Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Portál občana (KA 02)

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14023

Název zakázky: Portál občana (KA 02)

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 4. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: město Litvínov

Sídlo zadavatele: náměstí Míru 11, 436 01 Litvínov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Kamila Bláhová
  • Telefon: +420476767610
  • E-mail: kamila.blahova@mulitvinov.cz

IČ zadavatele: 00266027

DIČ zadavatele: CZ00266027

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Jan Uher
  • Telefon: +420773770013
  • E-mail: jan.uher@mulitvinov.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 4. 2022 23:59

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají elektronicky prostřednictvím el. nástroje zadavatele dostupného na adrese https://zakazky.mulitvinov.cz/

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je pořízení a implementace moderního a přívětivého informačního portálového systému pro občany města Litvínova, který umožní občanovi přístup elektronickou formou k agendám úřadu zadavatele. Součástí předmětu veřejné zakázky je instalace, implementace, testování, poskytnutí licencí potřebných pro užívání díla, zaškolení administrátorů a uživatelů, dokumentace, zajištění provozní podpory a případně další nezbytné činnosti a aktivity související.

 

Detailní specifikace je uvedena v Příloze č. 1 – technická specifikace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 985000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
viz Zadávací dokumentace

Místo dodání / převzetí plnění:
Městský úřad Litvínov, náměstí Míru 11, 436 01 Litvínov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Jednotlivé nabídky budou vyhodnoceny podle jediného kritéria, kterým je nejnižší nabídková cena bez DPH.

V případě, že účastník je neplátce DPH, uvede toto v nabídce a cenu uvádí jako koncovou.

Hodnocena bude nabídková cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu veřejné zakázky. Výsledné pořadí nabídek bude stanoveno dle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH, přičemž nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH bude hodnocena jako nejvýhodnější a nabídka s nejvyšší nabídkovou cenou v Kč bez DPH se umístí jako poslední v pořadí.

Hodnocení nabídek v rámci daného kritéria proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.

V případě zjištění mimořádně nízké nabídkové ceny, bude postupováno podle § 113 zákona č. 134/2016, o zadávání veřejných zakázek, v přísl. znění, příp. ve spojení s jeho § 48 odst. 4 obdobně."

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

viz Zadávací dokumentace

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Zadávací dokumentace

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude předložena pouze elektronickou formou prostřednictvím zadavatelem stanoveného elektronického nástroje E-ZAK na adrese https://zakazky.mulitvinov.cz. Nabídka musí být podepsána uznávaným elektronickým podpisem osoby, oprávněné jednat za účastníka zadávacího řízení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek, a to elektronickou cestou prostřednictvím nástroje E-ZAK. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dní po doručení žádosti. Vysvětlení zadávacích podmínek anebo dodatečné informace budou zveřejněny prostřednictvím nástroje E-ZAK a na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Zadávací dokumentace

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 943000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 29108373

    Datum podpisu smlouvy: 26. 7. 2022

Datum ukončení: 26. 7. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 7. 4. 2022
 
Aktualizováno: 28. 7. 2022