Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávací kurzy v oblasti řízení, výkonnosti a rozvoje organizace v rámci projektu: ,,RLZ a vzdělávání společnosti Magna Exteriors & Interiors (Bohemia) s.r.o.“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 5579

Název zakázky: Vzdělávací kurzy v oblasti řízení, výkonnosti a rozvoje organizace v rámci projektu: ,,RLZ a vzdělávání společnosti Magna Exteriors & Interiors (Bohemia) s.r.o.“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 11. 2010

Název/obchodní firma zadavatele: Magna Exteriors & Interiors (Bohemia) s.r.o.

Sídlo zadavatele: Kubelíkova 604, 460 78 Liberec

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Dipl. Ok. Bernd Stützer; Ing. Pavel Neuman 485 398 228 b.stutzer¬@eu.magna.com p.neuman@eu.magna.com

IČ zadavatele: 26195348

DIČ zadavatele: CZ26195348

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Michaela Pilná
  • Telefon: +420 602 372 089
  • E-mail: competconsult@competconsult.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 11. 2010 10:00

Místo pro podání nabídek:
Compet Consult s.r.o. Ruprechtická 539/19 460 01 Liberec

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace následujících vzdělávacích aktivit:

 

AKTIVITA č. 03 – Vzdělávání v oblasti ekonomiky

Délka aktivity = 16 měsíců

Celkový počet účastníků = 66 osob

Celkový počet školicích dnů = 4

Počet kurzů = 2

 

AKTIVITA č. 04 – Vzdělávání Leadership

Délka aktivity = 22 měsíců

Celkový počet účastníků = 205 osob

Celkový počet školicích dnů = 9

Počet kurzů = 9

 

AKTIVITA č. 05 – Vzdělávání manažerských dovedností

Délka aktivity = 21 měsíců

Celkový počet účastníků = 240 osob

Celkový počet školicích dnů = 11

Počet kurzů = 6

 

AKTIVITA č. 06 – Školení moderních metod řízení

Délka aktivity = 20 měsíců

Celkový počet účastníků = 32 osob

Celkový počet školicích dnů = 4

Počet kurzů = 2

 

AKTIVITA č. 07 – Školení projektového řízení

Délka aktivity = 18 měsíců

Celkový počet účastníků = 20 osob

Celkový počet školicích dnů = 7

Počet kurzů = 3

 

AKTIVITA č. 08 – Vzdělávání interních školitelů

Délka aktivity = 18 měsíců

Celkový počet účastníků = 65 osob

Celkový počet školicích dnů = 4

Počet kurzů = 2

 

Podrobně je předmět zakázky (jednotlivé aktivity a kurzy) specifikován v zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 8550000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Aktivita 03: 06/2011 – 09/2012; 16 měsíců Aktivita 04: 01/2011 – 10/2012; 22 měsíců Aktivita 05: 02/2011 – 10/2012; 21 měsíců Aktivita 06: 03/2011 – 10/2012; 20 měsíců Aktivita 07: 04/2011 – 09/2012; 18 měsíců Aktivita 08: 01/2011 – 06/2012; 18 měsíců

Místo dodání / převzetí plnění:
1.) Magna Exteriors & Interiors (Bohemia), Kubelíkova 604, 460 78 Liberec 6 2.) Závod Nymburk, Za Žoskou 1040, 288 16 Nymburk 3.) Závod Libáň, Komenského, 507 23 Libáň

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Kvalita nabízených služeb, váha = 60 % 2. Nabídková cena, váha = 40 % Všechny v řádné lhůtě doručené nabídky, které budou podány kvalifikovanými dodavateli a budou zpracovány v souladu se zadávacími podmínkami, budou posouzeny a hodnoceny. Hodnocení nabídek bude prováděno podle kritéria ekonomické výhodnosti bodovací metodou, v souladu s níže uvedenými dílčími kriterii hodnocení seřazenými v sestupném pořadí podle jejich významu. Pro hodnocení nabídek bude použita bodovací stupnice v rozsahu 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria. Pro číselně vyjádřitelné kritérium (nabídková cena), pro které má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Pro kritérium, které nelze vyjádřit číselně (kvalita nabízených služeb), sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí nejvhodnější nabídce 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Hodnocení podle bodovací metody bude provedeno tak, že bodové hodnoty přiřazené v rámci jednotlivých kritérií budou násobeny příslušnou váhou. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude sestaveno konečné pořadí úspěšnosti nabídek, přičemž jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka s nejvyšším součtem bodů. Ad 1) Kvalita nabízených služeb (60%) Bude hodnocena kvalita služeb nabízených pro uskutečnění vzdělávacích kurzů, a to zejména z hlediska obsahové náplně kurzů a jejich přizpůsobení specifickým potřebám účastníků jednotlivých skupin, jejich metodiky, způsobu jejich realizace a úrovně jejich odborného vedení. Zadavatel preferuje maximální flexibilitu lektorů a přizpůsobení obsahu kurzů konkrétním podmínkám zadavatele. Maximální důraz je kladen na propojení teorie s praxí, dále na přidanou hodnotu nabízených služeb a na vlastní implementaci nově nabytých poznatků do reálné činnosti organizace zadavatele. Ad 2) Nabídková cena (40%) Bude hodnocena celková nabídková cena bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dle Zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Dle Zadávací dokumentace

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dle Zadávací dokumentace

Požadovaný jazyk nabídky: Čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Součástí nabídky musí být Návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou uchazeče.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi ze dne 15.10.2009, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Uchazeč je povinen řídit se aktuálními informacemi na této stránce.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Facility Transactions, a.s.
    IČ: 63079798
    DIČ: CZ63079798
    Sídlo: Žatecká 55/14, 110 00 Praha 1
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Martina Hábová, Ph.D.
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: M.C. TRITON, spol. s r.o.
    IČ: 49622005
    DIČ: CZ49622005
    Sídlo: Evropská 423/178, 160 00 Praha 6

  • 3. uchazeč
    Název: DC VISON, s.r.o.
    IČ: 25366254
    DIČ: CZ25366254
    Sídlo: Krnovská 58, 756 01 Opava
  • 4. uchazeč
    Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING s.r.o.
    IČ: 26813335
    DIČ: CZ26813335
    Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - Svinov
  • 5. uchazeč
    Název: AZ -  DIALOG s.r.o.
    IČ: 26280094
    DIČ: CZ26280094
    Sídlo: Pražákova 39, 619 00 Brno
  • 6. uchazeč
    Název: Contrast consulting Praha, spol. s r. o.
    IČ: 62912348
    DIČ: CZ62912348
    Sídlo: Vladimírova 223/12, 140 00 Praha 4
  • 7. uchazeč
    Název: Pragoeduca, a.s.
    IČ: 27654338
    DIČ: CZ27654338
    Sídlo: Krakovská 9, 110 00 Praha 1

Datum ukončení: 2. 12. 2010


 
Uveřejněno: 9. 11. 2010
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016