Vzdělávání zaměstnanců Geomine, a. s. v oblasti výroby
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9319
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Geomine, a. s. v oblasti výroby
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 11. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Geomine, a. s.
Sídlo zadavatele: Husova 570, 261 01 Příbram
- Jméno: Vít Voláček, předseda představenstva, tel.: +420 261 393 505, vit.volacek@geomine.cz Ing. Jiří Poláček, místopředseda představenstva, tel.: +420 565 300 343
IČ zadavatele: 27657191
DIČ zadavatele: CZ27657191
- Jméno: Radoslav Kubják
- Telefon: 318406403
- E-mail: radoslav.kubjak@geomine.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 11. 2013 15:00
Místo pro podání nabídek: Geomine, a. s., Husova 570, 261 01 Příbram
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění je zajištění proškolení pracovníků v oblasti svařování, obsluhy a údržby stávajících technologií ve společnosti a technického kreslení. Zájemci o zakázku mohou podat nabídky na jednu, dvě, tři nebo všechny čtyři dílčí části předmětu plnění. Současně však zadavatel zájemce upozorňuje, že v každé části mohou podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští předložení více variant v rámci nabídky. Prostory a technické prostředky ke každému školení, které bude probíhat v prostorách zadavatele, jsou k dispozici zdarma (dílčí plnění 2, 3 a 4).
· Dílčí plnění 1: Kurzy svařování (hliník a nerez)
Jedná se o základní kurz svařování elektrickým obloukem v ochranné atmosféře Ar TIG vysocelegované nerez oceli, dle ZK 141 8 a základní kurz svařování elektrickým obloukem v ochranné atmosféře Ar TIG hliníku a jeho slitin, dle ZK 141 21.
Kurzy budou probíhat formou teoretické a praktické výuky u externího poskytovatele služby. Předpokládaný počet školicích dní je v rozsahu 20 školících dní u každého jednotlivého kurzu (tj. 160 hodin u každého jednotlivého kurzu). Předpokládaný rozsah teoretické přípravy je 40 hodin, předpokládaný rozsah praktické přípravy je 112 hodin a předpokládaný rozsah ověření získaných znalostí a dovedností je 8 hodin. Zakončeny budou teoretickou a praktickou zkouškou - pracovníci obdrží osvědčení svářeče a svářečský průkaz.
Celkový počet proškolených pracovníků bude 4 (jednotliví pracovníci se budou účastnit jak kurzu svařování nerezu, tak i hliníku), tzn. celkový počet kurzů bude 8. Svářecího kurzu se bude účastnit vždy pouze jeden pracovník v období listopad 2013 – červen 2015.
Veškeré náklady přímo související s výukou jsou součástí nabídkové ceny (např. náklady na pronájem školicí místnosti, spotřeba energií, svařovacích plynů, materiálu apod.).
Součástí nabídkové ceny bude cena dopravy pro všechny školené zaměstnance z Příbrami na místo školení a zpět.
Pozn. 1 školicí den = 8 hodin
· Dílčí plnění 2: Školení obsluhy a údržby stávajících výrobních technologií – ohraňovací a děrovací lisy Trumpf a lasery Trumpf
Jedná se o školení stávajících i nově příchozích pracovníků na pozici operátor děrovacích nebo ohraňovacích lisů a laserů a stávajících pracovníků údržby děrovacích a ohraňovacích lisů a laserů.
Zadavatel vlastní následující ohraňovací lisy: TRBV 50 (1 ks), TRB 5050 (1 ks) TRBV85 (1 ks), TRBV 130 (2 ks) a TRBV 230 (1 ks).
Zadavatel vlastní následující děrovací lisy: TruPunch 5000 (1 ks), TruPunch 5000 FMC (2 ks).
Zadavatel vlastní následující lasery: TC L3030 (2 ks)
Kurz bude probíhat formou praktické výuky přímo na jednotlivých pracovištích a pro teoretickou průpravu lze využít školicího střediska v areálu společnosti.
Školení budou prováděna pro stávající a nově příchozí pracovníky. Školení bude z kapacitních důvodů rozděleno na 10 skupin (1 skupina pracovníků údržby, 3 skupiny operátorů děrovacích lisů a 4 skupiny operátorů ohraňovacích lisů, 2 skupiny operátorů laserů), v každé skupině bude max. 5 pracovníků. Předpokládaný počet školicích dnů je v rozsahu 2 dny pro jednu skupinu operátorů děrovacích lisů, 1 den pro jednu skupinu operátorů ohraňovacích lisů, 3 dny pro jednu skupinu operátorů laserů a 4 dny pro jednu skupinu pracovníků údržby děrovacích a ohraňovacích lisů a laserů (tzn. 1 den školení údržby děrovacích lisů a 1 den školení údržby ohraňovacích lisů, 2 dny školení údržby laserů). Celkový předpokládaný počet školicích dní je 20.
