Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Plán udržitelné městské mobility města Rožnov pod Radhoštěm

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12950

Název zakázky: Plán udržitelné městské mobility města Rožnov pod Radhoštěm

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 9. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Město Rožnov pod Radhoštěm

Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 128/129, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Radim Holiš, starosta města
  • Telefon: +420571661102
  • E-mail: holis@roznov.cz

IČ zadavatele: 00304271

DIČ zadavatele: CZ00304271

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Marcela Pelcová
  • Telefon: +420571661178
  • E-mail: marcela.pelcova@roznov.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 9. 2019 09:30

Místo pro podání nabídek:
Město Rožnov pod Radhoštěm, Městský úřad Rožnov pod Radhoštěm (podatelna), Masarykovo nám. 128/129, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky jsou služby v podobě zpracování strategického rozvojového dokumentu – Plánu

udržitelné městské mobility města Rožnov pod Radhoštěm (dále také „SUMP Rožnov pod

Radhoštěm“; SUMP = Sustainable Urban Mobility Plan).

Cílem tohoto dokumentu je za pomoci občanů, místních, regionálních a státních orgánů hledat a

najít možnosti udržitelné městské dopravní obsluhy území. Opatření definované v Plánu udržitelné

městské mobility města Rožnov pod Radhoštěm pokryjí všechny druhy dopravy v celé městské

aglomeraci, dopravu veřejnou i soukromou, osobní i nákladní, motorizovanou i pěší a statickou.

Předpokládá se, že tento vytvořený dokument bude komplexně řešit dopravní dostupnost, která

bude k dispozici všem, zlepší účinnost a hospodárnost systému, zvýší bezpečnost v dopravě a sníží

negativní vlivy dopravy na životní prostředí, což povede ke zvýšení atraktivnosti a kvality městského

prostředí.

Dokument bude stavět na již existujících aktivitách v plánování a rozvoji města, bude s nimi pracovat tak, aby směřoval ke zlepšení kvality života ve městě. Součástí zakázky je pořízení potřebných dopravních průzkumů a měření, projednání jednotlivých kroků s občany, pracovními skupinami a v orgánech města, zpracování návrhové části a pořízení dopravního modelu včetně souvisejícího software.

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1074380,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dodavatel je povinen zahájit plnění předmětu veřejné zakázky dle podmínek smlouvy, která je přílohou č. 2 výzvy. Lhůty dodání pro jednotlivé etapy: - etapa 1 - analytická část - do 180 kalendářních dnů ode dne účinnosti smlouvy, - etapa 2 - návrhová část (vč. návrhu akčního plánu a jeho veřejného projednání a zpracovaného multimodálního modelu) - do 160 kalendářních dnů od protokolárního ukončení etapy 1, - etapa 3 - odevzdání konečného znění SUMP Plánu udržitelné městské mobility - do 370 kalendářních dnů ode dne účinnosti smlouvy. Smlouva bude uzavřena na dobu určitou. Dodavatel zahájí poskytování služeb neprodleně po podpisu smlouvy oběma smluvními stranami a po nabytí účinnosti smlouvy. Smlouva s vítězným dodavatelem bude uzavřena po schválení výsledků výběrového řízení a po schválení uzavření smlouvy s vítězným dodavatelem orgánem zadavatele (tj. Radou města Rožnov pod Radhoštěm).

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Rožnov pod Radhoštěm, Městský úřad Rožnov pod Radhoštěm, Masarykovo náměstí 128/129, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Zadavatel bude hodnotit

ekonomickou výhodnost nabídek podle nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality.

Zadavatel stanovuje váhu jednotlivých dílčích kritérií takto:

- dílčí kritérium č. 1 - nabídková cena celkem v Kč bez DPH, uvedená ve smlouvě, váha 80%,

- dílčí kritérium č. 2 – počet referenčních významných služeb, váha 20% (pozn./

Zadavatelem jsou pro potřeby hodnocení dílčího kritéria č. 2 myšleny referenční významné

služby jdoucí nad rámec min. 2 referenčních významných služeb, kterými bude uchazeč

prokazovat technickou kvalifikaci analogicky dle § 79 odst. 2 písm. b) zákona č. 134/2016

Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.).

