- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávací kurzy v oblasti řízení, výkonnosti a rozvoje organizace v rámci projektu: ,,RLZ a vzdělávání společnosti Magna Exteriors & Interiors (Bohemia) s.r.o.“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 5579
Název zakázky: Vzdělávací kurzy v oblasti řízení, výkonnosti a rozvoje organizace v rámci projektu: ,,RLZ a vzdělávání společnosti Magna Exteriors & Interiors (Bohemia) s.r.o.“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 11. 2010
Název/obchodní firma zadavatele: Magna Exteriors & Interiors (Bohemia) s.r.o.
Sídlo zadavatele: Kubelíkova 604, 460 78 Liberec
- Jméno: Dipl. Ok. Bernd Stützer; Ing. Pavel Neuman 485 398 228 b.stutzer¬@eu.magna.com p.neuman@eu.magna.com
IČ zadavatele: 26195348
DIČ zadavatele: CZ26195348
- Jméno: Michaela Pilná
- Telefon: +420 602 372 089
- E-mail: competconsult@competconsult.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 11. 2010 10:00
Místo pro podání nabídek: Compet Consult s.r.o. Ruprechtická 539/19 460 01 Liberec
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace následujících vzdělávacích aktivit:
AKTIVITA č. 03 – Vzdělávání v oblasti ekonomiky
Délka aktivity = 16 měsíců
Celkový počet účastníků = 66 osob
Celkový počet školicích dnů = 4
Počet kurzů = 2
AKTIVITA č. 04 – Vzdělávání Leadership
Délka aktivity = 22 měsíců
Celkový počet účastníků = 205 osob
Celkový počet školicích dnů = 9
Počet kurzů = 9
AKTIVITA č. 05 – Vzdělávání manažerských dovedností
Délka aktivity = 21 měsíců
Celkový počet účastníků = 240 osob
Celkový počet školicích dnů = 11
Počet kurzů = 6
AKTIVITA č. 06 – Školení moderních metod řízení
Délka aktivity = 20 měsíců
Celkový počet účastníků = 32 osob
Celkový počet školicích dnů = 4
Počet kurzů = 2
AKTIVITA č. 07 – Školení projektového řízení
Délka aktivity = 18 měsíců
Celkový počet účastníků = 20 osob
Celkový počet školicích dnů = 7
Počet kurzů = 3
AKTIVITA č. 08 – Vzdělávání interních školitelů
Délka aktivity = 18 měsíců
Celkový počet účastníků = 65 osob
Celkový počet školicích dnů = 4
Počet kurzů = 2
Podrobně je předmět zakázky (jednotlivé aktivity a kurzy) specifikován v zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 8550000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Aktivita 03: 06/2011 – 09/2012; 16 měsíců Aktivita 04: 01/2011 – 10/2012; 22 měsíců Aktivita 05: 02/2011 – 10/2012; 21 měsíců Aktivita 06: 03/2011 – 10/2012; 20 měsíců Aktivita 07: 04/2011 – 09/2012; 18 měsíců Aktivita 08: 01/2011 – 06/2012; 18 měsíců
Místo dodání / převzetí plnění: 1.) Magna Exteriors & Interiors (Bohemia), Kubelíkova 604, 460 78 Liberec 6 2.) Závod Nymburk, Za Žoskou 1040, 288 16 Nymburk 3.) Závod Libáň, Komenského, 507 23 Libáň
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1. Kvalita nabízených služeb, váha = 60 % 2. Nabídková cena, váha = 40 % Všechny v řádné lhůtě doručené nabídky, které budou podány kvalifikovanými dodavateli a budou zpracovány v souladu se zadávacími podmínkami, budou posouzeny a hodnoceny. Hodnocení nabídek bude prováděno podle kritéria ekonomické výhodnosti bodovací metodou, v souladu s níže uvedenými dílčími kriterii hodnocení seřazenými v sestupném pořadí podle jejich významu. Pro hodnocení nabídek bude použita bodovací stupnice v rozsahu 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria. Pro číselně vyjádřitelné kritérium (nabídková cena), pro které má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Pro kritérium, které nelze vyjádřit číselně (kvalita nabízených služeb), sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí nejvhodnější nabídce 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Hodnocení podle bodovací metody bude provedeno tak, že bodové hodnoty přiřazené v rámci jednotlivých kritérií budou násobeny příslušnou váhou. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude sestaveno konečné pořadí úspěšnosti nabídek, přičemž jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka s nejvyšším součtem bodů. Ad 1) Kvalita nabízených služeb (60%) Bude hodnocena kvalita služeb nabízených pro uskutečnění vzdělávacích kurzů, a to zejména z hlediska obsahové náplně kurzů a jejich přizpůsobení specifickým potřebám účastníků jednotlivých skupin, jejich metodiky, způsobu jejich realizace a úrovně jejich odborného vedení. Zadavatel preferuje maximální flexibilitu lektorů a přizpůsobení obsahu kurzů konkrétním podmínkám zadavatele. Maximální důraz je kladen na propojení teorie s praxí, dále na přidanou hodnotu nabízených služeb a na vlastní implementaci nově nabytých poznatků do reálné činnosti organizace zadavatele. Ad 2) Nabídková cena (40%) Bude hodnocena celková nabídková cena bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Dle Zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Dle Zadávací dokumentace
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dle Zadávací dokumentace
Požadovaný jazyk nabídky: Čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Součástí nabídky musí být Návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou uchazeče.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi ze dne 15.10.2009, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Uchazeč je povinen řídit se aktuálními informacemi na této stránce.
Soubory ke stažení:
- odpovedi-na-dotazy-i_1.doc (28. 4. 2016 22:40)
- odpovedi-na-dotazy-ii_1.doc (28. 4. 2016 22:40)
- priloha-c.-1-zd-titulni-list-nabidky_1_2_3_4_5_6.doc (28. 4. 2016 22:41)
- priloha-c.-2-zd-cestne-prohlaseni-o-splneni-zakladnich-kvalifikacnich-predpokladu_1_2_3_4.doc (28. 4. 2016 22:41)
- priloha-c.-3-zd-formular-pro-zpracovani-cenove-nabidky_1_2.xls (28. 4. 2016 22:41)
- priloha-c.-4-zd-casovy-harmonogram.pdf (28. 4. 2016 22:41)
- vyzva-magna-final.doc (28. 4. 2016 22:41)
- zd-magna-05.11-final.doc (28. 4. 2016 22:41)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Facility Transactions, a.s.
IČ: 63079798
DIČ: CZ63079798
Sídlo: Žatecká 55/14, 110 00 Praha 1
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Martina Hábová, Ph.D.
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: M.C. TRITON, spol. s r.o.
IČ: 49622005
DIČ: CZ49622005
Sídlo: Evropská 423/178, 160 00 Praha 6 - 3. uchazeč
Název: DC VISON, s.r.o.
IČ: 25366254
DIČ: CZ25366254
Sídlo: Krnovská 58, 756 01 Opava - 4. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING s.r.o.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - Svinov - 5. uchazeč
Název: AZ - DIALOG s.r.o.
IČ: 26280094
DIČ: CZ26280094
Sídlo: Pražákova 39, 619 00 Brno - 6. uchazeč
Název: Contrast consulting Praha, spol. s r. o.
IČ: 62912348
DIČ: CZ62912348
Sídlo: Vladimírova 223/12, 140 00 Praha 4 - 7. uchazeč
Název: Pragoeduca, a.s.
IČ: 27654338
DIČ: CZ27654338
Sídlo: Krakovská 9, 110 00 Praha 1
Datum ukončení: 2. 12. 2010