Předpokládané období školení skupiny údržby ohraňovacích lisů je leden 2014 – červen 2015, konkrétní data se budou odvíjet podle aktuální potřeby zadavatele.
Předpokládané období školení skupiny údržby děrovacích lisů je leden 2014 – červen 2015, konkrétní data se budou odvíjet podle aktuální potřeby zadavatele.
Předpokládané období školení skupiny údržby laserů je leden 2014 – červen 2015, konkrétní data se budou odvíjet podle aktuální potřeby zadavatele.
Všechny 4 skupiny operátorů ohraňovacích lisů budou proškoleny v období leden 2014 až červen 2015 (dle aktuální potřeby zadavatele).
Všechny 3 skupiny operátorů děrovacích lisů budou proškoleny v období leden 2014 až červen 2015 (dle aktuální potřeby zadavatele).
Obě 2 skupiny operátorů laserů budou proškoleny v období leden 2014 až červen 2015 (dle aktuální potřeby zadavatele).
Vzhledem k tomu, že kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby uchazeč byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.
Veškeré vedlejší náklady související s předmětem plnění jsou součástí nabídkové ceny (např. cestovné, ubytování lektora apod.)
Pozn. 1 školicí den = 8 hodin
· Dílčí plnění 3: Školení obsluhy a údržby stávajících výrobních technologií – navařovací robot BOKI
Jedná se o školení stávajících i nově příchozích pracovníků na pozici operátor navařovacího robota BOKI stávajících i nově příchozích pracovníků údržby navařovacího robota BOKI.
Jedná se o svařovací souřadnicový automat MeriMat II s pracovním stolem o rozměrech 800 x 800 mm včetně automatové přivařovací hlavy KAH 412, vibračního zásobníku a podavače VBZ-3, a svařovacího zdroje CDM 2401 s hlídáním nastavených parametrů, řídícího systému pro volbu svařovacích parametrů a bezpečnostních prvků. Technická specifikace navařovacího robota BOKI je součástí přílohy č. 1 návrhu smlouvy.
Kurs bude probíhat formou praktické výuky přímo na pracovišti a pro teoretickou průpravu lze využít školicího střediska v areálu společnosti.
Školení budou prováděna pro stávající a nově příchozí pracovníky. Školení bude z kapacitních důvodů rozděleno na 3 skupiny (1 skupina pracovníků údržby svařovacího robota, 2 skupiny operátorů svařovacího robota), v každé skupině budou max. 2 pracovníci. Předpokládaný počet školicích dnů je v rozsahu 1 den pro jednu skupinu operátorů navařovacího robota BOKI a 1 den pro jednu skupinu pracovníků údržby navařovacího robota BOKI. Celkový předpokládaný počet školicích dní je 3.
Předpokládané období školení skupiny údržby navařovacího robota BOKI je leden 2014 – červen 2015 dle aktuální potřeby zadavatele.
Předpokládané období školení obou skupin operátorů navařovacího robota BOKI je leden 2014 – červen 2015 dle aktuální potřeby zadavatele.
Vzhledem k tomu, že kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby uchazeč byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.
Veškeré vedlejší náklady související s předmětem plnění jsou součástí nabídkové ceny (např. cestovné, ubytování lektora apod.)
Pozn. 1 školicí den = 8 hodin
· Dílčí plnění 4: Kurz technického kreslení
Jedná se o kurz čtení a porozumění výkresové dokumentace, ve kterém se absolventi mimo jiné dozvědí techniky technického kreslení, jeho normalizace, promítání a sestavení technického výkresu, základy kótování, sestavení výkresu atd.
Základní osnova kurzu bude následující:
1) Čtení a orientace ve výkresové dokumentaci
2) Aktualizace norem a předpisů v oblasti výkresů
3) Specifické požadavky z oblasti ocelových a Al plechů, rozměry plechů
4) Materiálová specifikace uvedených plechů
5) Kvalitativní požadavky na plechy
6) Děrování, ohýbání, broušení, pájení a svařování plechů a další technologie zpracování plechů
Celkový počet proškolených pracovníků bude 20, budou rozděleni do dvou skupin po 10 pracovnících.
Období realizace:
skupina 1: únor 2014 – červen 2014
skupina 2: únor 2015 – červen 2015
Celkový rozsah vzdělávací aktivity bude 14 týdnů pro jednu skupinu, dohromady tedy 28 týdnů.
Vzdělávací aktivita bude probíhat v týdenní periodě v rozsahu 3 vyučovacích hodin (tj. 45 min./1 vyučovací hodina) každý týden pro každou skupinu.
Učebnice a učební pomůcky jsou součástí předmětu plnění.
Výuka bude probíhat v prostorách školicího centra zadavatele v Příbrami – k dispozici jsou flipchart, dataprojektor, NTB. Prostory a technické vybavení jsou k dispozici zdarma.