Dílčí kritérium č. 1

U dílčího kritéria č. 1 získá hodnocená nabídka počet bodů kritéria, který vznikne násobkem 100

a poměru hodnoty nejvýhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Za nejvýhodnější nabídku bude

pro potřeby stanovení počtu bodů kritéria dle níže uvedeného vzorce považována nabídka s nejnižší

cenou celkem v Kč bez DPH, uvedenou ve smlouvě.

Vzorec:

hodnota nejvýhodnější nabídky Počet bodů kritéria = 100 x ---------------------------------------------------- hodnota hodnocené nabídky

Počet bodů kritéria, vypočtený dle výše uvedeného vzorce, bude dále násoben váhou dílčího kritéria,

tedy váhou 80 %.

Dílčí kritérium č. 2

U dílčího kritéria č. 2 bude hodnotící komise hodnotit počet referenčních významných služeb (max.

10), (splňujících níže uvedené požadavky zadavatele), které uchazeč uvede do přílohy výzvy č. 7.

Vyplněnou přílohu výzvy č. 7 doloží uchazeč do nabídky – tato příloha bude podkladem pro

hodnocení dle dílčího kritéria č. 2. Za každou referenční významnou službu, uvedenou uchazečem

v příloze výzvy č. 7 a splňující požadavky zadavatele, bude přidělen 1 bod. Součet přidělených bodů

(tj. přidělená bodová hodnota celkem) bude následně použit do vzorce, uvedeného v textu níže.

!!! Pozn./ Zadavatelem jsou pro potřeby hodnocení dílčího kritéria č. 2 myšleny referenční

významné služby jdoucí nad rámec min. 2 referenčních významných služeb, kterými bude uchazeč

prokazovat technickou kvalifikaci analogicky dle § 79 odst. 2 písm. b) zákona č. 134/2016 Sb., o

zadávání veřejných zakázek, tzn. do přílohy výzvy č. 7 uchazeč uvede odlišné referenční významné

služby, než kterými prokazuje technickou kvalifikaci.

Požadavky zadavatele: Každá referenční významná služba, uvedená uchazečem do přílohy výzvy č. 7,

musí souviset se zpracování plánu udržitelné mobility, rámce udržitelné mobility, strategie nebo

koncepce dopravy, generelu dopravy, studie se zaměřením na udržitelnou dopravu apod. a musí dosahovat min. hodnoty 150.000,- Kč bez DPH. U každé referenční významné služby, uvedené uchazečem v příloze výzvy č. 7, musí být uveden objednatel, kontaktní osoba vč. tel. kontaktu pro možnost ověření a cena v Kč bez DPH. Bez naplnění požadavků zadavatele nebudou uchazečem uvedené referenční významné službě přiděleny body. Hodnocená nabídka získá počet bodů kritéria, který vznikne násobkem 100 a poměru přidělené bodové hodnoty celkem hodnocené nabídky k přidělené bodové hodnotě celkem z nejvýhodnější nabídky. Za nejvýhodnější nabídku bude pro potřeby stanovení počtu bodů kritéria dle níže uvedeného vzorce považována nabídka s nejvyšší přidělenou bodovou hodnotou celkem. Vzorec:

přidělená bodová hodnota celkem z hodnocené nabídky Počet bodů kritéria = 100 x ------------------------------------------------------------------------------------ přidělená bodová hodnota celkem z nejvýhodnější nabídky Počet bodů kritéria, vypočtený výše uvedeným způsobem, bude dále násoben váhou dílčího kritéria, tedy váhou 20 %.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje po dodavatelích prokázání této kvalifikace:

- Základní způsobilosti

- Profesní způsobilosti

- Technické kvalifikace

Základní způsobilost

- Uchazeč prokáže základní způsobilost analogicky dle § 74 zákona.

