- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Analýza výkonu personálních procesů a agend vykonávaných v Ministerstvu zdravotnictví
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13827
Název zakázky: Analýza výkonu personálních procesů a agend vykonávaných v Ministerstvu zdravotnictví
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 5. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/15_019/0016085 Zavádění systému řízení kvality v Ministerstvu zdravotnictví příjemce: Ministerstvo zdravotnictví
Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo zdravotnictví
Sídlo zadavatele: Palackého náměstí 4, 128 01 Praha 2, Česká republika
- Jméno: Mgr. Filip Vrána
- Telefon: +420224972340
- E-mail: filip.vrana@mzcr.cz
IČ zadavatele: 00024341
- Jméno: Ing. Václav Svoboda
- Telefon: +420224972394
- E-mail: vaclav.svoboda@mzcr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 6. 2021 10:00
Místo pro podání nabídek: Profil zadavatele dostupný na adrese: https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam-profilu-zadavatelu/detail/Z0001163/zakazka/430132
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je jasně definovat základní činnosti řízení lidských zdrojů (dále také jako „LZ“), popsat je do souhrnného dokumentu a obsáhnout veškeré činnosti a procesy agendy „human resources“ v rámci Ministerstva zdravotnictví. Jedná se o revizi a zhodnocení stavu plnění (zajištění) procesů oddělení LZ Ministerstva zdravotnictví, s následným předložením návrhu opatření, vedoucích k vyšší efektivnosti těchto procesů. Podrobná specifikace, závazný rozsah a požadovaná kvalita předmětu plnění je uvedena v přílohách Výzvy.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Doba plnění veřejné zakázky činí maximálně 6 měsíců ode dne účinnosti smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním a jediným hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality, a to v následujícím poměru:
Kriétrium | Váha | Druh kritéria |
1. Nabídková cena | 60 % | Minimalizační |
2. Seniorita týmu | 20 % | Maximalizační |
3. Pracovní reference členů týmu | 20 % | Maximalizační |
Nejvýhodnější nabídka bude vybrána dle postupu uvedeného v příloze 4 – „Pravidla pro hodnocení nabídek“.
Jako ekonomicky nejvýhodnější nabídka bude zadavatelem vybrána nabídka účastníka, která získá v rámci součtu hodnocení všech tří kritérií nejvyšší celkový počet bodů.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel, který podá nabídku, je povinen prokázat splnění podmínek zadavatele v rozsahu a způsobem vymezeným zadavatelem. Zadavatel je oprávněn provést posouzení splnění účasti v zadávacím řízení až po hodnocení nabídek.
Splnění podmínek kvalifikace se rozumí:
− prokázání základní způsobilosti,
− prokázání profesní způsobilosti a
− prokázání technické kvalifikace.
Dodavatel je povinen prokázat splnění požadavků zadavatele na kvalifikaci předložením požadovaných dokladů. Bližší specifikace kvalifikace a její prokázání je součástí Výzvy a jejích příloh.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky se dle § 107 odst. 1 zákona podávají písemně, v českém jazyce, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje. Zadavatel uvádí, že požaduje podání nabídek pouze v elektronické podobě.
Nabídky podávané elektronicky se podávají prostřednictvím elektronického nástroje Tender arena na stránkách:
https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMZ
Bližší informace o požadavcích na technické a softwarové vybavení pro podání nabídky je součástí Výzvy.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník stanoví nabídkovou cenu za kompletní předmět plnění dle specifikace. Cenu dodavatel stanoví absolutní částkou v českých korunách. Účastník uvede nabídkovou cenu na krycím listu nabídky – dle vzoru přílohy č. 2 – Vzor krycího listu, v členění:
− Cena bez DPH
− Sazba DPH v %
− Výše DPH v Kč
− Cena s DPH
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se dle § 107 odst. 1 zákona podávají písemně, v českém jazyce, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje. Zadavatel uvádí, že požaduje podání nabídek pouze v elektronické podobě.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 13), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- priloha 4_Pravidla pro hodnoceni nabidek.docx (26. 5. 2021 12:22)
- priloha 5_CP zakladni zpusobilost.docx (26. 5. 2021 12:22)
- priloha 6_ Seznam vyznamnych sluzeb.docx (26. 5. 2021 12:22)
- Vyzva k podani nabidky.pdf (26. 5. 2021 12:22)
- priloha 1_Podrobna specifikace predmetu plneni.docx (26. 5. 2021 12:23)
- priloha 2_Kryci list nabidky.docx (26. 5. 2021 12:23)
- priloha 3_Navrh smlouvy.doc (26. 5. 2021 12:23)
- Vysvětlení výzvy k podání nabídek č_1.pdf (2. 6. 2021 11:42)
- Vysvětlení výzvy k podání nabídek č_2.pdf (17. 6. 2021 10:11)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (31. 8. 2021 14:23)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (31. 8. 2021 14:23)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 589000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): UnitX s.r.o., Italská 2581/67 12000 Praha 2 Vinohrady, IČ 07850646
Datum podpisu smlouvy: 20. 8. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.