- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání pro zaměstnance členů spolku Smysl života, z.s.- III.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12845
Název zakázky: Vzdělávání pro zaměstnance členů spolku Smysl života, z.s.- III.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 6. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_060/0005987 Vzdělávání pro zaměstnance členů spolku Smysl života, z.s. příjemce: Smysl života, z.s.
Název/obchodní firma zadavatele: Smysl života, z.s.
Sídlo zadavatele: Křišťanova 1789/17 130 00 Praha 3 – Žižkov
- Jméno: Gabriela Hořínková
- Telefon: +420739571400
- E-mail: ghorinkova@seznam.cz
IČ zadavatele: 22685006
- Jméno: Gabriela Hořínková
- Telefon: +420739571400
- E-mail: ghorinkova@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 16. 7. 2019 12:00
Místo pro podání nabídek: Písemně poštou na adrese: Smysl života, z.s. Křišťanova 1789/17 130 00 Praha 3 – Žižkov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zadávacího řízení je výběr dodavatele vzdělávacích aktivit, a to na:
Měkké a manažerské dovednosti do výše max. 480 osobo-hodin
Celkově se jedná max. o 480 tzv. osobo-hodin (1 osobo-hodina = účast osoby z cílové skupiny projektu na 1 hodině podporovaného vzdělávání, kdy 1 hodinou se myslí 60 min. výuky bez přestávek).
Více viz. Zadávací dokumentace
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 72000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 07/2019 až 10/2019 (31.10.2019)
Místo dodání / převzetí plnění: Pardubice – část plnění v %: 40 Brno - část plnění v %: 30 Okres Praha Západ - část plnění v %: 30
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Podrobněji viz. Zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Podrobněji viz. Zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Podrobněji viz. Zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Podrobněji viz. Zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Podrobněji viz. Zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 Seznam a počet kurzů_SŽ VŘ3.xlsx (25. 6. 2019 16:44)
- Příloha č. 2_Specifikace kurzů_SŽ VŘ 3.docx (25. 6. 2019 16:44)
- Příloha č. 3 _Povinná dokumentace_SŽ_VŘ3.docx (25. 6. 2019 16:44)
- Příloha č. 4 Čestné prohlášení_SŽ_VŘ3.docx (25. 6. 2019 16:44)
- Příloha č. 5 Seznam významných služeb_SŽ_VŘ3.docx (25. 6. 2019 16:44)
- Příloha č. 6 Seznam lektorů a vzor CV_SŽ_VŘ3.docx (25. 6. 2019 16:44)
- Příloha č. 7_Struktura nabídkové ceny_SŽ_VŘ3.xlsx (25. 6. 2019 16:45)
- Příloha č. 8 - Seznam poddodavatelů-SŽ_VŘ3.docx (25. 6. 2019 16:45)
- Příloha č. 9 Krycí list nabídky_VŘ3.docx (25. 6. 2019 16:45)
- Příloha č. 10_Smlouva o vzdělávacích službách_SŽ_VŘ3.docx (25. 6. 2019 16:45)
- Výzva k podání nabídek_SŽ vzdělávání_VŘ3.pdf (25. 6. 2019 16:45)
- Zadávací dokumentace VŘ SŽ_VŘ3.pdf (25. 6. 2019 16:45)
- Odpovědi na dotazy a ZMĚNY zadávacích podmínek_10072019.docx (11. 7. 2019 18:12)
- Oznámení o výsledku hodnocení.pdf (17. 7. 2019 16:00)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem VŘ III.pdf (18. 7. 2019 18:55)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 59520.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ing. Petra Paličková, IČ:08188548, Martinovská 5346/14, 722 00, Ostrava - Třebovice
Datum podpisu smlouvy: 18. 7. 2019
Datum ukončení: 18. 7. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.