Veškeré vedlejší náklady spojené s předmětem plnění jsou součástí nabídkové ceny.
Vzdělávací aktivita bude zakončena závěrečným testem a osvědčením o absolvování kursu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 299973,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dílčí plnění 1: listopad 2013 – červen 2015 Dílčí plnění 2: leden 2014 – červen 2015 Dílčí plnění 3: leden 2014 – červen 2015 Dílčí plnění 4: únor 2014 – červen 2014, únor 2015 – červen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Geomine, a. s., Husova 570, 261 01 Příbram
Pravidla pro hodnocení nabídek: Celková cena (včetně vedlejších nákladů) bez DPH za každé jedno dílčí plnění
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: • Kopie výpisu z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán • Kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • Čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti Výpis z OR nesmí být starší než 90 dnů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Doručení zadavatel požaduje v uzavřené obálce, opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou, a označené zřetelně názvem zakázky „Vzdělávání zaměstnanců Geomine, a. s. v oblasti výroby“ a heslem „NEOTVÍRAT“. Na obálce musí být uveden název a adresa uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Povinnost vést prezenční listiny účastníků školení dle vzoru poskytnutého zadavatelem (jedná se zejména o prvky povinné publicity). Platební podmínky: • Splatnost daňových dokladů min. 30 dnů Výpočet celkové ceny fakturace: Dílčí plnění 1: celková cena je stanovena z ceny na 1 proškolenou osobu. Dílčí plnění 2 – 3: celková cena bude stanovena na základě skutečně odučených školicích dnů. Dílčí plnění 4: celková cena bude stanovena na základě skutečně odučených hodin. Zadavatel požaduje: Dílčí plnění 1: osvědčení o způsobilosti vést kurzy svařování elektrickým obloukem v ochranné atmosféře Ar TIG vysocelegované nerez oceli a kurzy svařování elektrickým obloukem v ochranné atmosféře Ar TIG hliníku a jeho slitin. Tento požadavek prokáže uchazeč předložením prosté kopie tohoto osvědčení. Dílčí plnění 2: zajištění výuky lektorem s praxí v rozsahu min. 10 provedených školení na stejných nebo obdobných typech strojů značky Trumpf. Tento požadavek prokáže uchazeč předložením profesního životopisu lektora. Dílčí plnění 4: zajištění výuky lektorem s praxí v oblasti výuky technického kreslení v rozsahu min. 2 roky, tento požadavek prokáže uchazeč předložením profesního životopisu lektora. Požadavky na členění zpracované nabídky: • Krycí list nabídky – krycí list nabídky totožný se vzorem, který byl zadavatelem poskytnut jako součást Výzvy k podání nabídek. • Doklady splňující požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele. • Popis a specifikace dodávky splňující popsané požadavky na předmět zakázky • Podepsaný návrh smlouvy - návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou za uchazeče jednat. Návrh smlouvy bude totožný se vzorem, který byl zadavatelem poskytnut jako součást výzvy k podání nabídek. Pro každé dílčí plnění je k dispozici jeden návrh smlouvy.
Soubory ke stažení:
- dotazy-1.docx (2. 5. 2016 10:27)
- kryci-list-nabidky_2.docx (2. 5. 2016 10:27)
- priloha-c.-1-ke-smlouve-o-spolupraci-dilci-plneni-3.pdf (2. 5. 2016 10:27)
- smlouva-o-spolupraci-dilci-plneni-1.docx (2. 5. 2016 10:27)
- smlouva-o-spolupraci-dilci-plneni-2.docx (2. 5. 2016 10:27)
- smlouva-o-spolupraci-dilci-plneni-3.docx (2. 5. 2016 10:27)
- smlouva-o-spolupraci-dilci-plneni-4.docx (2. 5. 2016 10:27)
- vyzva-k-podani-nabidek_52.pdf (2. 5. 2016 10:27)
- vzor-prezencni-listiny.docx (2. 5. 2016 10:27)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Dílčí plnění 1
- nebyla podána žádná nabídka; ZRUŠENO
Dílčí plnění 2
- Vítězný dodavatel
Název: TRUMPF Praha, spol. s r. o.
IČ: 48583316
DIČ: CZ48583316
Sídlo: K Hájům 1355/2a, 155 00 Praha 5
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Roman Haltuf
Dílčí plnění 3
- nebyla podána žádná nabídka; ZRUŠENO
Dílčí plnění 4
- Vítězný dodavatel
Název: Střední průmyslová škola a Vyšší odborná škola, Příbram II, Hrabákova 271
IČ: 61100234
DIČ: CZ61100234
Sídlo: Hrabákova 271, 261 80 Příbram II
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PaedDr. Tomáš Hlaváč
Datum ukončení: 16. 12. 2013