- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání ve společnosti SEVEN SPORT s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12229
Název zakázky: Vzdělávání ve společnosti SEVEN SPORT s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 4. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004285 Vzdělávání ve společnosti SEVEN SPORT s.r.o. příjemce: SEVEN SPORT s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: SEVEN SPORT s.r.o.
Sídlo zadavatele: Bořivojova 878/35, 130 00 Praha
- Jméno: Roman Košťál
- Telefon: +420603212736
- E-mail: obchod@insportline.cz
IČ zadavatele: 26847264
DIČ zadavatele: CZ26847264
- Jméno: Ing. Martin Ambrůz
- Telefon: +420724121591
- E-mail: ambruz@innovuj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 4. 2018 12:00
Místo pro podání nabídek: INNOVA Int. s.r.o., Rudná 847/10, 703 00 Ostrava – Vítkovice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmět zakázky je v souladu s bodem 20.3 Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ rozdělen na 6 částí:
Část 1: Jazykové kurzy
Část 2: Produktová fotografie
Část 3: E-shop design
Část 4: Personalistika a účetnictví
Část 5: IT kurzy
Část 6: Měkké dovednosti
Předmětem plnění Části 1 zakázky je zajištění vzdělávacích služeb ve vzdělávacích oblastech:
ANGLICKÝ JAZYK – začátečníci
ANGLICKÝ JAZYK – středně pokročilí
ANGLICKÝ JAZYK – pokročilí
Předmětem plnění Části 2 zakázky je zajištění vzdělávacích služeb ve vzdělávací oblasti:
PRODUKTOVÁ FOTOGRAFIE
Předmětem plnění Části 3 zakázky je zajištění vzdělávacích služeb ve vzdělávací oblasti:
E-SHOP DESIGN
Předmětem plnění Části 4 zakázky je zajištění vzdělávacích služeb ve vzdělávací oblasti:
PRACOVNÍ PRÁVO PRO PERSONALISTY
MZDOVÉ ÚČETNICTVÍ
NOVINKY V DANÍCH A ÚČETNICTVÍ
FAKTURACE, DOKLADY
ÚČETNÍ ZÁVĚRKA
Předmětem plnění Části 5 zakázky je zajištění vzdělávacích služeb ve vzdělávací oblasti:
WINDOWS SERVER 2012 – SPRÁVA SERVERU
MS SQL SERVER
Předmětem plnění Části 6 zakázky je zajištění vzdělávacích služeb ve vzdělávací oblasti:
KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI I
KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI II
ŘEŠENÍ STÍŽNOSTÍ A REKLAMACÍ
VZTAHY SE ZÁKAZNÍKEM
ZVLÁDÁNÍ STRESOVÝCH SITUACÍ
TELEFONICKÉ DOVEDNOSTI
ASERTIVITA
LOGISTIKA NÁKUPU A ŘÍZENÍ ZÁSOB
LOGISTIKA DISTRIBUCE, SKLADOVÁNÍ, DOPRAVA
MOTIVACE ZAMĚSTNANCŮ
HODNOCENÍ ZAMĚSTNANCŮ, HODNOTÍCÍ POHOVORY
VEDENÍ A VYHODNOCENÍ PŘIJÍMACÍHO POHOVORU
EFEKTIVNÍ VEDENÍ PORAD
ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTŮ
ZPĚTNÁ VAZBA
TIME MANAGEMENT
BUDOVÁNÍ TÝMŮ
VEDENÍ PERSONÁLNÍ AGENDY V PRAXI
PRACOVNÍ INZERÁT A JEHO SESTAVENÍ
E-SHOP – ANALÝZA POUŽITELNOSTI
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 935083,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: duben 2018 - červen 2019
Místo dodání / převzetí plnění: Prostory zadavatele dle požadavků uvedených v přílohách č. 2 – 7 této Výzvy.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritérium hodnocení
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality vymezené níže uvedenými kritérii hodnocení a jejich vahami:
Nabídková cena bez DPH váha 60 %
Kvalita nabízených služeb váha 40 %
Hodnocení nabídek bude provedeno pro každou část zakázky zvlášť dle stejných, výše uvedených, kritérií hodnocení.
Podrobnosti viz přiložená výzva k podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel prokáže svou kvalifikaci předložením:
- dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující - příslušné živnostenské oprávnění či licenci (zadavatel doporučuje obor živnosti Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti, případně výpis ze živnostenského rejstříku, ze kterého toto oprávnění vyplývá), doklad bude předložen v prosté kopii;
- čestného prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti – vzor prohlášení je přílohou č. 15 této Výzvy;
- Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám pro osoby zabezpečující odborné vzdělávání – členy lektorského týmu.
Podrobnosti viz přiložená výzva k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Účastník je oprávněn podat nabídku na jednu, nebo na více částí zakázky. Ke každé části zakázky bude uzavírána samostatná smlouva.
Všechny informace a údaje uvedené v této Výzvě a jejich přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele, které je účastník povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Pokud účastník nebude akceptovat požadavky stanovené touto výzvou a přílohami, bude se jednat o nesplnění podmínek výběrového řízení a účastník bude vyloučen z další účasti ve výběrovém řízení.
