- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců společnosti mojeuspora.cz s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11260
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti mojeuspora.cz s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 6. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: mojeuspora.cz s.r.o.
Sídlo zadavatele: Sukova třída 1556, Zelené Předměstí, 530 02 Pardubice
- Jméno: Jan Martinovský
- Telefon: +420776655111
- E-mail: jan.martinovsky@mojeuspora.cz
IČ zadavatele: 24267716
- Jméno: Jan Martinovský
- Telefon: +420776655111
- E-mail: jan.martinovsky@mojeuspora.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 7. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: mojeuspora.cz s.r.o. Palackého 330 Choteboř, PSČ 58301, Osobně pouze v úředních hodinách 8 – 16.00 hod.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení je výběr dodavatele vzdělávacích aktivit vedoucích ke zvýšení měkkých a manažerských kompetencí zaměstnanců zadavatele na pozici prodejce po telefonu (CZ ISCO 5)
Projekt předpokládá a zadavatel požaduje, aby v této části zakázky bylo realizováno 6400 tzv. osobo-hodin (1 osobo-hodina = účast osoby z cílové skupiny projektu na 1 hodině podporovaného vzdělávání, kdy 1 hodinou se myslí 60 min. výuky bez přestávek). Počet 6400 osobo-hodin je maximální počet, který tato část zakázky zahrnuje, tj. po splnění tohoto limitu splnila zakázka svůj cíl a účel a je ukončena.
Podrobný popis předmětu zakázky je uveden v přiložené zadávací dokumentaci.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1408000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 07/2017 až 10/2018
Místo dodání / převzetí plnění: Chotěboř a Bystřice nad Pernštejnem. Podrobněji viz zadávací dokumentace
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Dílčí hodnotící kritéria Váha v %
Nabídková cena bez DPH 50,00 %
Kvalita lektorského týmu dodavatele 30,00 %
Kvalita systému řízení organizace dodavatele 20,00 %
Podrobný popis způsobu hodnocení je uveden v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Dodavatel je povinen prokázat splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické kvalifikace. Podrobněji viz zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva 16.6.2017.pdf (16. 6. 2017 17:32)
- Zadávací dokumentace k VŘ 16.6.2017.pdf (16. 6. 2017 17:32)
- Příloha č. 1 Seznam a počet kurzů.xlsx (16. 6. 2017 17:32)
- Příloha č. 2 Specifikace kurzů.docx (16. 6. 2017 17:32)
- Příloha č. 3 Povinná dokumentace.docx (16. 6. 2017 17:32)
- Příloha č. 4 Čestné prohlášení.docx (16. 6. 2017 17:32)
- Příloha č. 5 Seznam významných služeb.docx (16. 6. 2017 17:32)
- Příloha č. 6 Seznam lektorů a vzor CV.docx (16. 6. 2017 17:32)
- Příloha č. 7 Struktura nabídkové ceny.xlsx (16. 6. 2017 17:32)
- Příloha č. 8 Seznam poddodavatelů.docx (16. 6. 2017 17:32)
- Příloha č. 9 Krycí list nabídky.docx (16. 6. 2017 17:32)
- Příloha č. 10 Smlouva o vzdělávacích službách.docx (16. 6. 2017 17:32)
- ZADÁVACÍ DOKUMENTACE k VŘ 16.6.2017.docx (16. 6. 2017 17:32)
- Výzva k podání nabídek_16_6_2017.docx (16. 6. 2017 17:32)
- Odpovědi na dotazy potenciálních dodavatelů č. 1.pdf (21. 6. 2017 23:02)
- Odpovědi na dotazy potenciálních dodavatelů č.z. 11260_č.1.docx (21. 6. 2017 23:02)
- Oznámení o podpisu smlouvy_mojeuspora.cz.pdf (20. 7. 2017 17:48)
- Oznámení o výsledku hodnocení_mojeuspora.cz.pdf (20. 7. 2017 17:48)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1120000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): VIROS ACADEMY s.r.o. Perucká 7, Praha 2, IČ: 02773333
Datum podpisu smlouvy: 12. 7. 2017
Datum ukončení: 12. 7. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.