, 466 01 Jablonec nad Nisou. Zadavatel si vyhrazuje právo požadované místo poskytování služeb změnit, v takovém případě ponese náklady na případný pronájem prostor a dopravu školených zaměstnanců.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídky posouzené jako úplné dle podmínek Výzvy a přijaté v řádném termínu pro podání nabídek budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti na základě níže uvedených kritérií - více viz Výzva
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Více viz výzva:
- základní kvalifikace
- profesní kvalifikace
- technická kvalifikace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění veřejné zakázky, včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky a ostatních vedlejších nákladů jakou jsou např. poplatky, inflační vlivy, náklady na dopravu, cestovné, tisk a jakékoliv další výdaje, jsou-li nutné pro řádné, úplné a kvalitní plnění veřejné zakázky.
Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Nabídková cena musí být uvedena v korunách českých (CZK).
Nabídková cena musí být členěna na cenu s DPH, bez DPH a samostatné DPH.
Nabídková cena musí být uvedena pro jednotlivé části veřejné zakázky zvlášť.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem -pro první část: „Neotevírat – Age management ve společnosti G. T. TRADE - část. 1: Implementace Age Managementu“;-pro druhou část: „Neotevírat – Age management ve společnosti G. T. TRADE - část. 2: Individuální koučing a vzdělávání zaměstnanců“;-pro třetí část: „Neotevírat – Age management ve společnosti G. T. TRADE - část. 3 Vzdělávání v oblasti péče o zdraví zaměstnanců 50+“Na obálce bude uvedena kontaktní adresa účastníka. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídka bude podána ve 2 písemných vyhotoveních, 1 originál + 1 kopie, a v 1 elektronickém vyhotovení na CD. Všechny listy nabídky včetně všech příloh (tedy i včetně jednoho vyhotovení podepsané smlouvy) budou očíslovány vzestupnou kontinuální řadou a navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly zabezpečeny před vyjmutím nebo vložením listů. K nabídce budou zvlášť přiložena další dvě vyhotovení podepsané písemné smlouvy.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat do předmětné části pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Písemnou odpověď zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem a to do 2 pracovních dnů.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka účastníka bude obsahovat minimálně tyto dokumenty:
Vyplněný krycí list nabídky s identifikačními údaji účastníka (viz příloha č. 2 až 4)
Dokumenty prokazující způsobilost a splnění kvalifikace (viz příloha č.5 až 7)
Účastníkem podepsaný návrh smlouvy o poskytování služeb (viz příloha č. 8 až 10, účastník doplní pouze údaje označené k doplnění
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 190802 Příloha č. 3 - Kryci list nabidky - část 2.docx (12. 8. 2019 09:52)
- 190802 Příloha č. 4 - Kryci list nabidky - část 3.docx (12. 8. 2019 09:52)
- 190802 Příloha č. 5 - Profesni CV.DOCX (12. 8. 2019 09:52)
- 190802 Příloha č. 6 - Cestne prohlaseni.docx (12. 8. 2019 09:52)
- 190802 Příloha č. 7 - Seznam referenci.docx (12. 8. 2019 09:52)
- 190802 Příloha č. 8 - Navrh smlouvy GTTRADE_ČÁST 1.docx (12. 8. 2019 09:52)
- 190802 Příloha č. 9 - Navrh smlouvy GTTRADE_ČÁST 2.docx (12. 8. 2019 09:52)
- 190802 Příloha č. 10 - Navrh smlouvy GTTRADE_ČÁST 3.docx (12. 8. 2019 09:52)
- 190802 Příloha č. 1 - Specifikace předmetu plnění.docx (12. 8. 2019 09:53)
- 190802 Příloha č. 2 - Kryci list nabidky - část 1.docx (12. 8. 2019 09:53)
- Výzva.pdf (12. 8. 2019 09:53)
- 190906 Rozhodnutí o vyloučení uchazeče Age management,z.s..pdf (6. 9. 2019 14:37)
- 190906 oznámení o výsledku hodnocení_výběru_oprava.pdf (10. 9. 2019 10:43)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem část 1.pdf (14. 10. 2019 14:07)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem část 2.pdf (14. 10. 2019 14:07)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem část 3.pdf (14. 10. 2019 14:07)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 950000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DUET, spol. s r. o., sídlo: Ostrava, Moravská Ostrava a Přívoz, Poděbradova 856/24, IČ: 48399892
Datum podpisu smlouvy: 30. 9. 2019
Datum ukončení: 30. 9. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.