Nabídka musí být řádně čitelná a bez škrtů a přepisování a musí plně respektovat podmínky stanovené výzvou.
Každý účastník může podat maximálně jednu nabídku na každou část zakázky.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Podrobnosti viz přiložená výzva k podání nabídek.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Celková nabídková cena bude uvedena v krycím listu nabídky (Příloha č. 1) a v návrhu smlouvy o realizaci vzdělávacích služeb a bude stanovena zvlášť pro každou část zakázky, na kterou účastník podává nabídku. Podrobná kalkulace nabídkové ceny bude uvedena v Cenové nabídce, která tvoří přílohu č. 16 této Výzvy. Celková nabídková cena uvedena v krycím listu nabídky, návrhu smlouvy a cenové nabídce se budou shodovat.
Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady související s realizaci předmětu zakázky, včetně potřebných dodávek a prací, potřebných k realizaci předmětu zakázky. Jedná se zejména o:
- veškeré náklady spojené s organizací školení (domlouvání termínů, schůzky se zadavatelem, jednání ohledně obsahových stránek kurzů se zadavatelem apod.);
- veškeré náklady na realizaci školení spojené s náklady na lektora;
- studijní materiály;
- prezenční listiny, osvědčení pro každého absolventa kurzu, pořízení fotografií, hodnotící dotazníky, závěrečná zpráva lektora, které budou poskytovat zpětnou vazbu ze školení a případně další pomůcky pro výuku.
Požadavek na písemnou formu nabídky: -Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v českém jazyce v jednom originálním vyhotovení.-Nabídka musí být svázána a zajištěna proti jakékoliv manipulaci cizí osobou.-Nabídka bude doručena v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele poštou nebo osobně proti předávacímu protokolu. Osobní podání je možné na adrese administrátora zakázky (INNOVA Int. s.r.o., Rudná 847/10, 703 00 Ostrava) a to do dne a data uvedeného v úvodu této Výzvy.-Elektronické podání nabídek není přípustné.-Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.-Do nabídky je zakázáno vpisovat jakékoliv dodatečné informace rukou.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku ke každé z částí zakázky. Dodavatel může podat nabídku k jedné, nebo ke všem částem zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky.pdf (4. 4. 2018 18:41)
- Výzva k podání nabídek_Seven sport.docx (4. 4. 2018 18:41)
- P11_Návrh smlouvy o realizaci vzdělávacích služeb_Část 4.docx (4. 4. 2018 18:41)
- P12_Návrh smlouvy o realizaci vzdělávacích služeb_Část 5.docx (4. 4. 2018 18:41)
- P13_Návrh smlouvy o realizaci vzdělávacích služeb_Část 6.docx (4. 4. 2018 18:41)
- P14_Tabulka hodnocení kritéria Kvalita nabízených služeb.docx (4. 4. 2018 18:41)
- P15_Vzor čestného prohlášení dodavatele.doc (4. 4. 2018 18:41)
- P16_Cenová nabídka.xlsx (4. 4. 2018 18:41)
- P1_Krycí list nabídky.doc (4. 4. 2018 18:41)
- P2_Popis požadovaných aktivit - část 1.docx (4. 4. 2018 18:41)
- P3_Popis požadovaných aktivit - část 2.docx (4. 4. 2018 18:41)
- P4_Popis požadovaných aktivit - část 3.docx (4. 4. 2018 18:41)
- P5_Popis požadovaných aktivit - část 4.docx (4. 4. 2018 18:41)
- P6_Popis požadovaných aktivit - část 5.docx (4. 4. 2018 18:41)
- P7_Popis požadovaných aktivit - část 6.docx (4. 4. 2018 18:41)
- P8_Návrh smlouvy o realizaci vzdělávacích služeb_Část 1.docx (4. 4. 2018 18:41)
- P9_Návrh smlouvy o realizaci vzdělávacích služeb_Část 2.docx (4. 4. 2018 18:41)
- P10_Návrh smlouvy o realizaci vzdělávacích služeb_Část 3.docx (4. 4. 2018 18:41)
- Rozhodnutí o zrušení části 2 a 3.pdf (25. 4. 2018 09:12)
- Oznámení o výsledku VŘ.pdf (1. 8. 2018 14:46)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (11. 10. 2018 13:31)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1: JAZYKY CZ s.r.o., Pardubice II, Cihelna, U Josefa 116, IČ: 27548139
Datum podpisu smlouvy: 12. 9. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 4: Everesta s.r.o, Česká Lípa, Mimoňská 3223, IČ: 25014650
Datum podpisu smlouvy: 6. 9. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 5: Everesta s.r.o, Česká Lípa, Mimoňská 3223, IČ: 25014650
Datum podpisu smlouvy: 6. 9. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 6: Everesta s.r.o, Česká Lípa, Mimoňská 3223, IČ: 25014650
Datum podpisu smlouvy: 6. 9. 2018
Zrušené části zakázky: Části 2 a 3 byly zrušeny, neboť zadavatel neobdržel nabídku.
Datum ukončení: 12. 9. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.