- Uchazeč prokáže splnění základní způsobilosti předložením čestného prohlášení o splnění

základní způsobilosti. Uchazeč může využít vzorové čestné prohlášení, které je přílohou

č. 3 výzvy. Čestné prohlášení nesmí být starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky a musí

být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Profesní způsobilost

- Uchazeč prokáže profesní způsobilost analogicky dle § 77 odst. 1 zákona předložením výpisu

z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis

do takové evidence vyžaduje. Pokud není uchazeč v obchodním rejstříku nebo jiné obdobné

evidenci zapsán, předloží o tom prohlášení. Doklad, prokazující profesní způsobilost

analogicky dle § 77 odst. 1 zákona, musí prokazovat splnění požadovaného kritéria

způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.

- Uchazeč dále prokáže profesní způsobilost analogicky dle § 77 odst. 2 písm. c) zákona, tj. je

odborně způsobilý nebo disponuje osobou, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost

zabezpečuje; požadovanou odbornou způsobilostí je - autorizovaný inženýr v oboru

dopravní stavby nebo městské inženýrství dle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání

autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných

ve výstavbě ve znění pozdějších předpisů. Uchazeč ve své nabídce uvede vztah odborně

způsobilé osoby k uchazeči2. - Výše uvedené doklady o kvalifikaci - požadované profesní způsobilosti může uchazeč nahradit čestným prohlášením. Čestné prohlášení nesmí být starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky a musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč může využít vzorové čestné prohlášení, které je přílohou č. 4 výzvy. Technická kvalifikace - Dodavatel prokáže technickou kvalifikaci analogicky dle § 79 odst. 2 písmene b) zákona, tj. seznamem dvou referenčních významných služeb poskytnutých za posledních 5 let přede dnem zahájení výběrového řízení, včetně uvedení názvu referenční významné služby, popisu, ceny v Kč bez DPH, doby jejího poskytnutí (mm/rrrr) a identifikace objednatele (včetně uvedení kontaktní osoby a telefonního čísla pro možnost ověření), s naplněním níže uvedených požadavků zadavatele: - jednalo se o zpracování plánu udržitelné mobility, rámce udržitelné mobility, strategie nebo koncepce dopravy, generelu dopravy, studie se zaměřením na udržitelnou dopravu apod., - alespoň jedna referenční významná služba byla v hodnotě min. 400 000 Kč bez DPH. - Dodavatel dále prokáže technickou kvalifikaci doložením jmenného seznamu členů realizačního týmu, s popisem naplnění níže uvedených požadavků zadavatele, kteří budou zastávat níže uvedené pozice, splňovat požadavky zadavatele a budou se podílet na plnění předmětu veřejné zakázky: - vedoucí týmu (1 osoba): VŠ vzdělání technického směru, obor dopravní inženýrství, autorizace v oboru dopravní stavby nebo městské inženýrství, min. 8letá praxe v oblasti dopravního plánování, profesní zkušenosti při realizaci alespoň 2 zakázek obdobného charakteru - tj. zpracování koncepce, strategie nebo plánování udržitelné dopravy v obci/městě s min. 8 000 obyvateli, - specialista v oblasti dopravy (1 osoba): VŠ vzdělání technického směru, obor dopravní inženýrství, min. 5letá praxe v oblasti dopravního plánování, profesní zkušenosti při realizaci alespoň 2 zakázek obdobného charakteru - tj. zpracování koncepce, strategie nebo plánování udržitelné dopravy apod. v obci/městě s min. 8 tis. obyvateli, - specialista v oblasti životního prostředí (1 osoba): VŠ vzdělání přírodovědného nebo technického směru, min. 3letá praxe v oblasti modelování a vyhodnocování negativních vlivů dopravy na životní prostředí, - specialista v oblasti urbanismu (1 osoba): VŠ vzdělání technického směru, obor urbanismus nebo územní plánování, min. 5letá praxe při přípravě a zpracování urbanistických dokumentů a s osvědčením o odborné způsobilosti podle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů, - specialista v oblasti sociologie (1 osoba): VŠ vzdělání, obor sociologie, minimálně

