Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců členů SPPMaS

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13065

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců členů SPPMaS

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 10. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Společenství průmyslových podniků Moravy a Slezska se sídlem v Ostravě, z.s.

Sídlo zadavatele: Na Obvodu 1085/37, Vítkovice, 703 00 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jan Skipala, Ph.D.
  • Telefon: +420724071556
  • E-mail: jan.skipala@sppms.cz

IČ zadavatele: 04675819

DIČ zadavatele: CZ04675819

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Parolková Andrea
  • Telefon: +420728581755
  • E-mail: info@sppms.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 11. 2019 09:00

Místo pro podání nabídek:
Ostrava, Vítkovice, Na Obvodu 1085/37

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění zakázky je realizace jednotlivých kurzů zaměstnanců členů SPPMaS v těchto 5 kruzích/částí:

Okruh: manažerské a měkké dovednosti
Okruh: Obecné IT
Okruh: technické a jiné odborné kurzy
Okruh: účetní, ekonomické a právní kurzy
Okruh: cizí jazyky

Podrobná specifikace (názvy kurzů, počet, osob, délka kurzů v hodinách, počet jednotek)  a obsah jednotlivých kurzů je popsán v dokumentu Detailní vymezení předmětu zakázky příloha č. 4.

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1650671,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
12/2019 - 06/2022

Místo dodání / převzetí plnění:
Ostravsko

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

viz. Výzva k podání nabídek 

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Technická kvalifikace §79 odst. (2), písmeno b) zákona 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

 

Zadavatel stanovuje, že nabídka předložená uchazečem bude obsahovat:

Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny;
Předmět plnění;
Celkovou cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH, jednotkovou cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH);
Platební podmínky;
Doklady o prokázání kvalifikace dodavatele; poddodavatele
Místo plnění smlouvy;
Podepsaný návrh smlouvy;
Obsah nabídky. Nabídka bude opatřena obsahem s uvedením čísel stránek u jednotlivých oddílů (kapitol)

Zadavatel stanovuje, že návrh nabídky musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Jiný jazyk nebude akceptován. V případě dodání nabídky v jiném než českém jazyce bude nabídka z hodnocení vyřazena.

Povinné součásti nabídky:

1. Krycí list nabídky, kde je uvedena identifikace uchazeče – název obchodní firmy, či jméno a příjmení, sídlo, IČ, DIČ, jméno osoby oprávněné jednat jménem uchazeče, jméno kontaktní osoby - telefon a kontaktní e-mail; ( příloha č.1);

2. Doklady prokázání kvalifikace uchazeče, dle této Výzvy.

3. Návrh Smlouvy ( příloha č. 5);

4. Nacenění přílohy č. 4 – detailní vymezení předmětu zakázky;

5. Poddodavatelé příloha č. 6;

6. Akceptace podmínek vymezených v této Výzvě.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za celé plnění zakázky nebo jeho jednotlivých 5 dílčích částí. Nabídková cena bude cenou nejvýše přípustnou a bude uvedena výhradně v české měně v členění: nabídková cena bez DPH, DPH a nabídková cena celkem včetně DPH. V případě, že nabídka bude mít jinou měnu než je uvedení ceny CZK, tak bude z hodnocení vyřazena.

Uchazeč pro vypracování nabídkové ceny použije přílohu č. 4 – Detailní vymezení předmětu zakázky.

Zálohy nejsou přípustné. Splatnost faktur je stanovena na 30 dnů. Podrobnosti platebních podmínek jsou uvedeny v Návrhu smlouvy ze strany zadavatele.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Uchazeč předkládá výhradně písemný návrh smlouvy, jež je zpracovaný v souladu s Návrhem smlouvy ze strany zadavatele, příloha č. 5 Výzvy. Uchazeč není oprávněn měnit a doplňovat závazný text návrhu smlouvy na jiných než výslovně označených místech. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

K návrhu smlouvy je uchazeč povinen připojit také všechny přílohy tak, jak jsou uvedeny v textu závazného návrhu smlouvy o dílo. V případě dodání jiné než této smlouvy bude uchazeč z VŘ vyloučen. Tento návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou podepisovat a to stanoveným způsobem. Oprávnění k podpisu včetně jeho způsobu dokládá uchazeč příslušným oprávněním (např. výpis z obchodního rejstříku, plná moc). Smlouva nepodléhá režimu obchodního tajemství dle §§ 17-20 Obchodního zákoníku včetně řádně vyplněné přílohy č. 5. Dále ve smlouvě musí být výslovně uvedeno, že dle § 2e) zákona č.320/2001Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly - požadujeme podepsat. Zadavatel je oprávněn ukončit smlouvu i písemnou výpovědí bez udání důvodu v jednoměsíční výpovědní lhůtě, přičemž tato počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi dodavateli.

Součinnost před podpisem smlouvy:

Uchazeč je povinen poskytnout součinnost při uzavírání smlouvy tak, aby tato smlouva byla uzavřena do 7 dnů ode dne doručení oznámení o přidělení zakázky. V případě, že vybraný uchazeč tuto součinnost ve stanovené lhůtě neposkytne, má zadavatel právo uzavřít smlouvu s uchazečem, který se umístil jako další v pořadí, popř. zvážit možnost vyhlášení nového výběrového řízení. Na jednání s druhým, příp. dalším uchazečem se vztahuje postup podle věty druhé.
Platební podmínky: Zálohy nejsou přípustné. Splatnost faktur je stanovena na 30 dnů. Podrobnosti platebních podmínek jsou uvedeny v Návrhu Smlouvy P5.
Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb DPH.
Zadavatel připouští dílčí plnění – 5 okruhů/částí.
Výše smluvní pokuty, která bude uložena v případě nesplnění nebo porušení povinnosti vyplývající ze smlouvy.
Požadavky na formu nabídky: Nabídka bude předložena v listinné (v jednom originále v písemné formě) a elektronické, včetně všech razítek a podpisů, např. CD formě, (v případě jakéhokoliv rozporu mezi těmito dokumenty je prioritním dokumentem tištěná forma) v českém jazyce na adresu: Na Obvodu 1085/37, 703 01 Ostrava-Vítkovice v zapečetěné obálce s nápisem „Vzdělávání zaměstnanců členů SPPMaS“  VŘ „neotvírat“, zadavatel: Společenství průmyslových podniků Moravy a Slezska se sídlem v Ostravě, z. s.
Zadavatel připouští dílčí plnění předmětu veřejné zakázky
Zadavatel připouští plnění prostřednictvím poddodavatelů.
Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.
Pokud v nabídce zcela chybí podpis osoby oprávněné jednat za dodavatele, nejedná se o neúplnou nabídku, nýbrž nabídku neexistující, doplnění nabídky proto není možné.
Zadavatel si vyhrazuje právo neurčit vítěze a výběrové řízení zrušit.
Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace o uchazeči z veřejně dostupných zdrojů.
Uchazeči nemají právo na náhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení.
Český jazyk bude oficiálním jazykem pro veškerou komunikaci mezi uchazečem a zadavatelem týkající se záležitostí souvisejících s tímto zadávacím řízením. Zadavatel nebude zajišťovat ve prospěch uchazečů žádné překladatelské služby.
Společnost prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou zakázku realizovanou dle zákona č. 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách.
Náklady na vypracování nabídky zadavatel nehradí.

Předložené nabídky zadavatel nevrací.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 24. 10. 2019
 
Aktualizováno: 20. 12. 2019