- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Externí vzdělávání IT pro Xella CZ, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12221
Název zakázky: Externí vzdělávání IT pro Xella CZ, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 3. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004983 Rozvoj Xella CZ, s.r.o. příjemce: Xella CZ, s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Xella CZ, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Vodní 550, 664 62 Hrušovany u Brna
- Jméno: Ing. Lenka Kandrnálová
- Telefon: +420724371848
- E-mail: lenka.kandrnalova@xella.com
IČ zadavatele: 64832988
DIČ zadavatele: CZ64832988
- Jméno: Ing. Lenka Kandrnálová
- Telefon: +420724371848
- E-mail: lenka.kandrnalova@xella.com
Lhůta pro podání nabídek: 10. 4. 2018 13:00
Místo pro podání nabídek: Výhradně doporučeně v tištěné podobě Českou poštou do sídla Zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Je uveden v kapitole 2 a 3 této výzvy a v Příloze 3 Výzvy – Soupis kurzů s obsahy
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 350000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 20. 4. 2018 až 30. 4. 2019
Místo dodání / převzetí plnění: Školící prostory – podmínky viz bod 2.2 této Výzvy
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Celková nabídková cena bez DPH (váha 100 %).
V nabídce se dílčí plnění nepřipouští.
Další informace viz kapitoly 2. a 3. této Výzvy
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Uchazeč prokáže základní a profesní způsobilost dle kapitoly 2. a 3. této Výzvy
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz kapitoly 2. a 3. této Výzvy
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz kapitoly 2. a 3. této Výzvy
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Další podmínky viz kapitoly 2. a 3. této Výzvy
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku nebo se může pouze na jediné nabídce podílet.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz kapitoly 2. a 3. této Výzvy
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva 2 Xella CZ.pdf (28. 3. 2018 14:03)
- Příloha 1 - Nabídkový list VR 2 Xella.docx (28. 3. 2018 14:03)
- Příloha 2 - Návrh Smlouvy 2 Xella.docx (28. 3. 2018 14:03)
- Příloha 3 - Soupis kurzů VR 2 Xella.docx (28. 3. 2018 14:03)
- Příloha 4 - Čestné prohlášení ZZ VR 2 Xella.docx (28. 3. 2018 14:04)
- Příloha 5 - Čestné prohlášení lektora 1 VR 2 Xella.docx (28. 3. 2018 14:04)
- Příloha 6 - Čestné prohlášení lektora 2 VR 2 Xella.docx (28. 3. 2018 14:04)
- Příloha 7 - Čestné prohlášení lektora 3 VR 2 Xella.docx (28. 3. 2018 14:04)
- Příloha 8 - Přehled významných zakázek VR 2 Xella.docx (28. 3. 2018 14:04)
- Vysvětlení zadávacích podmínek Xella 2.docx (4. 4. 2018 10:40)
- Oznámení o výsledku VŘ2.pdf (18. 4. 2018 08:39)
- Výsledek výzvy2 - oznámení o podpisu smlouvy - Xella CZ.docx (18. 4. 2018 08:39)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 288000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o.Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk13584286Jan Šeda, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 17. 4. 2018
Zrušené části zakázky: nejsou
Datum ukončení: 17. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.