Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání ve společnosti SEVEN SPORT s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12229

Název zakázky: Vzdělávání ve společnosti SEVEN SPORT s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 4. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: SEVEN SPORT s.r.o.

Sídlo zadavatele: Bořivojova 878/35, 130 00 Praha

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Roman Košťál
  • Telefon: +420603212736
  • E-mail: obchod@insportline.cz

IČ zadavatele: 26847264

DIČ zadavatele: CZ26847264

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Martin Ambrůz
  • Telefon: +420724121591
  • E-mail: ambruz@innovuj.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 4. 2018 12:00

Místo pro podání nabídek:
INNOVA Int. s.r.o., Rudná 847/10, 703 00 Ostrava – Vítkovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmět zakázky je v souladu s bodem 20.3 Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ rozdělen na 6 částí:

Část 1: Jazykové kurzy
Část 2: Produktová fotografie
Část 3: E-shop design
Část 4: Personalistika a účetnictví
Část 5: IT kurzy
Část 6: Měkké dovednosti

 

Předmětem plnění Části 1 zakázky je zajištění vzdělávacích služeb ve vzdělávacích oblastech:

ANGLICKÝ JAZYK – začátečníci
ANGLICKÝ JAZYK – středně pokročilí
ANGLICKÝ JAZYK – pokročilí

 

Předmětem plnění Části 2 zakázky je zajištění vzdělávacích služeb ve vzdělávací oblasti:

PRODUKTOVÁ FOTOGRAFIE

 

Předmětem plnění Části 3 zakázky je zajištění vzdělávacích služeb ve vzdělávací oblasti:

E-SHOP DESIGN

 

Předmětem plnění Části 4 zakázky je zajištění vzdělávacích služeb ve vzdělávací oblasti:

PRACOVNÍ PRÁVO PRO PERSONALISTY
MZDOVÉ ÚČETNICTVÍ
NOVINKY V DANÍCH A ÚČETNICTVÍ
FAKTURACE, DOKLADY
ÚČETNÍ ZÁVĚRKA

 

Předmětem plnění Části 5 zakázky je zajištění vzdělávacích služeb ve vzdělávací oblasti:

WINDOWS SERVER 2012 – SPRÁVA SERVERU
MS SQL SERVER

 

Předmětem plnění Části 6 zakázky je zajištění vzdělávacích služeb ve vzdělávací oblasti:

KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI I
KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI II
ŘEŠENÍ STÍŽNOSTÍ A REKLAMACÍ
VZTAHY SE ZÁKAZNÍKEM
ZVLÁDÁNÍ STRESOVÝCH SITUACÍ
TELEFONICKÉ DOVEDNOSTI
ASERTIVITA
LOGISTIKA NÁKUPU A ŘÍZENÍ ZÁSOB
LOGISTIKA DISTRIBUCE, SKLADOVÁNÍ, DOPRAVA
MOTIVACE ZAMĚSTNANCŮ
HODNOCENÍ ZAMĚSTNANCŮ, HODNOTÍCÍ POHOVORY
VEDENÍ A VYHODNOCENÍ PŘIJÍMACÍHO POHOVORU
EFEKTIVNÍ VEDENÍ PORAD
ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTŮ
ZPĚTNÁ VAZBA
TIME MANAGEMENT
BUDOVÁNÍ TÝMŮ
VEDENÍ PERSONÁLNÍ AGENDY V PRAXI
PRACOVNÍ INZERÁT A JEHO SESTAVENÍ
E-SHOP – ANALÝZA POUŽITELNOSTI

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 935083,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
duben 2018 - červen 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Prostory zadavatele dle požadavků uvedených v přílohách č. 2 – 7 této Výzvy.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Kritérium hodnocení

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality vymezené níže uvedenými kritérii hodnocení a jejich vahami:

Nabídková cena bez DPH                                  váha 60 %

Kvalita nabízených služeb                                  váha 40 %

Hodnocení nabídek bude provedeno pro každou část zakázky zvlášť dle stejných, výše uvedených, kritérií hodnocení.

