- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců Jitona a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11924
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Jitona a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 12. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: JITONA a.s.
Sídlo zadavatele: Wilsonova 222/25, Soběslav III, 392 01 Soběslav
- Jméno: Ing. Martin Kovář
- Telefon: +420568836302
- E-mail: mkovar@jitona.cz
IČ zadavatele: 18164439
DIČ zadavatele: CZ18164439
- Jméno: Kristýna Korecová
- Telefon: +420222261468
- E-mail: korecova@zakazkyverejne.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 12. 2017 13:00
Místo pro podání nabídek: Jateční 839/2, 339 01 Klatovy
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Projekt je zaměřen na vybrané vedoucí pracovníky společnosti (manažeři, mistři řídící týmy, předáci řídící výrobu), které je třeba vzdělávat a rozvíjet ve vybraných měkkých dovednostech, jež se týkají jejich práce a jež pomohou k dalšímu rozvoji společnosti.
Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání osvědčení o absolvování kurzu.
Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1400000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do listopadu 2018
Místo dodání / převzetí plnění: Jateční 839, 339 01 Klatovy
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH 40,00%
- Kvalita projektového týmu 30,00%
- Metodika organizace kurzů 30,00%
Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kritéria základní způsobilosti splňuje dodavatel, který předloží:
- doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) v oboru činnosti Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků nebo Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti,
- čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
Zadavatel požaduje k prokázání splnění technické kvalifikace analogicky podle § 79 zákona předložení níže uvedených dokladů:
- seznam významných služeb
- projektový tým
Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatelé stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní splnění zakázky v souladu se zadávací dokumentací, a to absolutní částkou v českých korunách. Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná.
Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky jsou dodavatelé povinni podat písemně v listinné podobě (1x originál, 1x kopie a 1x elektronicky kompletní nabídka na CD/DVD/USB)Nabídka dodavatele bude podána na adresu:Jateční 839/2, 339 01 Klatovy, v řádně uzavřené obálce, opatřené na přelepu razítkem a na přední straně označené názvem veřejné zakázky a nápisem „NEOTEVÍRAT!“.Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatelé jsou oprávněni po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace.
Písemná (e-mailová) žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Žádosti o poskytnutí vysvětlení zadávací dokumentace mohou dodavatelé v písemné formě zasílat prostřednictvím emailové adresy korecova@zakazkyverejne.cz k rukám poradce zadavatele – společnosti Veřejné zakázky s.r.o. zadavatel odešle vysvětlení výběrových podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.
Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentaceZadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“)Použité odkazy na zákon neznamenají zadávací řízení vedené druhem zadávacího řízení dle § 3 zákona
Soubory ke stažení:
- Podrobné podmínky zadávací dokumentace_SIGNED.pdf (1. 12. 2017 11:29)
- Smlouva o poskytování služeb - JITONA.DOCX (1. 12. 2017 11:29)
- Smlouva o poskytování služeb.pdf (1. 12. 2017 11:29)
- výzva.doc (1. 12. 2017 11:29)
- výzva_SIGNED.pdf (1. 12. 2017 11:29)
- Podrobné podmínky zadávací dokumentace.docx (1. 12. 2017 11:29)
- Vysvetleni zadavaci dokumentace č.1_SIGNED.pdf (12. 12. 2017 13:10)
- Rozhodnutí o vyloučení.pdf (22. 12. 2017 12:17)
- Zápis o posouzení a hodnocení nabídek s přílohou.pdf (22. 12. 2017 12:17)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (9. 1. 2018 13:28)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (9. 1. 2018 13:28)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): M.C.TRITON, spol. s r. o., se sídlem Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6, IČO: 49622005osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:Ing. Radoslav Tesař
Datum podpisu smlouvy: 8. 1. 2018
Datum ukončení: 8. 1. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.