3letá praxe v oblasti provádění průzkumů veřejného mínění. Uchazeč ve své nabídce uvede vztah člena realizačního týmu k uchazeči3 - Výše uvedené doklady o kvalifikaci - požadované technické kvalifikaci budou podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče; uchazeč může výše uvedené doklady o technické kvalifikaci nahradit čestným prohlášením podepsaným osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč může využít vzorové čestné prohlášení, které je přílohou č. 5 výzvy.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude obsahovat:

- krycí list nabídky, ve kterém budou uvedeny identifikační údaje uchazeče, kontaktní osoba

uchazeče včetně kontaktní adresy a e-mailové adresy, nabídková cena celkem

ve členění - v Kč bez DPH, DPH v Kč, v Kč včetně DPH; uchazeč může využít krycí list, který je

přílohou č. 1 výzvy; krycí list bude podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem

či za uchazeče,

- smlouvu (včetně příloh č. 1 - Členové realizačního týmu, č. 2 - Zadání, č. 3 - Seznam

poddodavatelů), která je přílohou č. 2 výzvy; do smlouvy a příloh uchazeč doplní jen údaje

v částech označených , ostatní úpravy smlouvy a příloh nejsou povoleny; smlouva a

přílohy budou podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče; předložená

smlouva vč. příloh je závazná,

- doklady, jimiž uchazeč prokazuje splnění kvalifikace; v případě prokázání splnění kvalifikace

prostřednictvím seznamů nebo čestných prohlášení budou tyto seznamy nebo čestná

prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče; uchazeč může

využít přílohy výzvy č. 3, 4 a 5,

- prohlášení o vázanosti nabídkou po dobu 90 kalendářních dnů, podepsané uchazečem

nebo osobou oprávněnou jednat jeho jménem; uchazeč může využít přílohu výzvy č. 6,

- vyplněný formulář – podklad pro hodnocení dílčího kritéria č. 2, podepsaný uchazečem

nebo osobou oprávněnou jednat jeho jménem; uchazeč využije přílohu výzvy č. 7,

- 1x CD, na kterém bude nahraná celá nabídka uchazeče (vyplněný návrh smlouvy bude na

CD nahrán rovněž ve formátu .doc nebo .docx).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídkovou cenou celkem se rozumí celková cena za celý předmět veřejné zakázky tak, jak je vymezena touto písemnou výzvou a jejími přílohami, zejména smlouvou. Nabídková cena celkem musí obsahovat veškeré náklady uchazeče k řádnému provedení předmětu veřejné zakázky včetně všech nákladů, vyplývajících z podmínek výběrového řízení. Nabídková cena celkem (ve členění cena celkem v Kč bez DPH, DPH v Kč a cena celkem v Kč včetně DPH) bude uchazečem doplněna do krycího listu (příloha č. 1 výzvy) a do smlouvy (příloha č. 2 výzvy). Ve smlouvě bude nabídková cena celkem uchazečem dále rozpracována dle tabulky č. 1, uvedené v textu níže. Tabulka č. 1