Podrobnosti viz přiložená výzva k podání nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel prokáže svou kvalifikaci předložením:

- dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující - příslušné živnostenské oprávnění či licenci (zadavatel doporučuje obor živnosti Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti, případně výpis ze živnostenského rejstříku, ze kterého toto oprávnění vyplývá), doklad bude předložen v prosté kopii;
- čestného prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti – vzor prohlášení je přílohou č. 15 této Výzvy;
- Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám pro osoby zabezpečující odborné vzdělávání – členy lektorského týmu.

Podrobnosti viz přiložená výzva k podání nabídek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Účastník je oprávněn podat nabídku na jednu, nebo na více částí zakázky. Ke každé části zakázky bude uzavírána samostatná smlouva.

Všechny informace a údaje uvedené v této Výzvě a jejich přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele, které je účastník povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Pokud účastník nebude akceptovat požadavky stanovené touto výzvou a přílohami, bude se jednat o nesplnění podmínek výběrového řízení a účastník bude vyloučen z další účasti ve výběrovém řízení.

Nabídka musí být řádně čitelná a bez škrtů a přepisování a musí plně respektovat podmínky stanovené výzvou.

Každý účastník může podat maximálně jednu nabídku na každou část zakázky.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Podrobnosti viz přiložená výzva k podání nabídek.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena bude uvedena v krycím listu nabídky (Příloha č. 1) a v návrhu smlouvy o realizaci vzdělávacích služeb a bude stanovena zvlášť pro každou část zakázky, na kterou účastník podává nabídku. Podrobná kalkulace nabídkové ceny bude uvedena v Cenové nabídce, která tvoří přílohu č. 16 této Výzvy. Celková nabídková cena uvedena v krycím listu nabídky, návrhu smlouvy a cenové nabídce se budou shodovat.

 

Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady související s realizaci předmětu zakázky, včetně potřebných dodávek a prací, potřebných k realizaci předmětu zakázky. Jedná se zejména o:

- veškeré náklady spojené s organizací školení (domlouvání termínů, schůzky se zadavatelem, jednání ohledně obsahových stránek kurzů se zadavatelem apod.);
- veškeré náklady na realizaci školení spojené s náklady na lektora;
- studijní materiály;
- prezenční listiny, osvědčení pro každého absolventa kurzu, pořízení fotografií, hodnotící dotazníky, závěrečná zpráva lektora, které budou poskytovat zpětnou vazbu ze školení a případně další pomůcky pro výuku.

Nabídková cena bude definována jako nejvýše přípustná se započtením veškerých nákladů, rizik, zisku a finančních vlivů. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
-Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v českém jazyce v jednom originálním vyhotovení.-Nabídka musí být svázána a zajištěna proti jakékoliv manipulaci cizí osobou.-Nabídka bude doručena v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele poštou nebo osobně proti předávacímu protokolu. Osobní podání je možné na adrese administrátora zakázky (INNOVA Int. s.r.o., Rudná 847/10, 703 00 Ostrava) a to do dne a data uvedeného v úvodu této Výzvy.-Elektronické podání nabídek není přípustné.-Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.-Do nabídky je zakázáno vpisovat jakékoliv dodatečné informace rukou.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku ke každé z částí zakázky. Dodavatel může podat nabídku k jedné, nebo ke všem částem zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1: JAZYKY CZ s.r.o., Pardubice II, Cihelna, U Josefa 116, IČ: 27548139

    Datum podpisu smlouvy: 12. 9. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 4: Everesta s.r.o, Česká Lípa, Mimoňská 3223, IČ: 25014650

    Datum podpisu smlouvy: 6. 9. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 5: Everesta s.r.o, Česká Lípa, Mimoňská 3223, IČ: 25014650

    Datum podpisu smlouvy: 6. 9. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 6: Everesta s.r.o, Česká Lípa, Mimoňská 3223, IČ: 25014650

    Datum podpisu smlouvy: 6. 9. 2018

Zrušené části zakázky: Části 2 a 3 byly zrušeny, neboť zadavatel neobdržel nabídku.

Datum ukončení: 12. 9. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 5. 4. 2018
 
Aktualizováno: 11. 10. 2018