- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení v oblasti obecného IT a měkkých a manažerských dovedností – CIKAUTXO CZ s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12200
Název zakázky: Školení v oblasti obecného IT a měkkých a manažerských dovedností – CIKAUTXO CZ s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 3. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004201 CIKAUTXO CZ s.r.o. - podnikové vzdělávání příjemce: CIKAUTXO CZ s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: CIKAUTXO CZ s.r.o.
Sídlo zadavatele: Letní 3867, Kokonín, 468 01 Jablonec nad Nisou
- Jméno: Jose Maria Rincón Perdiguero
- Telefon: +420774133047
- E-mail: trincon@cikautxo.com
IČ zadavatele: 25406311
DIČ zadavatele: CZ25406311
- Jméno: Mgr. Michaela Trnková, ECONET OPENFUNDING s.r.o.
- Telefon: +420604602665
- E-mail: michaela.trnkova@econetof.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 4. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: ECONET OPENFUNDING s.r.o., Budějovická 2056/96, Krč, 140 00 Praha 4
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti (I) obecného IT a (II) měkkých a manažerských dovedností pro společnost: CIKAUTXO CZ s.r.o, se sídlem Letní 3867, Kokonín, 468 01 Jablonec nad Nisou, IČ: 25406311.
Zadavatel rozhodl v analogii k ustanovení § 35 zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“) o rozdělení zakázky na části. Účastníci mohou podávat své nabídky na jednu nebo obě části zakázky.
Jednotlivé části zakázky jsou označeny následovně:
Část I. Školení v oblasti Obecného IT (dále jen „Část I.“)
Část II. Školení v oblasti Měkkých a manažerských dovedností (dále jen „Část II.“)
Podrobné informace jsou uvedeny v přiložené Výzvě.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1600000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 31. 3. 2019
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jsou prostory zajištěné zadavatelem na adrese Cikautxo CZ, Letní 3867, Jablonec nad Nisou, 468 01
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií:
Celková nabídková cena bez DPH (váha 50 %)
Kvalita nabízených služeb (váha 50 %)
Podrobné informace jsou uvedeny v přiložené Výzvě.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu: základní způsobilost; profesní způsobilost; technická kvalifikace.
Podrobné informace jsou uvedeny v přiložené Výzvě.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Podrobné informace jsou uvedeny v přiložené Výzvě.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu s touto výzvou. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.
Nabídková cena účastníka nesmí překročit:
V části I. – částku 200 000,- Kč bez DPH
V části II. – částku 1 400 000,- Kč bez DPH
Podrobné informace jsou uvedeny v přiložené Výzvě.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce.Podrobné informace jsou uvedeny v přiložené Výzvě.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.Zadavatel může poskytnout účastníkům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: Podrobné informace jsou uvedeny v přiložené Výzvě.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7, datum účinnosti od 1. 1. 2018). Na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky.pdf (21. 3. 2018 16:17)
- Příloha č. 5 - Detailní vymezení předmětu zakázky – Část I. – obecné IT.docx (21. 3. 2018 16:17)
- Příloha č. 6 - Detailní vymezení předmětu zakázky – Část II. – měkké a manažerské dovednosti.docx (21. 3. 2018 16:17)
- Příloha č. 7 - prohlášení o poddodavatelích.docx (21. 3. 2018 16:17)
- Příloha č. 1 - krycí list.docx (21. 3. 2018 16:17)
- Příloha č. 2 - Čestné prohlášení - základní způsobilost.docx (21. 3. 2018 16:17)
- Příloha č. 3 - Návrh smlouvy - Část I. obecné IT.docx (21. 3. 2018 16:17)
- Příloha č. 4 - Návrh smlouvy – Část II. měkké a manažerské dovednosti.docx (21. 3. 2018 16:17)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (28. 3. 2018 14:57)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (26. 4. 2018 13:52)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1345000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část I. - Centrum Andragogiky, s.r.o., K Dolíkám 809/8b, 503 11 Hradec Králové, IČ: 27489698, Ing. Daniel Suchochleb, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 28. 4. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část II. - Centrum Andragogiky, s.r.o., K Dolíkám 809/8b, 503 11 Hradec Králové, IČ: 27489698, Ing. Daniel Suchochleb, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 28. 4. 2018
Datum ukončení: 28. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.