 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Požadavky na formu zpracování nabídky: - nabídka bude doručena/podána písemně v listinné podobě ve lhůtě pro podání nabídek, - nabídka bude zpracována v českém jazyce, v jednom vyhotovení – originál, - nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl, - nabídka bude předložena v uzavřené, neporušené a řádně označené obálce, - zadavatel nepřipouští variantní řešení, - doklady, u kterých zadavatel vyžaduje podpis osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, budou podepsány: - osobou/osobami oprávněnou/oprávněnými jednat jménem uchazeče přesně v souladu se způsobem jednání, zapsaným v obchodním rejstříku, pokud je v tomto rejstříku uchazeč zapsán, nebo - zástupcem uchazeče, který je k podepisování dokladů za uchazeče zplnomocněn osobou/osobami oprávněnou/oprávněnými jednat jménem uchazeče, přesně v souladu se způsobem jednání, zapsaným v obchodním rejstříku, pokud je v tomto rejstříku uchazeče zapsán; v tomto případě musí být součástí nabídky originál plné moci nebo úředně ověřená kopie plné moci. - zadavatel doporučuje uchazečům, aby listy nabídky byly řazeny v pořadí: - krycí list nabídky (podepsaný), - návrh smlouvy (podepsaný) včetně příloh č. 1 – Členové realizačního týmu, č. 2 – Zadání, č. 3 – Seznam poddodavatelů, - doklady, jimiž uchazeč prokazuje splnění kvalifikace (v případě seznamů nebo čestných prohlášení - podepsané), - prohlášení o vázanosti nabídkou po dobu 90 kalendářních dnů (podepsané), - vyplněný formulář – podklad pro hodnocení dílčího kritéria č. 2 (podepsaný), - 1x CD, - nabídka bude zabezpečena proti manipulaci, tj. listy nabídky budou navzájem spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny proti jejich vyjmutí z nabídky, - listy nabídky, kde je vyžadován podpis osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče, budou podepsané, - obálka s nabídkou bude řádně označena textem NEOTEVÍRAT – nabídka pro veřejnou zakázku s názvem „Plán udržitelné městské mobility města Rožnov pod Radhoštěm“ - obálka s nabídkou bude dále označena názvem uchazeče, kontaktní adresou uchazeče a jeho identifikačním číslem.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce, konkrétně v krycím listu nabídky, uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně (prostřednictvím e-mailové zprávy kontaktní osobě zadavatele) vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě. Vysvětlení zadávacích podmínek anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz a na profilu zadavatele. Kontaktní osobou zadavatele pro vysvětlení zadávacích podmínek je: Ing. Marcela Pelcová, samostatná odborná referentka Odboru správy majetku, e-mail: marcela.pelcova@roznov.cz. Pokud vysvětlení, změna nebo doplnění zadávacích podmínek vyžaduje přiměřené prodloužení lhůty pro podání nabídek, zadavatel tak učiní. V případě takové změny podmínek výběrového řízení, která může rozšířit okruh možných uchazečů, prodlouží zadavatel lhůtu pro podání nabídek tak, aby od okamžiku změny činila alespoň minimální délku pro lhůtu pro podání nabídek platnou dle pravidel OPZ pro danou kategorii zakázek. Veškeré vysvětlení (včetně přesného anonymizovaného znění dotazů/požadavků), změny, doplnění zadávacích podmínek anebo dodatečné informace budou zveřejněny stejným způsobem jako tato výzva, tedy na portálu www.esfcr.cz a na profilu zadavatele https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00304271. Zadavatel je oprávněn zrušit výběrové řízení za podmínek, uvedených v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost číslo vydání 10, datum účinnosti od 17. 06. 2019, nejpozději však do okamžiku uzavření smlouvy. Za tímto účelem vydá zadavatel písemné rozhodnutí o zrušení s uvedením důvodu pro zrušení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost číslo vydání 10, datum účinnosti od 17. 06. 2019, a přiměřeně Vnitřním předpisem zadavatele Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu č. 1/2017 s účinností od 1. 3. 2017. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 950000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ante, spol. s.r.oPod Pekařkou 1086/27147 00 Praha 4IČO: 46345761

    Datum podpisu smlouvy: 15. 11. 2019

Datum ukončení: 15. 11. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 2. 9. 2019
 
Aktualizováno: 28. 11. 2019