- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Nájem automobilů pro osobní přepravu sociálních pracovníků
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12910
Název zakázky: Nájem automobilů pro osobní přepravu sociálních pracovníků
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 8. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: RUAH o.p.s.
Sídlo zadavatele: Tyršova 2061, 256 01 Benešov
- Jméno: Marta Vacková
- Telefon: +420773628142
- E-mail: vackova@ruah-ops.cz
IČ zadavatele: 24312355
DIČ zadavatele: CZ24312355
- Jméno: Marta Vacková
- Telefon: +420773628142
- E-mail: vackova@ruah-ops.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 8. 2019 23:59
Místo pro podání nabídek: RUAH o.p.s., Tyršova 2061, 256 01 Benešov
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Pronájem osobních automobilů pro přepravu sociálních pracovníků v rámci terénní a komunitní sociální práce v oblasti.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 892904,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.10-2019 - 30.7.2022
Místo dodání / převzetí plnění: Tyršova 2061, 256 01 Benešov
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Čestné prohlášení o splnění profesní kvalifikace dodavatele - výpisem z OR, příp. jiné obdobné evidence, doklad o oprávněné k podnikání v rozsahu předmětu zakázky
- Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace, že obrat z předmětu zakázky (nájem automobilů)v posledních 3 letech překročil částku 5 mil Kč/ rok.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Nabídka musí být podána v písemné formě, podepsaná osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Uchazeč stanoví nabídkovou cenu tj. celkovou cenu za provedení celého předmětu zakázky v souladu s podmínkami uvedenými ve výzvě.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Cena bude uvedena za měsíční nájem bez DPH - měsíční nájem vč. DPH - celková cena za zakázku bez DPH - celková cena za zakázku vč. DPH
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Krycí list nabídky.docx (12. 8. 2019 15:31)
- Příloha č. 2 - Doložka bezúhonnosti.docx (12. 8. 2019 15:31)
- Příloha č. 3 - Čestné prohlášení k doložce.docx (12. 8. 2019 15:31)
- Příloha č. 4 - Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů.docx (12. 8. 2019 15:31)
- Příloha č. 5 - Čestné prohlášení o splnění technických předpokladů.docx (12. 8. 2019 15:31)
- Příloha č. 6 - Návrh nájemní smlouvy.docx (12. 8. 2019 15:31)
- Výzva k podání nabídek.pdf-1 (13. 8. 2019 07:45)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (2. 9. 2019 11:06)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 671704.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CAR4WAY A.S., č.p. 166, 290 01 Choťánky, IČ: 25131401
Datum podpisu smlouvy: 30. 9. 2019
Zrušené části zakázky: ne
Datum ukončení: 30. 9. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.