Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zakázka na školení

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11469

Název zakázky: Zakázka na školení

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 8. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: APATOR METRA s.r.o.

Sídlo zadavatele: Havlíčkova 919/24, 787 01 Šumperk

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Pros, prokurista
  • E-mail: rozehnalova@agenturaepona.cz

IČ zadavatele: 26834073

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Helena Rozehnalová
  • Telefon: +420773929529
  • E-mail: rozehnalova@agenturaepona.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 8. 2017 11:00

Místo pro podání nabídek:
sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem tohoto výběrového řízení je nákup služeb od dodavatele, který zajistí vzdělávání zaměstnanců zadavatele. Předmět výběrového řízení je blíže specifikován v příloze č. 2 této výzvy –Specifikaci plnění.

Příloha 2-1 Technická specifikace k dílčí části 1
Příloha 2-2 Technická specifikace k dílčí části 2

Veřejná zakázka je dělena na 2 dílčí části. Uchazeč může podat nabídku na jednu část nebo na obě části veřejné zakázky. Pokud uchazeči chtějí podat nabídku pro více dílčích částí, musí podat nabídku pro každou dílčí zvlášť v samostatné obálce a každá z nabídek musí splňovat podmínky této zadávací dokumentace. Na každou část bude uzavřena samostatná smlouva (i v případě, stane-li se vítězným uchazečem všech částí veřejné zakázky jeden subjekt).

Veřejná zakázka se dělí na tyto 2 části:

1. Obecné IT (dále jen „část 1“)

2. Měkké a manažerské dovednosti (dále jen „část 2“)

Předmětem tohoto výběrového řízení je nákup služeb od dodavatele, který zajistí vzdělávání zaměstnanců zadavatele. Předmět výběrového řízení je blíže specifikován v příloze č. 2 této výzvy –Specifikaci plnění.

Příloha 2-1 Technická specifikace k dílčí části 1
Příloha 2-2 Technická specifikace k dílčí části 2

Veřejná zakázka je dělena na 2 dílčí části. Uchazeč může podat nabídku na jednu část nebo na obě části veřejné zakázky. Pokud uchazeči chtějí podat nabídku pro více dílčích částí, musí podat nabídku pro každou dílčí zvlášť v samostatné obálce a každá z nabídek musí splňovat podmínky této zadávací dokumentace. Na každou část bude uzavřena samostatná smlouva (i v případě, stane-li se vítězným uchazečem všech částí veřejné zakázky jeden subjekt).

Veřejná zakázka se dělí na tyto 2 části:

1. Obecné IT (dále jen „část 1“)

2. Měkké a manažerské dovednosti (dále jen „část 2“)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 787306,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zhotovitel je povinen započít s poskytováním služeb do jednoho měsíce od uzavření smlouvy a je povinen zrealizovat řádně veškeré služby nejpozději do 14.1.2019. Datum konání jednotlivých kurzů bude stanoveno dohodou smluvních stran nejpozději měsíc před zahájením kurzu. V případě nutnosti změny a přesunu termínu ze závažných důvodů ze strany Dodavatele nebo Odběratele bude náhradní termín stanoven po odsouhlasení oběma smluvními stranami a v souladu s metodickými pravidly pro výběrová řízení z OPZ.

Místo dodání / převzetí plnění:
Vzdělávací kurzy budou uskutečněny v prostorách zadavatele na adrese: Havlíčkova 919/24, 787 01 Šumperk, případně u otevřených kurzů po dohodě mezi zadavatelem a dodavatelem na jiném místě.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Základním hodnotícím kritériem pro část 1 je ekonomická výhodnost nabídky

    Pro zadání této části veřejné zakázky zadavatel stanovil v rámci hodnocení dle ekonomické výhodnosti nabídky tato dílčí hodnotící kritéria:

                                               a)           Celková nabídková cena bez DPH (40%)

                                              b)           Metoda výuky vzdělávacích kurzů (25%)

                                              c)            Metody vyhodnocování výsledků účastníků a způsob poskytování

                                                             zpětné vazby (35%)

     

    ­­­­­­­­­­­­­­

    Základním hodnotícím kritériem pro část 2 VZ je ekonomická výhodnost nabídky

    Pro zadání této části veřejné zakázky zadavatel stanovil v rámci hodnocení dle ekonomické výhodnosti nabídky tato dílčí hodnotící kritéria:

                                               a)           Celková nabídková cena bez DPH (35%)

                                              b)           Kvalita navrhovaných obsahů (25%)

                                               c)           Metoda výuky vzdělávacích kurzů (15%)

                                               d)           Metody vyhodnocování výsledků účastníků a způsob poskytování

                                                             zpětné vazby (25%)

    více v přiložené výzvě

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • technická kvalifikace viz přiložená výzva

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz výzva

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz výzva

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat v rámci jedné části pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz výzva

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 572520.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Everesta s.r.o, Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa, IČ 25014650

    Datum podpisu smlouvy: 3. 10. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PROFIMA EFFECTIVE s.r.o., Kudlov 500, 760 01 Zlín, IČ 25568027

    Datum podpisu smlouvy: 1. 9. 2017

Datum ukončení: 3. 10. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 8. 2017
 
Aktualizováno: 3. 10. 2017