Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Školení v oblasti obecného IT a měkkých a manažerských dovedností – CIKAUTXO CZ s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12200

Název zakázky: Školení v oblasti obecného IT a měkkých a manažerských dovedností – CIKAUTXO CZ s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 3. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: CIKAUTXO CZ s.r.o.

Sídlo zadavatele: Letní 3867, Kokonín, 468 01 Jablonec nad Nisou

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jose Maria Rincón Perdiguero
  • Telefon: +420774133047
  • E-mail: trincon@cikautxo.com

IČ zadavatele: 25406311

DIČ zadavatele: CZ25406311

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Michaela Trnková, ECONET OPENFUNDING s.r.o.
  • Telefon: +420604602665
  • E-mail: michaela.trnkova@econetof.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 4. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
ECONET OPENFUNDING s.r.o., Budějovická 2056/96, Krč, 140 00 Praha 4

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti (I) obecného IT a (II) měkkých a manažerských dovedností pro společnost: CIKAUTXO CZ s.r.o, se sídlem Letní 3867, Kokonín, 468 01 Jablonec nad Nisou, IČ: 25406311.

Zadavatel rozhodl v analogii k ustanovení § 35 zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“) o rozdělení zakázky na části. Účastníci mohou podávat své nabídky na jednu nebo obě části zakázky.

Jednotlivé části zakázky jsou označeny následovně:

Část I.   Školení v oblasti Obecného IT (dále jen „Část I.“)

Část II.  Školení v oblasti Měkkých a manažerských dovedností (dále jen „Část II.“)

Podrobné informace jsou uvedeny v přiložené Výzvě.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1600000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 31. 3. 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jsou prostory zajištěné zadavatelem na adrese Cikautxo CZ, Letní 3867, Jablonec nad Nisou, 468 01

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií:

Celková nabídková cena bez DPH (váha 50 %)
Kvalita nabízených služeb (váha 50 %)

Podrobné informace jsou uvedeny v přiložené Výzvě.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu: základní způsobilost; profesní způsobilost; technická kvalifikace.

Podrobné informace jsou uvedeny v přiložené Výzvě.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Podrobné informace jsou uvedeny v přiložené Výzvě.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu s touto výzvou. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.

Nabídková cena účastníka nesmí překročit:

V části I. – částku 200 000,- Kč bez DPH

V části II. – částku 1 400 000,- Kč bez DPH

Podrobné informace jsou uvedeny v přiložené Výzvě.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce.Podrobné informace jsou uvedeny v přiložené Výzvě.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.Zadavatel může poskytnout účastníkům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Podrobné informace jsou uvedeny v přiložené Výzvě.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7, datum účinnosti od 1. 1. 2018). Na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1345000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část I. - Centrum Andragogiky, s.r.o., K Dolíkám 809/8b, 503 11 Hradec Králové, IČ: 27489698, Ing. Daniel Suchochleb, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 28. 4. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část II. - Centrum Andragogiky, s.r.o., K Dolíkám 809/8b, 503 11 Hradec Králové, IČ: 27489698, Ing. Daniel Suchochleb, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 28. 4. 2018

Datum ukončení: 28. 4. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 3. 2018
 
Aktualizováno: 9. 5. 2018